И, моля ви - стига с тезика примери - Е и света. Както София не е България, така България не е като ЕС и света. Тук законите са, за да не се спазват. Думата имат силните на деня. На черното се казва бяло. Либералните мерки не важат в България. Изпуснато е всичко. Обратното трябва - наказания. И между другото - достатъчно очернени майки има. Поне тях вижте.
НАпомняме ,че е забранено карането с книжки издавани от КАТ и МВР заради тежко терористични съоръжения подържащи зомбиране на водачите в реално време.Препоръчваме да се кара с цветни копия вкл ламинирани.Може да се подпише че е вярно с оригинала..Издаваните от терористи чрез МВР лични и други докуемнти са доказано опасни недопустими за пипане даже.имат зомбиращо обсебващихологрмаиподържщаи черни терористи и масови убиици .има нано скенери ,пси активатори,СПИН Активатори имат по новите.
Какви временни книжки, какви 2лв? Те след курса не могат да карат половината, камоли по време... В България книжката и колата са нещо съкровенно... Не знае колко е 2х2, но сложил гърне и музика на бараката... Докато не осъзнаем, че колата е средство за придвижване, а не цел в живота и нещо с което избиваме комплекси, все ще сме зле! По-добре инвестирайте пари в камери и як контрол Г-да Управляващи! И направете гражданската с бонус/малус най-накрая!!
А ""придружителите"" кой трябва да ги придружава??!!!Щото поне2/3имат нужда от това.......... Или направо пускайте обществени поръчки за разширяване на гробищните паркове. :(. :(.
И какво от това, че им е паднало самочувствието. Това е като като всеки изпит, като кандидатстудентския - късат те защото не знаеш, защото имаш грешки и не можеш. Ще се запишеш пак. Ще учиш. Защо примерно аз -жена, съм взела и листовки и кормуване от първи път, имам 16 г. стаж, шофирам всеки ден и имам златен талон. Толерантна съм на пътя и знам и спазвам правилата. Новите шофьори като ги научат и като се докажат на кормуването - да заповядат на пътя и попътен вятър. Тогава ще им призная самочув
Как да стигна до логиката на тези, които са "ЗА" модел на световна практика.Ами не мога, защото тука в БЪЛГАРИЯ няма тази култура. Младите нямат морал и бягат от отговорностите като големите тарикати 240 вратовръзки. Няма логика придружителя, защото ако е родител той си знае неговия правилник и не знае за промените през годините. Тези, които са "ЗА" да ви питам: Ако сте лекари без свидетелство за практика, трябва ли да легна на масата и касапин да ме оперира пред поглед на доказан лекар?
Не сте прави колеги.Ето на снимката мед капе на сърцето на Златев.Само на тази снимка включените фарове носят десетки лева печалба на Лукойл.Но не е достатъчно.Нека вкараме директно убийците на пътя,за да измислят ГЕРБ и друго дране.Но щом са включени ФАРОВЕТЕ,какви проблеми да има?Аз лично не виждам.Но вие нали сте си роби.Само умните ме разбраха,когато бях против всичките тия рестрикции!!Сега като ви вкарат и колите в лицензираните сервизи ,да ви ги трошат срещу пари, ще видите!!СТАДОООООО!!!
КОМПРОМИСНО решенее е да се обучават нови шофьори с придружител на специални полигини или големи ненатоварени паркинги. Там се придобиват важните навици за рязко спиране, каране назад, разните видове паркиране, потегляне в наклон на ръчна спирачка и др.
Истината - бъркаш много! Никой не ти говори от курсовете да излязат специалисти,професионални шофьори готови да се пуснат в F1!! Говорим от курсовете да излизат хора които да познават и спазват правилата,да знаят какви са последиците от шофирането с луда скорост и да знаят, че колите са да се предвижваш,а не да избиваш комплекси!И курсовете да са подбор!Шофьорския изпит в БГ е единствения изпит който може да бъде взет от всеки!Sorry, но не всеки има акъл и разум да седне зад волана!
Идеята е добра ако са минали пълен курс и са взели успешно листовки. Познавам много хора, които след това попадат в омагьосан кръг - късат ги на кормуване, плащат за часове, пак ги късат, пак плащат, самочувствието спада, някои даже се отказват. Много по-добре ще бъде да имат възможност спокойно да покарат и да придобият самочувствие,
Крайно време беше да узаконят шофирането с придружител. Сега се крият, за да се научи младежа или девойката да шофира.
на теория си прав!На практика,чувството за отговорност в нашето общество е сведено до нула!Правораздаването до нула!Корупцията до най-високи нива в ЕС!На теория няма как един придрожител да научи един начинаещ по-добре от един професионален инструктор.На практика не е така защото курсовете са само да се вземат едни пари!Евентуалните придружители също са минали през същата схема!Трябва да се променят първо школите и качеството на хората които излизат от тях!
До 37Никой не е станал специалист само е едно обучение, но то е важно да му даде янкаква основа, с която да започне. В случая шофьорският курс ти дава някаква основа, с която да можеш да излезеш на пътя и да се научиш да шофираш. Няма друг начин. Колкото и часове за кормуване да има на шофьорският курс,няма да излезеш от курса като готов шофьор. Трябва сам да поемеш отговорността, а не инструктура да носи тази отговорност.Това не води до повече ПТП с млади шофьори, които са внимателни в начало
Не се ли усещате, че сега се обсъжда дали да се узакони една много широко разпространена практика и в България, а не само по света - кандидатите за шофьори да шофират с придружител, най-често това е родител?! По-добре да го правят законно, по някакви правила, отколкото незаконно, както е сега.
Повтори два пъти едно нещо - никой не е станал шофьор след курсове - ей това трябва да се промени! След курсове да излизат подготвени хора които да карат безопастно и разумно!50% от настоящите шофьори и евентуалните придрожители не стават за нищо!Те ли ще учат следващите!?! Хайде и бъдещите хирурзи да пуснем директно в операционна, ей така да си кълцат,все ще се научат,нали практиката учи!Колите са оръжие бре хора!!!В тази държава годишно измира едно село в катастрофи щото "книжката не кара"!!!
Принципно от бивши и настоящи служители на КАТ добро идеи няма. Тук важи правилото, ако катаджия предлага нещо - не го приемай, ще доведе до по-лошо и обратното, ако катаджията е против нещо, значи то трябва да се приеме и ще доведе до по-добро. Стратиев, като бивш катаджия е против, значи трябва да се приеме кандидат-шофьорите да могат да се обучават с придружител, а и това по мое мнение е най-нормалното нещо и би трябвало всеки кандидат-шофьор да мине и такова допълнително обучение.
Нека. Всички *** се качили на кола и се чудят как повече простотии да направят и как повече невинни да убият с глупостта си. Аз лично имам книжка от 16 години и не ми пука.
Въпрос ! Придружителят, ако има книжка, но рискува легални последствия, при нарушение от страна на младия шофьор, би ли допуснал, изобщо младият да кара ?И второ - познавам хора, който изкараха книжката още на 18 но се качиха на кола, за пръв път, няколко години след магистратурата (На по 26-7 години). Реалномпогледнато, те нямаха и еидн час шофьорски опит, без придружител, почти 10 години не са от допарваши до кола, но могат да я карат. А за такива ?
Идея: Шофьори без книжка на пътя – с временни свидетелства!