52

Някой си

преди 6 години

И, моля ви - стига с тезика примери - Е и света. Както София не е България, така България не е като ЕС и света. Тук законите са, за да не се спазват. Думата имат силните на деня. На черното се казва бяло. Либералните мерки не важат в България. Изпуснато е всичко. Обратното трябва - наказания. И между другото - достатъчно очернени майки има. Поне тях вижте.

51

Опасни книжки има

преди 6 години

НАпомняме ,че е забранено карането с книжки издавани от КАТ и МВР заради тежко терористични съоръжения подържащи зомбиране на водачите в реално време.Препоръчваме да се кара с цветни копия вкл ламинирани.Може да се подпише че е вярно с оригинала..Издаваните от терористи чрез МВР лични и други докуемнти са доказано опасни недопустими за пипане даже.имат зомбиращо обсебващихологрмаиподържщаи черни терористи и масови убиици .има нано скенери ,пси активатори,СПИН Активатори имат по новите.

50

Мирослав

преди 6 години

Какви временни книжки, какви 2лв? Те след курса не могат да карат половината, камоли по време... В България книжката и колата са нещо съкровенно... Не знае колко е 2х2, но сложил гърне и музика на бараката... Докато не осъзнаем, че колата е средство за придвижване, а не цел в живота и нещо с което избиваме комплекси, все ще сме зле! По-добре инвестирайте пари в камери и як контрол Г-да Управляващи! И направете гражданската с бонус/малус най-накрая!!

49

Принципно

преди 6 години

А ""придружителите"" кой трябва да ги придружава??!!!Щото поне2/3имат нужда от това.......... Или направо пускайте обществени поръчки за разширяване на гробищните паркове. :(. :(.

48

До 8

преди 6 години

И какво от това, че им е паднало самочувствието. Това е като като всеки изпит, като кандидатстудентския - късат те защото не знаеш, защото имаш грешки и не можеш. Ще се запишеш пак. Ще учиш. Защо примерно аз -жена, съм взела и листовки и кормуване от първи път, имам 16 г. стаж, шофирам всеки ден и имам златен талон. Толерантна съм на пътя и знам и спазвам правилата. Новите шофьори като ги научат и като се докажат на кормуването - да заповядат на пътя и попътен вятър. Тогава ще им призная самочув

47

Анонимен

преди 6 години

Как да стигна до логиката на тези, които са "ЗА" модел на световна практика.Ами не мога, защото тука в БЪЛГАРИЯ няма тази култура. Младите нямат морал и бягат от отговорностите като големите тарикати 240 вратовръзки. Няма логика придружителя, защото ако е родител той си знае неговия правилник и не знае за промените през годините. Тези, които са "ЗА" да ви питам: Ако сте лекари без свидетелство за практика, трябва ли да легна на масата и касапин да ме оперира пред поглед на доказан лекар?

46

Анонимен

преди 6 години

Тия само се чудят как да избиват повече народ на пътя...

45

Елемаг

преди 6 години

Не сте прави колеги.Ето на снимката мед капе на сърцето на Златев.Само на тази снимка включените фарове носят десетки лева печалба на Лукойл.Но не е достатъчно.Нека вкараме директно убийците на пътя,за да измислят ГЕРБ и друго дране.Но щом са включени ФАРОВЕТЕ,какви проблеми да има?Аз лично не виждам.Но вие нали сте си роби.Само умните ме разбраха,когато бях против всичките тия рестрикции!!Сега като ви вкарат и колите в лицензираните сервизи ,да ви ги трошат срещу пари, ще видите!!СТАДОООООО!!!

44

Жо

преди 6 години

КОМПРОМИСНО решенее е да се обучават нови шофьори с придружител на специални полигини или големи ненатоварени паркинги. Там се придобиват важните навици за рязко спиране, каране назад, разните видове паркиране, потегляне в наклон на ръчна спирачка и др.

43

Анонимен

преди 6 години

Кретенията на правителството на мутрата няма граници.

42

Бъркаш

преди 6 години

Истината - бъркаш много! Никой не ти говори от курсовете да излязат специалисти,професионални шофьори готови да се пуснат в F1!! Говорим от курсовете да излизат хора които да познават и спазват правилата,да знаят какви са последиците от шофирането с луда скорост и да знаят, че колите са да се предвижваш,а не да избиваш комплекси!И курсовете да са подбор!Шофьорския изпит в БГ е единствения изпит който може да бъде взет от всеки!Sorry, но не всеки има акъл и разум да седне зад волана!

41

8

преди 6 години

Идеята е добра ако са минали пълен курс и са взели успешно листовки. Познавам много хора, които след това попадат в омагьосан кръг - късат ги на кормуване, плащат за часове, пак ги късат, пак плащат, самочувствието спада, някои даже се отказват. Много по-добре ще бъде да имат възможност спокойно да покарат и да придобият самочувствие,

40

Анонимен

преди 6 години

Крайно време беше да узаконят шофирането с придружител. Сега се крият, за да се научи младежа или девойката да шофира.

39

до Истината

преди 6 години

на теория си прав!На практика,чувството за отговорност в нашето общество е сведено до нула!Правораздаването до нула!Корупцията до най-високи нива в ЕС!На теория няма как един придрожител да научи един начинаещ по-добре от един професионален инструктор.На практика не е така защото курсовете са само да се вземат едни пари!Евентуалните придружители също са минали през същата схема!Трябва да се променят първо школите и качеството на хората които излизат от тях!

38

Истината

преди 6 години

До 37Никой не е станал специалист само е едно обучение, но то е важно да му даде янкаква основа, с която да започне. В случая шофьорският курс ти дава някаква основа, с която да можеш да излезеш на пътя и да се научиш да шофираш. Няма друг начин. Колкото и часове за кормуване да има на шофьорският курс,няма да излезеш от курса като готов шофьор. Трябва сам да поемеш отговорността, а не инструктура да носи тази отговорност.Това не води до повече ПТП с млади шофьори, които са внимателни в начало

37

Анонимен

преди 6 години

Не се ли усещате, че сега се обсъжда дали да се узакони една много широко разпространена практика и в България, а не само по света - кандидатите за шофьори да шофират с придружител, най-често това е родител?! По-добре да го правят законно, по някакви правила, отколкото незаконно, както е сега.

36

До Истината

преди 6 години

Повтори два пъти едно нещо - никой не е станал шофьор след курсове - ей това трябва да се промени! След курсове да излизат подготвени хора които да карат безопастно и разумно!50% от настоящите шофьори и евентуалните придрожители не стават за нищо!Те ли ще учат следващите!?! Хайде и бъдещите хирурзи да пуснем директно в операционна, ей така да си кълцат,все ще се научат,нали практиката учи!Колите са оръжие бре хора!!!В тази държава годишно измира едно село в катастрофи щото "книжката не кара"!!!

35

Реалист

преди 6 години

Принципно от бивши и настоящи служители на КАТ добро идеи няма. Тук важи правилото, ако катаджия предлага нещо - не го приемай, ще доведе до по-лошо и обратното, ако катаджията е против нещо, значи то трябва да се приеме и ще доведе до по-добро. Стратиев, като бивш катаджия е против, значи трябва да се приеме кандидат-шофьорите да могат да се обучават с придружител, а и това по мое мнение е най-нормалното нещо и би трябвало всеки кандидат-шофьор да мине и такова допълнително обучение.

34

123

преди 6 години

Нека. Всички *** се качили на кола и се чудят как повече простотии да направят и как повече невинни да убият с глупостта си. Аз лично имам книжка от 16 години и не ми пука.

33

Анонимен

преди 6 години

Въпрос ! Придружителят, ако има книжка, но рискува легални последствия, при нарушение от страна на младия шофьор, би ли допуснал, изобщо младият да кара ?И второ - познавам хора, който изкараха книжката още на 18 но се качиха на кола, за пръв път, няколко години след магистратурата (На по 26-7 години). Реалномпогледнато, те нямаха и еидн час шофьорски опит, без придружител, почти 10 години не са от допарваши до кола, но могат да я карат. А за такива ?