През 90-те години всички ядяхме шамари, без значение кои са родителите ти. Тогава се научавахме, че какъвто и да си, има някой, който може да те смачка и трябва да си мериш приказките и да внимаваш с действията си. Родителите също знаеха, че ако авторитетът на учителя спадне пред учениците, това ще доведе единствено до по-лоши резултати в тяхното обучение.
До свет 46Чрез насилие и тормоз само престъпници можеш да създадеш. Насилието поражда насилие.
В 28мо в 3ти клас едно време даскала по руски ако те види да говориш в час те изкарваше отпред и бам в корема да ти изкара въздуха. Момичетата само с въртене на уши минаваха.
В училищата в България винаги се изтъкват негативните и лоши страни на ученика. Като по този начин ученика се обезкуражава и става изнервен. Ученика започва да измъчва съучениците си. Учителите нямат позитивен поглед върху децата. За учителя в България най-важното нещо е заплатата и частните уроци. Затова трябва да се направи така, че ученик ходил на частни уроци да бъде глобена неговата учителка. Само по този начин ще разберат, че трябва да убочават нашите деца, а не ела на частен урок.
насила да целунат ръка на госпожата си по френски език"--------------------Щом е даскалица по френски, да сА радват, че не ги е карала други неща да целуват :D
Бая шамари ядяхме от учителите в малките класове през 90те. Никой не казваше на родителите си, защото щеше да яде и от тях. Имаше смисъл. Всичко лошо се забравя и остава уважението, че някой се е опитвал и влагал усилия в това да те направи човек.
"Децата трябва да бъдат възпитавани ,че светът е враждебен, че могат да разчитат само и единствено на себе си, че те са най-важните,че те са личности, че те взимат решенията за себе си, а не някой друг, че не дължат уважение към никой, който не им дава насрещно ува" Родители, които възпитават така децата си, трябва да им подсигурят домашно обучение. В общественото училище децата се учат да живеят заедно, да са толерантни, да работят в екип и взаимно да се уважават.
Сега с пръст не може да пипнеш ученика, защото носи пари в бюджета на училището и ако напусне се съсипва финансирането и директорът е принуден да наказва учителите само за да задоволи исканията на родителите.
Май най важното обучение в нашите училища е унижението. Единствената цел на учителите е май да смачкат децата ни психически, а после тръгват да се оплакват, че децата били ***.
Хахахах, и нас така са ни държали навремето - прави с вдигнати ръце, докато омалеем. Или пък ни караха да си държим ръцете хванати зад стола, докато даскалицата обясняава урока :) Никой не трябваше да шавне. Пресата открива топлата вода. Много са причините за дискредитирането на тези методи, които не са непременно лоши или пък добри.
Лъ.жете, другарю - работещите учители днес са близо 50% по-малко от тези през непрежалимата Ви 1989-а, при непрежалимия ТЖ.Други лъ.жи да имате за споделяне?
В шести клас имахме класна ръководителка ( превъзходна преподавателка по математика ), която ни наказваше да стоим прави до чиновете, понякога за повече от час и да не мърдаме, ако някой се беше провинил. И ИЗЛИЗАШЕ ОТ СТАЯТА И НИКОЙ НЕ МЪРДАШЕ. От време на време ни проверяваше. Е Е Е , СТАНАХМЕ ХОРА !И никой не го намираше за нередно, още по-малко родителите!
Даскалицата барабар с директора (защото я защитава) дисциплинарно уволнение. ВЕДНАГА! Друг вариант е да оставят учителката НАСАМЕ с родителите и БЕЗ камери.Само така ще има оправия.
Много полезна новина защото си припомних кой е Даме Груев Ние сме българи и всякога работим и ще работим за обединението на българщината. А всички други формули са етап за постигане на тая цел. Не е дошъл обаче момента за решение на нашия въпрос, затова няма място за препирни и приказки от подобен род.
Идеята за шамарите е да разбереш че действията ти имат последици върху теб и останалите.Като малък винаги са ми казвали да не бъркам в контакта, но докато не ме разтресе тока, не го разбрах- още помня в кой точно контакт и с коя кука бръкнах.
Да си учител не е за всеки. На който му е трудно-да отиде в материалното производство, или на строежа! Днес учител ставаш, защото не можеш да намериш друга работа-сигурна държавна работа, дълги отпуски, гарантирани осигуровки. Не е като при частника. Лошото е,че днес учители са повече, отколкото при Бай Тошо(децата са малко, но учителите са двойно повече то 1989г)-и всеки нереализирал се може да стане учител. А е време за съкращения, време е за борба за работното място, а не то да е гарантирано.
А възрастните дали дават насрещното уважение към децата? Да напомним за случая , отпреди два дни, с възрастен, който беше карал деца да се събличат пред него ,като им обяснявал, че това се очаква от деца-да се подчиняват и го уважават? Децата трябва да бъдат възпитавани ,че светът е враждебен, че могат да разчитат само и единствено на себе си, че те са най-важните,че те са личности, че те взимат решенията за себе си, а не някой друг, че не дължат уважение към никой, който не им дава насрещно ува
"Безплатните" стоки и услуги са винаги неоценени от хората- на един познат му пращаха пари от чужбина и "лайф-ис-лайф", като завърши му ги спряха и сега и едно кафе от машината не те черпи, да видиш как си цени парите, като трябва да ги заработва с труда си.
В едно училище в София: Прави до откат! И… Деца, целувайте ръка!