До ИванИскаш комунизъм - НА ти комунизъм - хващай си чукалата, шапката и гащите и марш в Северна корея. Аман от такивя дървени глави, заспали в 1975та година. Комунизма свъшри, вие загубихте. Набийте си го в простите тикви.
И освен това, защо ли много руски самолети не летят вече в самата си Русия? Ами защото са амортизирани и морално остарели, не се произвеждат части и консумативи за тях, няма останали инженери за тях, вече имат нови самолети и т.н. Иначе и те си имат нужда от самолети. Кво си мислиш... то тая голяма територия трябва да се брани с нещо. Но са преценили, че не им е изгодно да пазят разни щайги. И са също нарязани и претопени, защото сплавите им са ценна суровина. Тук-там има някои в някой музей.
Пожелавам му да бомбардира Народното Събрание, Министерски Съвет и всички туморни държавни институции, които бедния народ изхранва с данъците.
"Значи поляците може да ги имат, а ние не. Смятайте какво предатели са ни управлявали"И да... и не!Защото само донякъде си прав. Принципно, и по време на комунизма, пак сме били последна дупка на кавала. И по тая причина, на страните от бившия соцлагер им е нареждано с каква промишленост имат право да се занимават. А самолетите за нас, примерно Су-25, са втора употреба, дарение, което идва директно от руските бази в Афганистан. И много други също, само дето другите не знам от кои бази идват.
Няма лошо,американски бизнесмени любители на военни антики, имат въоражение повече от нашата армия.Дано и тук се появат повече такива колекционери,защото явно държавата няма пари за въоражение.
"До 10 ноември 1989 г. армията ни имаше 19 такива изтребителя"........ а сега имаме няколко Миг-а и те са за основен ремонт, както направихме във всички отрасли...искахте демокрация НА ВИ демокрация !
Значи поляците може да ги имат, а ние не. Смятайте какво предатели са ни управлявали и продължават да ни управляват. Свалиха ни гащите буквално и ни накараха да се наду-пим на турция да ни пази задните части. Такова падение не е имало никога. Евала на бизнесмена, че го е купил и възтановил. Някой ден отново може да полети и не дай си Боже да ни трябва срещу нашите душмани.
Масово се налочи практиката димата "скрап" да се пише с "Б" накрая, та и тук, явно няма читави редактори вече.Иначе човека има пари, има хоби, сглобил си самолет, браво!
До Бизнес самолет"И за кво му е." ами заради това той е бизнесмен, а ти си броиш стотинките. Ще го въстанови, ще вложи още 50-100 хиляди и ще го слежи в някой склад да си отлежава. След 20 години ще струва няколко милиона днешни пари
"Ако за пищак се иска разрешително ,за Бомбадировач...,к'во се иска !?"За пищак без цев, какво се иска? За пищак със заварен затвор и разпробита напреки цев, напълнена с олово, кво се иска?
Су-22М4 е един от най-добрите самолети в класът си . Той се води фронтови бомбардировач а не изтребител. Тези самолети заедно със МиГ29 и Су25 трбваше да продължът да летят и да се ползват. Имайте в предвид че по техничеки характеристики Су22М4 превъзхожда Торндо , а то от своя страна все още служи в държавите членки на НАТО в ЕС .
И за кво му е? Да се снима с внуците си на двора си с него. Да пръснеш 50 бона за това? То и аз съм русофил, но това ми идва леко в повече.
Сега да си купи няколко бомби и да прелети над НС и МС,от там идват всички беди на България...
Търновски бизнесмен си купи... съветски бомбардировач!