24

Анонимен

преди 6 години

"фандъкова поиска" - Аз пък поисках да се маха фандъкова , не е лошо да идват хора от провинцията ,лошо е ,че повечето имат селски манталитет - да се бутат ,да цапат,да рушат ,да грабят , да си налагат селския вкус - Омаскариха София ,стана най-противното СЕЛО !

23

Анонимен

преди 6 години

следва...Пита се КОГА МК РЕШИ ЧЕ ПАВЕТО Е КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО НА СОФИЯ,през трите години на забавяне на строежа,през шестте месеца на гласуване за кой вариант са предимно софиянци ИЛИ ТРИ ДНИ ПРЕДИ НАЧАЛОТО НА СТРОЕЖА???Изглежда са се притеснили първо от времето че няма да се справят до януари 2018 дори,после от качеството,после от БЕЗКРАЙНИТЕ ПСУВНИ КОИТО ОТНЕСОХА!Сега хоп"тя искала асфалт"хахахахаха,ТОТАЛЕН ИДИО..ЗЪМ И ПЪЛЕН ПРОВАЛ!Фандък писах преди няколко дни и сега пак СЛЕД 2 ГОДИНИ МАРШ!

22

Софиянец

преди 6 години

Няма показател по който асфалтът да е по-добър от паветата за бул. Дондуков!Разлика има, когато пътят се използва като скоростна отсечка и се шофира с висока скорост, но бул. Дондуков не трябва да е такава скоростна отсечка. В този, участък от 400 метра, който фандъкова иска да асфалтира като на село, има осем пешеходни пътеки, за радост на джигитите - ще има да газят хората на пешеходните пътеки,а те хората ще се чудят от какво да се пазят по-напред,от жегата заради асфалта ли или от джигитите

21

Димитров

преди 6 години

От учителка по руски до компетентна кметица на 2-милионен град, евалата бате.Само дето се провали при 4 от 5-те стълба на управлението си.1 - Градски транспорт2 - Чист въздух3 - Зелена София (повече зелени площи и паркове)4 - Велосипедна столица (70% неизползваеми вело алей )Единственото място ,кадето може да се каже че имаше някакъв, макар и съмнителен резултат е при ремонтите на пътища.

20

Анонимен

преди 6 години

От три години назад имаШЕ готов вече проект за булеварда и според Фандъчкова само за да не се блокира изцяло София в една година го отлагаха и не само него разбира се,после като решиха най-накрая да го построят със коятотрябваспечелилафирма пуснаха за обществено обсъждане трите варианта!СОФИЯНЦИ КАТЕГОРИЧНО ИЗБРАХА СМЕСЕНИЯ ВАРИАНТ,СЛЕД КОЕТО СЕ ИЗТЪПАНИ ПО ТЕЛЕВИЗОРИТЕ КМЕТИЦАТА И ИЗНЕВИДЕЛИЦА ОБЯВИ ЧЕ МК РЕШИЛО ЧЕ ПАВАЖЪТ Е КУЛТУРНО НАСЛЕДСТВО НА СОФИЯ И ТЯ СЕ СЪГЛАСИ ВЕДНАГА!следдва....

19

Анонимен

преди 6 години

Те селяните си искат асфалта. Къде на село са виждали павета, та да знаят колко по-добре е с павета, в сравнение с асфалта?

18

Бай Добри

преди 6 години

Паветата под строй и на вилите.

17

Инж.

преди 6 години

До 16Няма как павето да е по-лошо от асфалта само ако е като старите гранитени павета. Ако сложиш нови бетонови, то ще се натрошат след отрицателно време. Паважа трябва да се изпълни и както е "по учебник" ако искаш да издържи 50 години. В България вече почти нямаме майстори, който имат съответната квалификация, за да могат да ги положат. А относно шума - той е ясно, че ще е по голям от асфалт, но и джигитите от село ще са по-бавни при павиран участък.

16

Анонимен

преди 6 години

Душко, ела си у Самоков, стани кметица, че ни писна от червените кхмери

15

Анонимен

преди 6 години

Именно, точно така, а освен това:1. Ще вдигнем цената и така корупционната ставка ще е повече,2. Ще вдигнем скоростта за повече кеф на джигитите,3. Ще имаме много по-лъскава синя зона.

14

Анонимен

преди 6 години

Няма показател по който паветата да са по-добри от асфалта!

13

haha

преди 6 години

Ееее тая *** самоковска няма да миряса докато не омаже всичко...

12

Аз

преди 6 години

Ами трябваше да питат Министерството на здравеопазването или това на външните работи...

11

Софиянец

преди 6 години

От къде - накъде М-во на културата ще дава нареждания как да се ремонтират улици? Всичката ни култура втасала, ами сега и със строителство ще се занимават! Вежди Рашидов с огромното си самочувствие и нула компетентност по отношение на пътните настилки забърка тази каша!

10

Анонимен

преди 6 години

Работете красиво, кадърно, за дълги години, направете горди внуците си.

9

Анонимен

преди 6 години

става дума само за средната част, която в момента е доста странна ... започва като асфалт, 50 метра по натам става павета и накрая свършва в асфалт (Раковска)

8

Анонимен

преди 6 години

Поредната далаверка на Послушницата Картофка и крадливия й шеф Суджука.Правят си каквото си искат и си крадат колкото искат.Защото в БГ няма гражданско общество, а конкретно София пък е напълни с всякакви селяни, на които хич не им дреме за града ни.

7

така

преди 6 години

От асфалт най-много се краде. Питайте дебелата тиква, стана милионер от две магистрали

6

бай Петко

преди 6 години

Паветата да се демонтират и към частните вили, а на ци..ните /т.н. павьори/ как ще им платите заработеното до този момент с наши дакъкоплатни пари ли или от твоя джоб бе даскалице? За никакъв х.. не ставаш. Ходи си на село, и без туй Бг. има нужда от даскали !

5

Иван Пешев

преди 6 години

По тази логика като са се появили първите асфалтови пътища заградени от павиарина такива не е трябвало да се асфалтират. Тези хора си ги ловят от въздуха тези аргументи колкото да каже нещо, иначе вече всичко е решено просто се чудят как да ни го обяснят защото и през ум не им минава да кажат истината или не могат ?