Според мен нямаме право да виним собственика за цените в заведението му. В крайна сметка всеки си преценя дали са му по джоба. Лично за мен, не е проблем да платя такава сметка, но в крайна сметка не бих го направил. Просто не мисля, че тези цени са актуални за България, още помалко за Кранево! Няколко хиляди процента надценка, този все едно ми се подиграва, не виждам причина при това положение да му тъпча гушата!
Не ходете по кожодерските заведения не им купувайте новите коли!500% надценка на водата айде да се*****
до другаря 66не ни учи каквое капитализъм. Вдигай цени но вдигай и качеството. Това е селски тарикътлък. Аз пък да ти кажа за декрацията , всеки може да си каже каквото иска щом се чувства ощетен. Или ти ми говориш за онзи дивия капитализъм 18/19 век в който е нормално да си като Братчетата на Гаврош.
До: номер 81Аха, затова ли у нас на родния пазар оставаше само трето и четвърто качество?Това беше риторичен въпрос.Шматката може да не е прав, но това не прави комунизма по-добър.Бил съм на студентска бригада за ябълки. За износ за СССР. Ама не какъв да е износ, а за Политбюро, за партийците!Такива огромни ябълки видях там за пръв път! Нямаше ги и в показните магазини!А дядо ми разказваше че шият ризи за Квеле, за ГФР. Да обяснявам ли, че и ризите ги нямаше в нашите магазини?
Написано ли е някъде на видно място че при корекция на ястието се заплаща 2 лева ?Ако си поръчаш бира и не ти донесат чаша и си искаш ще те таксуват ли 2 лева ?
това е само ако поискаш листа с менюто преди да поръчаш +2 лева отгоре - стара българска традиция за берекет и здраве, а и да покажеш че си готин клиент и не ти се свиди
А ако въведете такса "гoлa сервитьорка" ще си увеличите оборота на 200%, хем и печалбата ви ще скочи още повече!Гаранция!!!
Мен примерно ми пържиха така яйца извън менюто за 8 лева и то в София, скъпо ли е,скъпо е, кат искам евтино в нас да си ги бях пържил,станахме по католици от папата , всеки средно ниво потребител знае че всичко отгоре се плаща, грешката е че не е предупреден клиента ама тая истерия почва да писва
До 79Много точноМина ми през ума че точно така стоят нещата.Най вероятно клиента е бил там и преди това.Претенции гевезелъци и накрая бакшиш -няма.Е втория път са го цакали с топла бира.И аз съм имал"желания"извън менюто но никога не съм доплащал за товаТук има предистория която ни е спестена
За пореден път ви казвам че без да се чуе и мнението на втората страна не може да съдите никой....Че то си пише на бележката,да не сме неграмотни?
До шматкаАааа,не е вярно,купували са най-хубавите места в някои столици с чушки и домати,колкото и да не ти се вярва.Като бригадири,работехме в цех за краставички за износ за СССР и западна Германия,за западна Германия се изпращаше най-доброто качество.В продукция и техника,също се пращаше из много държави извън соца и в Европа,колкото и да не ти се вярва,зависи какво,не говоря за домашни електроуреди.
За пореден път ви казвам че без да се чуе и мнението на втората страна не може да съдите никой.
до всички сервиторчета, барманчета и колбасарчета дето са ак..ли отдолу... Каво е нормално или не, не решавате вие. Ако искате нещо да цакате- се включва в менюто. Примерно добавки към пица- клиента иска още шунка, малко му било - ми добре, ама си плати и ще има. Кисели краставички -квото кажеш ще има. И клиента решава дали го устройва или не. АМА ЗНАЕ предварително, има избор. За какъв избор говорим, когато нразбера накрая, че трябва да плащам и за въздуха, който дишам ?!
След такса "Празен стол", ново 20: Такса "Желание на клиента"!