Шепа шв-ес- тери от НПО ще решават какъв да е облика на града! Така стана с Дондуков . Заради тях Фандъкова кандиса да останат паветата. Представям си после след евентуален ремонт, как ги пренареждат ромейските ,,майстори,, и какви вълни ще се получат.И аз харесвам паветата , но тези два булеварда са за асфалт!
Павета, асфалт - в населено място няма голяма разлика. Не тресе разбира се по паветата, но само ако си с подходяща скорост. Специално за такива места като Праха и Дондуков, на които през 20-30 метра има пешеходни пътеки, паветата са задължителни, за да няма загинали пешеходци. не ми се мисли какво ще стане, когато джигитите и сега летящи по паветата с 80-100 км/час, стъпят там на асфалт. Тогава ще лети с 100-120 км/час. Асфалтът ще наложи на всяка пресечка да се сложи светофар и ще стане ад.
Не знам кой е решил но.......................евала му,от тези павета ми изпаднаха пломбите от зъбите!
Хайде скоро да го последват Пенчо Слваейков и Борис !Община Красно Село са пълни ***, разходете се по малките улички около Прага и Борис да видите по какви ТРОТОАРИ ЖИВЕЕМ живущите там.Стига павета и Калдаръми!
И къде си чупя колата по паветата в София? И аз шофирам, както по павета, така и по асфалт. Където е асфалт е много по-вероятно да попаднеш на яма в асфалта, отколкото където има павета. И да, не карам по паветата, сякаш съм на магистрала, както правят доста шофьори.
Имат ли възможност ще крадат , и без да слагат асфалт! Даже оставяйки паветата има по-вече начини за крадене!
За който още не се е усетил, премахването на паветата е просто поредната кражба. И всичко става тихомълком, за да не спре някой кражбата.
"Дори наредени правилно, пак тресат неприятно, а какво остава след съвременните ремонти, когато паветата се нахвърлят надве-натри."Аз какво да направя, че караш някъв таралясник? Мен що не ми тресе?
Разбиха се де що има коли, нови тролейбуси и какво ли още не по тия павета, ама шепа *** решили, да се правят на интересни.Паветата - по малките улици.
или дай да нарежем на дупки пътя, щото историята познава и такива безумиядаже такъв остатък все още има при Владая
Аман от тия калдаръми, модерни преди 200 години! Дори наредени правилно, пак тресат неприятно, а какво остава след съвременните ремонти, когато паветата се нахвърлят надве-натри. Като пешеходни или велозони са също неудобни. Безсмислено запазване, все едно да правим пътища от римско време, ама тогава не е имало милиони автомобили.Или да запазим безвкусица като Падналия изстребител.
До АнонименБраво, абсолютно си прав !Не стават и за вътрешните улици, ЗАЩОТО НЕГИ ПРАВЯТ КАТО ХОРАТАВсяка година същите улици около Прага и Борис се правят само донякъде, след което "им свършили позволените квадрати от общината"В резултат на това, моята пряка , пресечка на борис при руски паметник вече има за 1 месец 6 счупени картера с изтекло масло ! Това в центъра на София !Майната им на паветата ИСКАМЕ СИ АСФАЛТ, поне хората,които живеем на паветата. За останалите нямам представа
Преди години разрешената скорост в населено място беше 60 км/час. Не помня кога е намалиха на 50 км/час, май беше около 1990 година. Та, с 60 км/час по паветата нямахме проблеми, сега с до 50 км/час някои имали проблеми по паветата, защо? Отговорът е ясен - защото карат с висока скорост, много над разрешената скорост. Трябва ли да толерираме нарушителите, като сложим асфалт, по който да може да шофират в нарушение с още по-голяма скорост? Карай с до 50 км/час за Княжево и няма да си разбиеш кола
За тези , които искат да карат бързо си има знаци, контрол и глоби ! По тая логика дай да сложим павета и на Цариградско!
До Анонимен 8"я не сакам на мен да ми е добре, а на Вуте да му е зле"заради евентуални кражби и нечие облагодетелстване, искаш да караш по раздрънкани павета и да си чупиш колата?!?! просто другия път не гласувай под строй
До АнонименГлупости на таркалета (частта за крадене е вярна)Паветата са ОТВРАТИТЕЛНО шумни и прашни, който ги иска да си ги нареди в двора, довиждане
Стига с тия павета бе ! Те стават единствено за стара, запазена градска част с красиви стари сгради каквато София няма . И от двете страни на Прага има грозни кооперации с олющена мазилка .
Паветата за вечни, а асфалта се нуждае често от ремонт, а при всеки ремонт се краде много. Асфалтът слаган от фирмите на ГЕРБ е особено некачествено сложен и след няколко месеца се нуждае от нов ремонт, т.е. нови пари ще се крадат от нашите данъци. Паветата са добра настилка за колите движещи се със разрешена скорост - до 50 км/час и много лоша настилка за шофьорите нарушаващи правилата и шофиращи с превишена скорост. Нарушителите са тези, които искат асфалт,за да могат да карат с над 100 км/час
Кой реши да маха паветата от "Прага"? Културна ценност са!