99

Анонимен

преди 7 години

А кога ще измият улиците? Кога ще глобят строителните фирми за замърсяванията около строежите? Точно колите пък не са най-големия замърсител. Включвам се в протестите веднага, докате не изметем тази ***, бълваща подобни *** решения.

98

хахахахахаха

преди 7 години

мн. интересно как ще се случи това. Явно на общинарите им се яде бой с камъни и то точноо преди общинските избори това... нагледахме се на малоумия...

97

Анонимен

преди 7 години

Картофкеееее, крайно време е да се гръмнеш! Безмозъчна и страхлива кокошка си. Да управляваш един град се иска честност, интелект, откритост, познания и никаква корупция. А краденето е основна функция в СО. Какво е направено за да е в интерес на тези които плащат данъците? Нищо и половина! Решения в интерес на фирми и групировки от които те печелят милиони. А качеството го няма в нищо. И най-лесното, забрани. И с това проблема се решава. Кокошко смотана, изчезни!!!!

96

Анонимен

преди 7 години

Спирането на коли от движение ще намали замърсяването само с около 1-2% от максимално допустимите норми, т.е. това си е имитация на дейност. Ако искаме чист въздух трябва да се направят две неща. Първо да се забрани отоплението с твърдо гориво като най-голям замърсител и второ, да се мият улиците всеки ден, както беше преди години. Първото ще свали замърсяването 3-4-5 пъти през зимата, когато замърсяването е в пъти над нормите, а второто ще сведе замърсяването до минимални стойности.

95

Анонимен

преди 7 години

Как се лъжат хората, че колите замърсявали най-много? Първо чрез използването на средногодишни стойности, а не стойностите, когато замърсяването е над нормите или в пъти над нормите. Примерно, през декември и януари, замърсяването е примерно 4-5-6 пъти над нормите заради отоплението с твърдо гориво, но като го превърнеш в средногодишно излиза, че замърсяването от отоплението е доста ниско, защото през лятото не се отопляваме. При колите: колите се движат и вдигат прах от улиците и замърсяват.

94

Българин

преди 7 години

Който е пътувал извън България, знае, че колите ни не са основният проблем. София е сравнително ненатоварен откъм автомобили град. По-големите замърсители и мерките срещу тях:1. Отоплението на твърдо гориво. Единствената възможна ефективна мярка е пълна забрана с предложение за компенсация.2. Строителството. Ако трябва - нови правилници и затегнат контрол за чисто строителство.3. Инфраструктура. Покрай строителството (т. 2), разбиването на улиците ще намалее драстично.Успех на инициативата!

93

Анонимен

преди 7 години

Софийска община пак чупи тъпометъра по некадърност! А какво разбират под мръсен въздух, тея гагаузи?? Може би сега въздуха е кристално чист?!?! Или под мръсен въздух се разбира когато наденем противогазите?!? Абе гледам и не вярвам на ушите си!

92

Истината

преди 7 години

Сещате ли се защо никога не публикуват данни кой точно замърсява въздуха на София, кога и колко? По поръчка на Столичната община един екип от учени от един столичен ВУЗ бяха направили едно изследване и стъкмили едни смехотворни резултат, за да бъдем успешно манипулирани. Все пак като ги комбинираме и направим някои преизчисления се оказва, че колите изобщо не са проблем, въпреки че в изследването към замърсяването от колите е прибавено и това от неизмитите улици в София, което е 2 пъти по-голямо

91

Анонимен

преди 7 години

Ако има приз за генериране на безумни идеи-наш Е!Всеки сам в колаДвигнаха билета за гр траснпорт, сега било мръсно-безплатно.Преди Кремиковци замърсявал, не, не съм, а сега няма Кремиковци, прахолякът е дори повече.Половин България живее в София и се чудим защо е толкова МРЪСНО..DD

90

Анонимен

преди 7 години

Замърсяването с ФПЧ е няколко пъти над нормите само в най-студените зимни дни, обикновено през декември и януари. какво от това, че ще спрат част от колите, когато през тези дни техния дял в замърсяването е пренебрежимо малък, примерно 1, 2 или 3%?!През юли и август, когато замърсяването е в нормите, над 70% от замърсяването с ФПЧ се дължи на неизмитите улици.

89

77777

преди 7 години

Това за максимална скорост от 30 км/час е върха на тъпoтaта. Тук правилото е просто - по-ниска скорост води винаги до по-голямо замърсяване по две причини. Първата е, че двигателя не работи в оптимален режим или по-точно трябва да работи в доста по-замърсяващ режим, а втората е, че така се увеличат задръстванията и свързаното с тях по-голямо замърсяване на въздуха, въпреки че колите не са голям проблем при замърсяването на София, където отоплението през зимата и неизмитите улици са решаващи.

88

Анонимен

преди 7 години

Браво, отлично!! Само да запитам, кой от СО ще ходи у Факултета или Орландовци и ще забранява на шведите да не горят гуми? Самоковската кралица ли? Ами по богаташките къщи които се топлят само с дърва и въглища, кой? Или там от страх никой никого няма закача. И какво, обикновения човек ще гърби и страда защото някой ще продължава да печели от газа, тока и горивата? Както винаги, болен здрав носи.

87

Некадърници

преди 7 години

Некадърност и пак некадърност. Некадърници взимат решенията, придават им някакъв вид като за пред по-простите хора и давай през просото. Добре се знае, че през зимата, когато замърсяването е в пъти над нормите, замърсителя е отоплението с твърдо гориво, както и че през лятото, когато замърсяването в нормите, само 1/3 от замърсяването е заради двигателите на колите, а другите 2/3 са заради неизмитите улици и вдигащите се от тях ФПЧ от вятъра и всичко движещо се: пешеходци,коли,велосипеди,детски

86

До тъпира 112

преди 7 години

До АнонименХахаха хората ще си махнат колите , имаш ли завършен 8 клас, мозъкът ти го няма, избави ни от присъствието си. Ти си виновен за затъпяването на българския народ!

85

Анонимен

преди 7 години

Ауууу, ами Баце как ще ходи на "работа" ако се спрат колите поради замърсен въздух? Пеша или с колело? Ами охраната как ще го пази? И те ли с колелета и щитове? Той ще върти *** в центъра-средата, те около него. Както трепери от страх да него севтоса некой негов "благодарен" бивш колега-бандюга, Баце трябва да решава. А Самоковската кралица която ако падне на софиянци ще види Свети Петър отблизо, тя как ще идва, с каруца ли? За бедняка може гъзобрък след гъзобрък. А за тези кво?

84

Испания

преди 7 години

Морски град в Испания: 1,30? билет за градски транспорт, за тези с адресна регистрация в града -7? е годишната карта ,градинките се чистят всекидневно, главните улици се мият също всеки ден, правилата на пътя са наложени ,чрез контрол и налагане на солидни глоби( 90% дават предимство на пешеходна пътека, без светофар, преди още да си стъпил на платното, липсват клаксони и изнервени самоволни и безразсъдни шофьори

83

sante_dog

преди 7 години

Сигурно е вече, че електронните билети и картите ще може да става чрез компютър и телефон.Ко? Ко каза, ко?

82

Анонимен

преди 7 години

А! В София имало замърсен въздух!?? Странно, управниците винаги разправят "нема, нема, всичко е в норма" от тиливизора.

81

Анонимен

преди 7 години

А защо не вземат от общината просто редовно да мият улиците и тротоарите?! И да не се оправдават, че имало паркирани коли! Обявява се график за всеки квартал и отделните му улици кога предстои миене и хората ще си махнат колите. От общината не виждат ли каква прах на облаци се вдига изпод метлите на тия от "временната заетост", ето това е прахоляка, който дишаме, малко вятър като духне и всичко е във въздуха.

80

Анонимен

преди 7 години

Браво добра инициатива. Все пак тя е за Нас. Ние се тровиМ и нашите деца !Държавата да помисли и някоя стратегия за леко финансиране при закупуване на Ел Кола.Като цяло държавата ще печели от тока, защото е производител. Има смисъл да влага всяка година малко пари за подпомагане на закупуване на такива коли.