39

има и друго решение

преди 7 години

Всички софиянци за една година на село като в Камбоджа в кочините, да видят как се изкарва хляба, хем да подишат малко чист въздух.

38

има решение

преди 7 години

До of 41Градовете се замърсяват основно от селендури с дизелови кочини дошли у градо(израза е техен!),но бат ви Бойко ще ви стигне данъка с 400%(за старите кочини над 12 години,карани основно от селяни)и ще ви се стъжни!Както се казва на зла круша-зъл прът, селяка се превъзпитава основно като му бръкнеш в джоба.

37

Анонимен

преди 7 години

Неле по е лек автомобил с дизелов двигател - това го роди меркелтизма за да печелят повече немските концерни. Сега нещата ще си дойдат на мястото!

36

Философ

преди 7 години

Тези пуснали електрически камион, онези пуснали електрически автобус, другите - кола и прочие. Ама вие можете ли да си ги купите бе философи? За една по-голяма кола или джип с над 200-250 коня каква алтернатива има? И кое е по-евтино от дизела? Като иска някои да изчезнат дизелите, да предложи реална алтарнатива, а не тестови модели или "златни Тесли" по 150000-200000 лева, дето не могат да минат 300 км по магистралата.

35

Край

преди 7 години

То въздуха верно зле ама не виждате ли че града е заринат с вехти бангии за по 2-3 хил. лева. Безплатното паркиране, безплатното замърсяване на въздуха до там водят. Реално вече не се движим а дремем на място. Няма град в света в който най-хубавите му площади да са паркинги.

34

Край

преди 7 години

София стана най-голямата автоморга в ЕС. И то ва щото сме били бедни - не, защото сме прости. Бедните хора в цял свят се возят в градски транспорт.

33

of 41

преди 7 години

София а, дишайте пушаците мам*ка ви шопърдашка, през зимата смог има за всички софиянци, а моя дизел не го давам и за 2 бензинови, на дълъг път ми гори 5 на сто.

32

Анонимен

преди 7 години

Замърсяване тра ла ала -баба ви все чист въздух е дишала-в казармата сме спали в БТР -а там кислорода е лукс и нищо...

31

Анонимен

преди 7 години

Човече, в момента живея под наем в центъра и не мога да повярвам колко народ се отоплява на твърдо гориво. То е един черен пушек, то е чудо.Второ - колите замърсяват, щото хората масово карат без катализатори. Ако им се замерят емисиите, сигурно 3/4 ще са в сервиза :)

30

Решение

преди 7 години

Колите в София замърсяват доста малко и това е факт, въпреки опитите на Фандъкова и кликата й да ни убедят в обратното, за да може да ни наложат поредните забрани. Какво може да се направи.Най-важното е забрана на отоплението с твърдо гориво, което ще намали 5-6 пъти най-голямото наднормено замърсяване - обикновено през декември и януари.Второ, редовно миене на улиците - поне всяка седмица. Преди години цяла София се миеше всеки ден.Трето, МВР да се справи с кражбите на катализатори

29

до 38

преди 7 години

София не е България бе шопърдак, 80% от българите са на твърдо гориво.

28

Анонимен

преди 7 години

Супер! Сега *** най - после ще може да кара очуканите си дизелови трошки за без пари (демек Европа да си майката!)!

27

Анонимен

преди 7 години

Сакън ,изпята ама онез от азиатските степи със какво ще си пазарят водка? Тва на нашият гръб се пише ,щот не крадат от запада САЩ и Китай а крадат от България ,Сърбия Македония.Коя банка ще изгърмят сега ?

26

Анонимен

преди 7 години

За да се пише смислено по темата, а и за да има ефект от това, което се прави, за да се намали замърсяването, първото нещо е да се определи откъде идва замърсяването, най-вече когато то е над нормите. Тук започват манипулациите и съответно се внушават грешни изводи, за да се оправдаят някакви действия на общината, които уж били насочени към подобряване на чистотата на въздуха в София. Замърсяването заради двигателите на колите в София е около 1/3 от максимално допустимите норми, а над 80% от зам

25

CDI

преди 7 години

Анализаторите да се "анализират" отзад. А що се отнася до това, кое е по-вредно, по-добре да забранят печките на твърдо гориво, че да дишаме чист въздух през зимата.

24

инж. Андреев

преди 7 години

Натам вървят нещата наистина...в България след някоя и друга година(да се разбира десетина) също ще настъпи промяната. Новите бензинови автомобили по разход вече бият дизеловите. Като цена също са по-изгодни.Честно казано, като собственик на дизелов автомобил, не виждам кой знае какво приемущество. Едно време беше икономията, но вече бензиновите са достатъчно икономични. Дори в момента като тегля чертата, разходите ми по обслужване и ремонти компенсират тези за гориво на бензиновите автомобили.

23

Анонимен

преди 7 години

То така се почва - и първият полет е бил стотина метра.Естествено, още тогава някой мъдрец из Българско се е изцепил, че стометров полет няма скоро да замени каруцата му, която няма убиване и е сигурен транспорт.

22

TDI

преди 7 години

Вечна им памят на Гоуфа и Аудито от Перник и цял Булгористан

21

Анонимен

преди 7 години

Някакви абсолютни безсмилици, бленувания по електромобили...Електромобилите не идват, защото са скъпи и нисък пробег. Когато това се оправи, тогава може да са конкуренция на бензин/дизел/газ. 300км пробег, ама без климатик, без светлини, радио и още една камара неща. С тях - пробег 90км. В задръствания - 30км.А че има дизелови двигатели, които нямат убиване и са предпочитани пред бензин/газ за дълги разстояния също е факт.Абсолютни безсмислици в тая статия...

20

Факт

преди 7 години

В СофияСтудени дни - замърсяване 6 пъти над нормите, над 80% от него заради отоплението с какво ли не и около 6% заради двигателите на всички МПС: автобуси, камиони, бусове, леки коли, мотори и др.Топли дни - няма замърсяване над нормите.