Всички софиянци за една година на село като в Камбоджа в кочините, да видят как се изкарва хляба, хем да подишат малко чист въздух.
До of 41Градовете се замърсяват основно от селендури с дизелови кочини дошли у градо(израза е техен!),но бат ви Бойко ще ви стигне данъка с 400%(за старите кочини над 12 години,карани основно от селяни)и ще ви се стъжни!Както се казва на зла круша-зъл прът, селяка се превъзпитава основно като му бръкнеш в джоба.
Неле по е лек автомобил с дизелов двигател - това го роди меркелтизма за да печелят повече немските концерни. Сега нещата ще си дойдат на мястото!
Тези пуснали електрически камион, онези пуснали електрически автобус, другите - кола и прочие. Ама вие можете ли да си ги купите бе философи? За една по-голяма кола или джип с над 200-250 коня каква алтернатива има? И кое е по-евтино от дизела? Като иска някои да изчезнат дизелите, да предложи реална алтарнатива, а не тестови модели или "златни Тесли" по 150000-200000 лева, дето не могат да минат 300 км по магистралата.
То въздуха верно зле ама не виждате ли че града е заринат с вехти бангии за по 2-3 хил. лева. Безплатното паркиране, безплатното замърсяване на въздуха до там водят. Реално вече не се движим а дремем на място. Няма град в света в който най-хубавите му площади да са паркинги.
София стана най-голямата автоморга в ЕС. И то ва щото сме били бедни - не, защото сме прости. Бедните хора в цял свят се возят в градски транспорт.
София а, дишайте пушаците мам*ка ви шопърдашка, през зимата смог има за всички софиянци, а моя дизел не го давам и за 2 бензинови, на дълъг път ми гори 5 на сто.
Замърсяване тра ла ала -баба ви все чист въздух е дишала-в казармата сме спали в БТР -а там кислорода е лукс и нищо...
Човече, в момента живея под наем в центъра и не мога да повярвам колко народ се отоплява на твърдо гориво. То е един черен пушек, то е чудо.Второ - колите замърсяват, щото хората масово карат без катализатори. Ако им се замерят емисиите, сигурно 3/4 ще са в сервиза :)
Колите в София замърсяват доста малко и това е факт, въпреки опитите на Фандъкова и кликата й да ни убедят в обратното, за да може да ни наложат поредните забрани. Какво може да се направи.Най-важното е забрана на отоплението с твърдо гориво, което ще намали 5-6 пъти най-голямото наднормено замърсяване - обикновено през декември и януари.Второ, редовно миене на улиците - поне всяка седмица. Преди години цяла София се миеше всеки ден.Трето, МВР да се справи с кражбите на катализатори
Супер! Сега *** най - после ще може да кара очуканите си дизелови трошки за без пари (демек Европа да си майката!)!
Сакън ,изпята ама онез от азиатските степи със какво ще си пазарят водка? Тва на нашият гръб се пише ,щот не крадат от запада САЩ и Китай а крадат от България ,Сърбия Македония.Коя банка ще изгърмят сега ?
За да се пише смислено по темата, а и за да има ефект от това, което се прави, за да се намали замърсяването, първото нещо е да се определи откъде идва замърсяването, най-вече когато то е над нормите. Тук започват манипулациите и съответно се внушават грешни изводи, за да се оправдаят някакви действия на общината, които уж били насочени към подобряване на чистотата на въздуха в София. Замърсяването заради двигателите на колите в София е около 1/3 от максимално допустимите норми, а над 80% от зам
Анализаторите да се "анализират" отзад. А що се отнася до това, кое е по-вредно, по-добре да забранят печките на твърдо гориво, че да дишаме чист въздух през зимата.
Натам вървят нещата наистина...в България след някоя и друга година(да се разбира десетина) също ще настъпи промяната. Новите бензинови автомобили по разход вече бият дизеловите. Като цена също са по-изгодни.Честно казано, като собственик на дизелов автомобил, не виждам кой знае какво приемущество. Едно време беше икономията, но вече бензиновите са достатъчно икономични. Дори в момента като тегля чертата, разходите ми по обслужване и ремонти компенсират тези за гориво на бензиновите автомобили.
То така се почва - и първият полет е бил стотина метра.Естествено, още тогава някой мъдрец из Българско се е изцепил, че стометров полет няма скоро да замени каруцата му, която няма убиване и е сигурен транспорт.
Някакви абсолютни безсмилици, бленувания по електромобили...Електромобилите не идват, защото са скъпи и нисък пробег. Когато това се оправи, тогава може да са конкуренция на бензин/дизел/газ. 300км пробег, ама без климатик, без светлини, радио и още една камара неща. С тях - пробег 90км. В задръствания - 30км.А че има дизелови двигатели, които нямат убиване и са предпочитани пред бензин/газ за дълги разстояния също е факт.Абсолютни безсмислици в тая статия...
В СофияСтудени дни - замърсяване 6 пъти над нормите, над 80% от него заради отоплението с какво ли не и около 6% заради двигателите на всички МПС: автобуси, камиони, бусове, леки коли, мотори и др.Топли дни - няма замърсяване над нормите.
Анализаторите са категорични: Песента на дизела е изпята!