Колко е лесно знайни и незнайни специалисти да критикуват управлението на София . Ами другари София стана два милиона и всеки се вози на барака за 1000 лв. Как точно си представяте да се забрани отоплението на дърва и въглища ,нали трябва да се замени с нещо , например с газ . Прекараха газ в близките села сега квартали , но пак се отопляват с дърва , защото им е скъпо. Въобще хора , които през живота си не са ръководили даже и кафене вече разбират от всичко .
Коли се карат и през другите сезони, цигари се пушат нон стоп, но нека да сравнят нивата на замърсяване през зимата с тези през лятото! То и без замерване можеш да помиришеш димът от комините. Прането ми мирише на пушек! Данчето да си помисли как се отоплява София и защо намаляват абонатите на ТЕЦ-а? Скоро ще се намери някой да осъди общината за причинени здравословни проблеми!
До MenНе те знам колко си годишен и не искам да те обиждам, но разсъждаваш много зле. Мислите ти все към репресии клонят и задължаване на хората да правят нещо против волята си, вместо нещата да станат по естествен начин. Отиваш на произволна спирка и виждаш на таблото: Автобус Х пристига след 17 мин., Тройлей У пристига след 24 мин., Температура -9. Е как хората да ползват градския като е неудобен и скъп. Скъп защото половината са гратисчии и товарят останалите редовни пътници с цената.
За колите явно не са наясно, но като смесваш предложения за колите, с други предложения, които даже и да са донякъде смислени, както е според мен, като цяло предложението ти изглежда доста зле.За колите бъркаш.За парното добреЗа миенето на улиците не си прав. Улиците трябва да се мият редовно,поне два пъти в месеца,но не и през зимата. След стопяването на снега все още е зима и може и нов сняг да падне.За Градския транспорт става,но по-важното е да има добре замислени линии,защото сега не са
До АнонименДо кога ще има простаци в тази Държава ,преди беше мръсен от заводите .Разрушихте заводите а сега какво да уморите и хората и да живеят мигрантите..................
В котловина е София, безветрие е. Да се монтират по някоя европейска програма огромни вентилатори на Витоша!
До До 25 МенНе, никакви данъчни тесли не са към бедните. НИщо не им се отнема, колата не е право. Когато стане скъпо притежанието на замърсяващи бракми, те съвсем естествено ще отпаднат. Точно най-бедните като започнат да боледуват от всички болести свързани с мръсен въдух няма да мога да получат адекватно лечение. Ясно ми е че няма да са довоилни, те и сега не са. Искат някой да им вдигне заплатите, а те ако може нищо да не правят....
Ти си като Иванчо и краставицата и най-смешното е,ч е си вярваш, че като наложиш нови данъчни тесли за най-бедните хора, нещо щяло да се подобри. Опитът не ти ли подсказва, че в такива случаи нещата се влошават, ако се действа както ти предлагаш?!
3 неща и проблема ще се реши - данъците за автомобили да скочат с много - данък на кола над 10 години да и под евро 6 да е колкото стойността на колата. Забрана за отопление на твърдо гориво. Всички които са в топлофицирани сгради да се задължат да са на парно, плащане на обем както навремето, изхвърляне на измислените счетоводители. Миене на всички улици след стопяването на снега редовно - поне веднъж на 2-3 седмици. Инвстиране в нови автобуси и линии на градския транспорт и намаляване на билет
Това винаги го е имало през зимата в София. Преди имаше Кремиковци - това беше виновно, после колите и автобусите са виновни и т.н. Ще се оправи когато спре инверсията на въздуха - като се позатопли и духне вятър. Сега сме като в похлупак.Не разбирате, че в момента ви отвличат вниманието, за да подредят комбините за изборите.Освен това ви помпат за нови електро автобуси. Нова далавера, нови пари, а вие им се връзвате на еко номерата, а същата пасмина отново в ще е в парламента.
Въздухът в нашия квартал мирише на въглища, найлон, пластмаса, бакелит и гума. Не знаех, че автомобилите бълват подобни миризми. Нарочно подуших изгорелите газове от моя и не миришеше на изброените. Ще тръгнат ли по домовете на безобразниците, които горят подобни неща, за да ги спрат или не смеят, че да не стане етнически проблем. Какъв е смисълът аз да си изгася крушката от 20W като поне 10 къщи около мен са пуснали калорифери на двора от по 2000W всеки?!
До АнонименИ какво да каже др. Радев като е фуражка и разбира само от самолети . Него го интересува само как да угоди но Путин .
Нека публикуват една статистика кое какъв дял има в общото замърсяване с фини прахови частици в София през най-студените зимни дни, за да не ни манипулират, както е сега.Според мен това би изглеждало горе-долу така:95% - от отопление на твърдо гориво, вкл. и горенето на стари гуми1% - заради колите1% - заради неизмитите улици и вятъра3% - по други причини
Вие нормални ли сте??? Цигарите замърсяват колкото колите..ако наистина вярвате в това, значи образованието в България наиситна е ударило дъното..
Не знаех, че са ги махнали, но ако е така, това е по-добре - все пак на някой му е дошъл акъл в главата. И нещо да кажеш защо автобусите и преди да махнат бус лентите пак си бяха също толкова празни....За Младост и движението там мога да ти изнасям многочасови лекции, какво сбъркаха през годините и защо преди години повече МПС-та преминаваха за по няколко минути до Цариградско шосе или обратно в сравнение със сега, когато висиш понякога и по два часа да излезеш от Младост на Цариградско шосе
Столицата е клоака. Това отдавна съм го установил. Веднага след завършване на университета се изнесах с кеф. Даже си оставих "приятелката" - ще става софиянка :)
Струва ми се, че подготвят нови данъчни тесли за хората и сега върви промиването на мозъци с помощта и на такива като Спаси София. Нищо друго няма да се промени, освен, че ще ни наложат да плащаме и още и още и още и .....
И 100 експерта да изкарат нищо няма да се промени. Кухата лейка Фандъкова няма никаква идея за проблемите с транспорта в София. Нея я вози шофьор със служебна кола, която паркира на тротоара пред общината.Пример: Махнаха бус лентите на ремонтирания булевард в Младост. Сега автобусите се движат със скороста на колите и логично са празни.
Задушаването: Трови ни мръсен въздух, а институциите нехаят