Има и държави, в които е по-зле. В тях са забранили покупко-продажбата на стари коли и колата става вечно твоя.
Дали можем да се организираме един ден никой да не кара кола ама нито един и нито една кола по улиците,да видите каква паника ще обхване политиците и може и да намалят горивата.
България, Македония и Албания са автоморгите на Западна Европа - затова тука станаха толкова много колите, щото всичко дето се бракува на запад се продава като нов внос у нас.
Има един момент който не видях да се коментира тук. Има огромен дял купувачи, които предпочитат да си купят огромен и непрактичен автомобил на старо вместо нов бюджетен. Виждал съм Кайен паркиран до денонощно магазинче за цигари и алкохол в Дружба 4. И си нощуване там всяка вечер. Българина може да живее в панел, но колата трябва да е "представителна". В крайна сметка "по-добре" 5-6 годишно BMW X5 отколкото нова Корса например. На запад няма такова изхвърляне. Затова карат по нови коли.
Номер 61 : За половин час съм почти първи с 11 - минуса. Явно истината боли, но Вие не сте виновни. Никой не се ражда ***, *** се създава.
И аз познавам много хора но приятели за съжаление нямам.Сигурно защото нямам пари,човек като има пари всички му се пишат големи приятели ама като няма всички бягат от теб като дявол от тамян.
Сами си правете изводите, колко безсмислен е станал живота в бг, след като преди 20 години за същата свършена работа и капацитет на фирмата на родителите ми са си позволили нова кола, а сега за същите работа и капацитет на фирмата се печели колкото да поддържаш някакъв стандарт м/у дъното и средата, и очевидно ще става все по-безсмислено да работиш и плащаш данъци тук. Затова виждам бъдещето си в чужбина, а тук лека-полека страната ще си замре и ромите ще окупират всички населени места.
Не мога да си купя нова лъскава кола ;(Защото: На първо място доходът ми не отговаря. Има и други проблеми - лоши пътища, лоши застрахователи, лоши паркоместа, лоши джамбази... и други лоши неща.Иначе всеки знае хубавото, но е важно и да си подредиш приоритетите, а не да се изхвърлиш с ново возило и да се чудиш как да си купиш свинетка.
Дупките които остават след всяко следващо правителство тежат на бг бизнеса и данъкоплатеца, на който живота му става все по-скъп. Така до 10-15 години, когато демографската криза, емиграцията и абсолютната корупция ще отрежат главата на икономиката на страната.
Голям кеф ми прави да карам старото Чероки /1992/ из гората. По града търкалям една Шкода, че гори малко :)
Другите които изкарват добри пари за нова кола са тези, които работят в чуждестранните компании. Като цяло бг икономиката и бизнеса са на път да се сринат тотално. Защото в бг не се краде и не се злоупотребява с власт, а само се работи за развитието и за доброто на гражданите. Сигурно сте го забелязали.
До Караманлиев2000 са достатъчни ако нямаш жилищен кредит и нямаш особени очаквания от живота.Ако плащаш жилище, семеен си и искаш да заделиш нещо за старини без да пестиш от парно, вода и ток 2000 са крайно недостатъчни. Говорим за нормален живот.Цените са еропейски, но заплатите не! А и няма как да са след като БВП е нисък и не произвеждаме нищо..
Днес новите коли си ги позволяват от фирмите на герб, които усвояват обществените поръчки и еврофондовете.
Всеки *** купил 2 трошляка за 3000-4000 хилки,за себе си и жената.Нямате пари теглите кредити за трошляци че и гладни стоите като се развалят колите,айде заем кредит и...забрана и продажба на по стари коли от 5г.-7г.и да има пари наш *** си купува стара колица:)манталитет
Познавам един приятел който работи като консултант в голяма фирма и често пътува на запад, женен е и има две деца. Миналата година си купи БМВ шестица.
Не знам, добри хора, ама преди 20 години аз бях ученик, а родителите ми имаха, все още имат, частен бизнес в едно село в една мн пропаднала община не далеч от столицата, родителите ми никога не са били част от политическа партия, нито са имали чадър от някой по влиятелен във въпросната община, просто работим от тъмно до тъмно и сме на светло отвсякъде, е, тогава те си взеха чисто нова кола за 45 000 на изплащане за 2 години без проблеми, днес всичко е същото,но такава кола не може да си позволим
България – автогробище! Едва 4% от возилата са нови