21

anonimen

преди 8 години

slu6aite sega tova ne e sastezatelna kola no e nai dokazanata djipka lipsvaxa i samo eksti dosega no kato go dobavqt 6te stane straxotno tova kadeto minava drugo zakasva,skoro bqxa namerili v edin siluz edin kraz ne be6e palen 40 godini i zapali ot raz nenadminati sa rusnacite po ma6ini s visoka proxodimost

20

Румбо

преди 8 години

Като видите руските пътища във вътрешността,ще разберете,че това е автомобила за там.И не е проблема външния вид,нито малката мощност на двигателя-здраво,с проста форма купе е предимство при техните условия,а *** двигател с голям обем и малка мощност предполага евтина поддръжка и дълъг живот(както и "всеядност").Проблем са чупливите диференциали и полуоски(!?),които все още са обикновени конични вместо хипоидни.Имаха и мостове с редуктори,но се изгубиха някъде....

19

Анонимен

преди 8 години

Това чудо дето може да мине, другите трябва да минат или пеш или с магаре, за това още тази кола се прави и търси. Няма адекватен западен еквивалент. Това е бойна машина.

18

Анонимен

преди 8 години

Не е истина, колко са зле

17

Да

преди 8 години

Страхотен руски внедорожник. Няма спиране ... Дъжд, сняг, студ, вятър, не са препятствие за УАЗ Сега в него са монтирани ново арматурно табло, ергономични седалки с автономно подгряване, радио център с мишунг, бордови комшютър с дисплей и много екстри ... Дайте цена, веднага купувам

16

Анонимен

преди 8 години

браво, и днес има статия-дъвка за спрелите в 19 век умове на соро.соидчетата:))).

15

Анонимен

преди 8 години

Пропуснато е да се отбележи, че *** тежи повече от 3 тона

14

Анонимен

преди 8 години

УАЗ-ка и бутилка водка - класика.Изчистени до съвършенство

13

Анонимен

преди 8 години

2.7л мотор, бензинов, харчи 20л на 100км и не покрива дори Евро4защо пак пишете небивалици?

12

Анонимен

преди 8 години

Всичката им работа е такава, не слушайте какво ви облъчва пропагандата за ултрамодерни оръжия, самолети, танкове и т.н.

11

Анонимен

преди 8 години

Мъкаа

10

онз

преди 8 години

До Ивантва чувство, когато трябва да прибегнеш до графичен дизайнер да прикриеш заварките и нитовете по "колата от 21 век" ...

9

Иван

преди 8 години

2.7 л - 112 к.с.? Нищо лично, ама това не е за 21ви век според мен. Eco Boost на Ford (примерно!) изкарва 100 к.с. от еднолитров агрегат. Моя hdi вади 109 к.с. от 1.6 л мотор. Интересно ми е разхода колко е, а и "екстри" като "модерно радио", централно заключване и т.н. звучат по-скоро смешно - това за 21ви век са елементарни удобства, с които повечето кошници одавна вече разполагат. Иначе ме кефи на скицата, модерните коли мязат на самобръсначки, както каза Марв :-)

8

Анонимен

преди 8 години

Боже, Боже, гледам и не вярвам на ушите си.

7

Анонимен

преди 8 години

А могат ли да летят и да гърмят при нужда?

6

onz

преди 8 години

т.нар руска уазка е уилис -150, чиито чертежи са придобити за вагони с природни ресурси след войната по линията ленд-лиз. така както стария урал е студебейкър, краза - мак и некои други коли -фиат. за приликите на газ с олдсмобил или на москвичите с некои нереализирани проекти на симка може да поспориме, щото ушанките твърдят че не било така . и така, след като продават щурмгевер за техно изобретение, що да не продават джип Форуард контрол за руски ван?

5

Анонимен

преди 8 години

Пантите на вратите са като на селска порта от 19 век. Жив пример как технологии от 19 век успешно се използват в 21 век.

4

Ами

преди 8 години

Ако цената е добра ще си купя новата УАЗ-ка. Тя е многофункционална, модернизирана, с много подобрения. Руските машини са здрави, непретенциозни и издържливи ...

3

Анонимен

преди 8 години

Не само УАЗ трябва да влезе в 21 век, а и хората които я сглобяват.Иначе колкото по-грозен е този автомобил толкова по функционален е.

2

Анонимен

преди 8 години

дизайна си е от 20 век ама как и да е важното да върви.