26

'78

преди 8 години

В масовото училище следва да се преподават предмети за масовия ученик на общодостъпно ниво и с практическа насоченост.Който иска да се специализира на високо ниво- да ходи в специални училища. Но да се иска много от деца, на които не се дава почти нищо е абсурд. действително учителите с вирнатите носове от МГ следва да изкарат поне година задължително командироване в някое редово обикновено училище, за да видят откъде изгрява слънцето и да вземат да прогледнат.

25

Анонимен

преди 8 години

Образованието не е за всички то е за 10% от най-добрите , останалите го ... яко..Цялата система на образование е именно за определи кои са тези 10% най-добри.. Другите не са интересни за никой , тях и кучето не ги яде.

24

Мен,

преди 8 години

отколкото 100 неща за двойка.

23

Анонимен

преди 8 години

"Прав си, за тираджии, миячи и чалгарки даже не е нужна математика."Абсолютно. Пък и нали трябва някой да пасе овцете на село, пък и хора за почистване на тоалетни трябват.

22

Мен,

преди 8 години

До Men,Кой скандира за равенство? Не си допрочел нещо.който иска да учи математика на добро ниво да ходи да я учи в МГ. Останалите деца все нещо трябва да научат, но това няма да стане с прескачане през материала и без упражняване в училище. Ако ще ангажираме родителите да поемат финансовата тежест по допълнителното обучение, тогава резултатите, като таз годишния, ще ни се видят блян и песен след 2-3 години само.По- добре да научат 10 неща учениците в масовото училище за четири,

21

Анонимен

преди 8 години

ЦРУ пише програмите в Университетите и в средното образование.. Науки като математика и физика са строго забранени от окупатора САЩ да се изучават.. Позволява се изучаването само на ниско ново за подготовка на картинкаджии в програмирането и учители за основното образование.. Забранено е също така обучението по компютърна сигурност - магистърската програма в СУ ги учат как да работят с приложен софт на Cisco

20

Ha

преди 8 години

До АнонименПрав си, за тираджии, миячи и чалгарки даже не е нужна математика.

19

Анонимен

преди 8 години

В България не уважават математиката .. В другите държави във всяка една по-голяма фирма , банка , има поне един математик. В цяла България има 100 студенти по Математика.. Държавната поръчка СУ е 40 , ПУ -20 , ШУ-20

18

Анонимен

преди 8 години

Това е *** идея. Няма смисъл учениците да знаят сложни неща от Математиката. Учениците трябва да разбират най-основното от тази наука.

17

Men

преди 8 години

До Не е само СМГ уч-ще!Така е пич, свиквай. За твое голямо съжаление живота не е справедлив. Равенство няма - едни са по-умни, по високи, по-силни. Някой са по ***, по-мързеливи. Кофти е ако си от вторите, но и там има изход - повече работа, упоритост и нещата стават. Ако си мислите, че децата ви ще просперитат ако след работа лочите бири вместо да работите с децата си, сори объркали сте се. Платежоспособността няма абсолютно нищо общо.

16

Анонимен

преди 8 години

"трябва да се изкорени тази представа, че в училище всеки *** трябва да завършва с пълно шест."Бавно и постепенно ще стане. Не може средният успех в училище да е 5.88, а на матурата да е 2.40.

15

Не е само СМГ уч-ще!

преди 8 години

Нищо против СМГ и останалиге /П/МГ, но нека учители от тези училища се позапознаят с проблема в останалите масови училища и след това да взимат отношение и да отправят предложенията за изучаването на математиката по принцип. Защото ако в техните училища има заинтересовани деца на заинтересовани и не на последно място платежоспособни родители, които са турили яко рамо, вкл. и финансово за предподготовка за влизане и за учене след това, то с останалите хора нещата седят по друг начин.

14

16

преди 8 години

И задачите тази година не са по- трудни от тези, в предходни. Просто от зубрене на схеми на децата не им остава време да учат наистина с разбиране. Първо следва да се установи истинското ниво на масата, а това става не с тестове, а със задачи от различни видове, без зададени готови отговори за ограждане. След което ако ще се прави проверки годишна, тя да е винаги по този начин. Тогава ще цъфне истината, а за де види какви мерки трябва да се вземат, първо трябва да се разбере тя каква е.

13

...

преди 8 години

... проверяват винаги домашни. Не може да се дава всеки час нов урок и дасе очаква, че нещата ще се овладеят от масата. Това само елементарен човек би си го помислил, че е възможно.

12

...

преди 8 години

И аз смятам, че часовете по математика са достатъчни на база не на предвиденото в учебния план, защото там нещата действително не съответстват, а на база останалия брой часове по предмети. Математиката не е единствен, нито най- важен предмет, за да му се отделя най- много време. Необходимо е да се направи корекция в програмите и плановете, като в сегашната бройка часове се предвидят часове за упражнения в клас, т.к. не всичко едно дете може да си обясни само вкъщи. Както и да се дават и

11

Анонимен

преди 8 години

Ако става на въпрос, едно дете няма как да се справя добре хем по математика, хем по български, хем по физика, химия, биология, спорт, музика и рисуване. Такива деца сигурно се раждат едно на 100 милиарда.Именно затова са въведени оценките. Един ще има 6 по математика, 4 по български, 3 по биология, друг ще има 6 по български, 6 по биология и 3 по математика. И така - трябва да се изкорени тази представа, че в училище всеки *** трябва да завършва с пълно шест.

10

Анонимен

преди 8 години

Само да вметна, че децата със специалните заложби по математика решават наистина трудни задачи. Задачи, каквито 95% от учителите по математика не могат да решат. Така че, моля, недейте принизява можещите деца до училищното ниво - то е потресаващо ниско.

9

Анонимен

преди 8 години

"Все пак не всички ще стават ядрени физици, изискванията са прекомерни за децата без заложби в математиката!"Да, именно затова имаме оценки от 3 до 6. Тези, които нямат заложби по математика и полагат усилия, ще имат 3-ка. Не може от 25 човека в един клас да няма едно дете, което да разбира математика, а в класа да има 20 шестици и 5 петици. Абсурдно е.

8

Ина

преди 8 години

Имам петокласник и мога да кажа, че материалът от 1-4 клас не е много лек, а просто нататък нещата стават твърде сложни! Не може всеки ден да се взема нещо ново, децата нямат възможност да свикнат с материала. Детето ми се измъчи и ние покрай него. Все пак не всички ще стават ядрени физици, изискванията са прекомерни за децата без заложби в математиката!

7

Ti

преди 8 години

часовете са достатъчни..просто трябва да има желание за учене от страна на децата,а и математиката си е точна и за някои наистина трудна наука дори и да се занимават по-сериозно с нея