продължават гербаджийските нахали да ни управляват на принципа проба- грешка ,ако им мине номера,гадни хора ,подли,***,продажници
Хем искат евтин траспорт с влак, хем и заплатите да са им високи, че и ранно да се пенсионират.Червени ***, няма как да стане така!
Поне 10 милиарда евро нов външен дълг са нужни за нови локомотиви и вагони, защото няма българско производство а и Русия не подарява повече.
Някой май иска да си бере малко влакове и релси :) В България главатарите ви крадат от БАНКИ до РЕЛСИ :) А вие им викате УРА !
Ако не ги спрат, автобусните превозвачи ще скочат и съдебни дела за скрита държавна помощ забранена от ЕС.
на този град му дойде много. закриха тракторния завод / завод 15 /, полу закриха завода в Сопот как издържат......но трябва и да се закрият влаковете и да си стоят в къщи.
То вече и в детската градина да протестират децата и правителството ще им сервира каквото си поискат за обяд.
Само така. Нашите управляващи, особено тази гербо-седерастка хунта,разбират само от тоягага..
Каква е ползата да се организира масови демонстрации? Можете също така е ясно казаха - Брюксел срещу. Домакините са забранени. Всички. Концертът свърши. Защо българите избират президент и депутатите на България. Те все още нищо не решават. Те не са господари на своята страна. IMHO,
Значи влаковете не са рентабилни, но понеже някой пътници са недоволни и протестират ще ги пускат пак. Страхотна пазарна икономика на гърба на данъкоплатеца.
Световна банка на Кристалина Георгиева нареди ликвидацията и нарязването на скрап на жп линията Червен бряг - Мизия.
До работното място и обратно стигат и 2 влака а не 8. Има и хубави квартири и хотели в София.
Спирането е наредено от Брюксел и затова трябва излизане от ЕС и НАТО. Московски и Тиквата изпълняват нарежданнията на ЕС и САЩ.
400 души блокираха влаковете край Карлово