Който може да кара, да кара. В Германия да не са по-*** от нас, а там ограничения няма. Кво правиш тук, когато някой кара с двайсетгодишен голф с осемдесет в най-лявата лента, а ти си с Порше и даже нямаш право да го гръмнеш?
Съществуването на тая магистрала се оправдава с кортежа на мутрата Боко и автопарка на няколко ***-олигарси.По времето на ГРОБ българинът се превърна в крепостен селянин заради рязкото повишение на горивата и постната пица на Дянков.Явни като Николов (Момата) кмет на Бургас връчиха по едно колело на хората и им казаха да въртят. Всичко стана синя зона.Та вкусен ли е асфалта от АМ Тракия, сикаджии?
А, що, при нашите прекрасни пътища, направете я 200 или 300 км/ч, и после очаквайте естественият подбор да си свърши работата.
Много правилно. В България пътните условия реално позволяват шофиране със скорост не повече от 110-120 км/ч, в най-добрия случай. Понеже lвсъщност нямаме магистрали, а просто някакви подобия на пътища.
Хамериканците (САЩ) са много по-глупави от българите, а също така карат и по-малки, стари и оапсни автомобили за това при тях ограничението е 100 км/ч по нагистралите. Тук трябва да е поне 200 км/ч
Тоя Йовчев е пълен изобщо си няма и на понятие какво прави в МВР най-некадърния министър!Биещ студенти и деца с помощта на милиционерите,които са най-голям процент на глава от населението в целия ЕС! Некадърниците може да са много,но процента на разкритете престъпления е най-нисък в ЕС по-вероятно е да видиш патрулка с КАТаджии на всеки ъгъл протягащи ръце за поредния рушвет от колкото патрул търсещ и предотвратяваш престъпления!Вън милицията, искаме Полиция! Да ни пази не да ни граби!
Пътищата лоши, ограничения много, фарове, ала бала... Не разбират ли че проблема е в бай *** зад волана. С идиотското мислене - "ще карам с колкото си искам" и "тия знаци са за балъците" *** ще се пробват до последно дали са безсмъртни. Който е карал от западна Европа в посока България не може да не е забелязал как нараства простотията по улиците в посока изток и в България вече карането се превръща в кошмар.
Прависте, когато пишете, че проблема не е високата скорост, а несъобразената скорост. Обаче това работи в цивилизования свят! Тука има сериозен проблем - масово не може да се съобрази правилната скорост. Има ***, които в проливния дъжд пак пердашат със 140 - 150 км /ч. Заради тях се налага това ограничние, даже 110 км/ч Когато в България се научат да карът с акъл, отговорно и да мислят и за другите на пътя, а не само за себе си - е тогава, ако искат да махат ограничената скорост.
В Германия практически няма ограничение на скороста.Дали в това е причината тук?!Но все пак са го поискали експерти/И Калинка беше експерт/се сещам,тонашите експерти са все на някого племеници всъщност........
"ГОСПОДИН ЙОВЧЕВ,ЧУДЯ СЕ КАК НЕ СТЕ СТИГНАЛИ ДО НАИ-МЪДРОТО РЕШЕНИЕ ЗА СПИРАНЕ НА КАТАСТРОФИТЕ КАТО СПРЕТЕ ОТ ДВИЖЕНИЕ ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ПОЖАРНИ,ЛИНЕИКИ..."Е това ако стане ще е супер - хем трафикът ще намалее, хем катастрофите ще са по-малко, общественият транспорт ще е по-редовен и ще имаме по-чиста околна среда. Ама управляващите никога няма да посмеят да го направят - че нали ако спрем да караме коли кой ще налива пари на руските и арабски мутри.
Та в резултат на "балканския" ни стандрат - скоростта се явява висока, за някои.Но вместо да се помисли как да ни станат пътищата по-сигурни и европейски, ние на принципа, че на крива ракета Космоса й пречи - скоростта ни е виновна!
Немците веднага да вземат челен опит от нас! Кви са тия аутобани без никви ограничения, ааааа? Ми те ще се изтрепят бе!
Първия основен проблем според мен в последно време е, че шофьорите масово възприемат мигачите като част от украсата на автомобила и не ги използват.Втория основен проблем е, че нашите пътища са по "балкански" стандарт - като са мокри, не се оттичат, а се превръщат в реки, асфалта е хлъзкав, няма сцепление, МАРКИРОВКА!!! Маркировката масово липсва по не-магистралните шосета! И има толкова много дупки...Каруци без светлоотразители през нощта...
Какви 130 бре тия морги дето караме и 90 е много.....Да не говорим ,че мозъка на Българите ни е прекалено малко за да караме коли.Комплексарка нация....
Имам въпрос, повишена (поне за мен) трудност, в който не влагам никакъв политически привкус:Защо по време на управлението на ГЕРБ, имаше трайна тенденция за намаляване на жертвите от ПТП, а сега само една година след като поеха властта ДПС и БСП, тенденцията е към трайно увеличаване на жертвите?
Мислят промяна: Скоростта по магистралите да е до 130 км/ч