113

фена с мотора

преди 10 години

До 126Гъзар, я замонавай с твоето германско порше в германия там да си строшиш главата!

112

Анонимен

преди 10 години

Който може да кара, да кара. В Германия да не са по-*** от нас, а там ограничения няма. Кво правиш тук, когато някой кара с двайсетгодишен голф с осемдесет в най-лявата лента, а ти си с Порше и даже нямаш право да го гръмнеш?

111

не е истина

преди 10 години

Съществуването на тая магистрала се оправдава с кортежа на мутрата Боко и автопарка на няколко ***-олигарси.По времето на ГРОБ българинът се превърна в крепостен селянин заради рязкото повишение на горивата и постната пица на Дянков.Явни като Николов (Момата) кмет на Бургас връчиха по едно колело на хората и им казаха да въртят. Всичко стана синя зона.Та вкусен ли е асфалта от АМ Тракия, сикаджии?

110

Анонимен

преди 10 години

А, що, при нашите прекрасни пътища, направете я 200 или 300 км/ч, и после очаквайте естественият подбор да си свърши работата.

109

льжата

преди 10 години

До 102.Не знам кой те е изльгал, но има ограничение и блицове които те снимат.

108

Наблюдател

преди 10 години

Много правилно. В България пътните условия реално позволяват шофиране със скорост не повече от 110-120 км/ч, в най-добрия случай. Понеже lвсъщност нямаме магистрали, а просто някакви подобия на пътища.

107

разбирача

преди 10 години

Хамериканците (САЩ) са много по-глупави от българите, а също така карат и по-малки, стари и оапсни автомобили за това при тях ограничението е 100 км/ч по нагистралите. Тук трябва да е поне 200 км/ч

106

Анонимен

преди 10 години

Тоя Йовчев е пълен изобщо си няма и на понятие какво прави в МВР най-некадърния министър!Биещ студенти и деца с помощта на милиционерите,които са най-голям процент на глава от населението в целия ЕС! Некадърниците може да са много,но процента на разкритете престъпления е най-нисък в ЕС по-вероятно е да видиш патрулка с КАТаджии на всеки ъгъл протягащи ръце за поредния рушвет от колкото патрул търсещ и предотвратяваш престъпления!Вън милицията, искаме Полиция! Да ни пази не да ни граби!

105

буч

преди 10 години

***, с какви глупости се занимават! ТОВА ЛИ Е НАЙ-ВАЖНОТО БЕ ***?

104

Анонимен

преди 10 години

Boikoo,idvai da spasqvach stranata,che tiq q razsipaha za Edna Godina

103

йованчо

преди 10 години

Пътищата лоши, ограничения много, фарове, ала бала... Не разбират ли че проблема е в бай *** зад волана. С идиотското мислене - "ще карам с колкото си искам" и "тия знаци са за балъците" *** ще се пробват до последно дали са безсмъртни. Който е карал от западна Европа в посока България не може да не е забелязал как нараства простотията по улиците в посока изток и в България вече карането се превръща в кошмар.

102

Идиотът

преди 10 години

Прависте, когато пишете, че проблема не е високата скорост, а несъобразената скорост. Обаче това работи в цивилизования свят! Тука има сериозен проблем - масово не може да се съобрази правилната скорост. Има ***, които в проливния дъжд пак пердашат със 140 - 150 км /ч. Заради тях се налага това ограничние, даже 110 км/ч Когато в България се научат да карът с акъл, отговорно и да мислят и за другите на пътя, а не само за себе си - е тогава, ако искат да махат ограничената скорост.

101

избирател

преди 10 години

В Германия практически няма ограничение на скороста.Дали в това е причината тук?!Но все пак са го поискали експерти/И Калинка беше експерт/се сещам,тонашите експерти са все на някого племеници всъщност........

100

До 111

преди 10 години

"ГОСПОДИН ЙОВЧЕВ,ЧУДЯ СЕ КАК НЕ СТЕ СТИГНАЛИ ДО НАИ-МЪДРОТО РЕШЕНИЕ ЗА СПИРАНЕ НА КАТАСТРОФИТЕ КАТО СПРЕТЕ ОТ ДВИЖЕНИЕ ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ПОЖАРНИ,ЛИНЕИКИ..."Е това ако стане ще е супер - хем трафикът ще намалее, хем катастрофите ще са по-малко, общественият транспорт ще е по-редовен и ще имаме по-чиста околна среда. Ама управляващите никога няма да посмеят да го направят - че нали ако спрем да караме коли кой ще налива пари на руските и арабски мутри.

99

Анонимен

преди 10 години

zashto davchat stari temi ? novi problemi za reshavane nqma li?

98

Grom

преди 10 години

Та в резултат на "балканския" ни стандрат - скоростта се явява висока, за някои.Но вместо да се помисли как да ни станат пътищата по-сигурни и европейски, ние на принципа, че на крива ракета Космоса й пречи - скоростта ни е виновна!

97

Анонимен

преди 10 години

Немците веднага да вземат челен опит от нас! Кви са тия аутобани без никви ограничения, ааааа? Ми те ще се изтрепят бе!

96

Grom

преди 10 години

Първия основен проблем според мен в последно време е, че шофьорите масово възприемат мигачите като част от украсата на автомобила и не ги използват.Втория основен проблем е, че нашите пътища са по "балкански" стандарт - като са мокри, не се оттичат, а се превръщат в реки, асфалта е хлъзкав, няма сцепление, МАРКИРОВКА!!! Маркировката масово липсва по не-магистралните шосета! И има толкова много дупки...Каруци без светлоотразители през нощта...

95

Ясенчо

преди 10 години

Какви 130 бре тия морги дето караме и 90 е много.....Да не говорим ,че мозъка на Българите ни е прекалено малко за да караме коли.Комплексарка нация....

94

boc

преди 10 години

Имам въпрос, повишена (поне за мен) трудност, в който не влагам никакъв политически привкус:Защо по време на управлението на ГЕРБ, имаше трайна тенденция за намаляване на жертвите от ПТП, а сега само една година след като поеха властта ДПС и БСП, тенденцията е към трайно увеличаване на жертвите?