38

Христо Христов

преди 10 години

Аз сън за Мария Луиза да стане пешеходна зона, но имаме един лек проблем с премахването на трамваите, центъра на София доста голям и ако махнат трамваите, за да стигнеш от едно място до друго ще трябва доста да походиш. Да не говорим бабите как ще им понесе тази разходка от 2-3-4 км. в центъра. По логиката на тези господа, да вземем да го оградим тоя център с бодлива тел и да не пускаме никой. Ще се намалят така драстично разходите за поддръжка на общината.

37

DDT

преди 10 години

Кви са тия "Селяни за София" бе? Това, че на село нямате трамваи не значи, че трябва да размишлявате за столицата...Трамваите по Мария Луиза са запазен знак на града вече кажи речи век. . Как ще затвориш Раковска и Сливница- бе тоя нормален ли е? Ако иска тоя другар да асфалтира и жълтите павета, за да се подобри трафикаОткъде изобщо ги намират тия специалисти?

36

Анонимен

преди 10 години

както казваше един даскал по геодезия в строителния: "добрия архитеркт е мъртвия архитект" :D

35

Боб Марли

преди 10 години

До селяните коментиращи тази тема - не заглеждайте орела в очите като минавате по "Орлов мост", че ще ви клъвне по носа.Иначе и аз съм "за" да се махнат трамваите от центъра.

34

Der

преди 10 години

Защо да се казват Граждани за София, а не Столичани?Малко не звучи да ни обиждат с това подигравателно граждани, а да сме софианци, т.е. столичани. Един вид принизяване до граждани, верно, не е до селяни, ама и граждани е по-малко от столичани.

33

Анонимен

преди 10 години

Слатина, Гео Милев, Яворов и, и, и,и .... Метро няма, ама на загубеният Жулио Кюри е изтипосано, и не само ....

32

Анонимен

преди 10 години

Вие "Гражданите на София" сте си обикновени селяни, ще ви се да няма нищо за да можете да си ходите на воля, ами има кър за тая работа, чака ви!!!

31

БРАННИК

преди 10 години

Как трамвайният транспорт е несъвместим с центъра бе? Всички всичко знаят бе дееа. Какви са те, имат ли висше обарзование в тази област и т.н. или просто каквото си поискам това казвам и пиша

30

dimitar.nikolov.sf

преди 10 години

"Несъвместим с центъра...", алоооо, тва, че трамваите ни са раздрънкани не прави този транспорт несъвместим! Бих казал, че ако т.нар. арх. си отвори на компа снимки на големите европейски градове, в центровете им ще види... трамваи!А от метрото единственият нерентабилен участък е от Младост до Метро. Ако не беше удължено в тази посока и това нямаше да е така, но след като го достроят поне до Дружба, ще си говорим пак с арх-а...

29

~I~

преди 10 години

Понякога когато няма какво да кажете, колега архитект, по-добре да си замълчите, така може да минете и за умен. Явно вие в софииското метро не сте се качвали, та да ги говорите тия глупости!

28

Анонимен

преди 10 години

нищо не разбрах ... "а движението бул. "Георги С. Раковски" при бул. "Сливница" да бъде затворено."?!? и кво, Раковска ще свъшва със знак задънена улица

27

Анонимен

преди 10 години

Най-некадърния архитект е този архитект Димитров. Нищо не разбира от градоустройство, но все си вре носа където не му е работа, търсейки популярност. И все предлага всякакви безумни идеи, които може би са го озарили някоя сутрин в тоалетната. Ще припомня някои от неговите предишни "гениални идеи":МС Цариградско Шосе да се премести 100 метра напред (когато вече беше построена, т.е да се разруши и построи наново);Трамваите да влязат в тунела на метрото под Витошка и да се двицат заедно с метрото

26

A

преди 10 години

"40 процента от метрото било неефективно, а два милиарда лева за неговото строителство били хвърлени "на вятъра"Тия 2 милярда са ни подарени от ЕС да си построим метрото.Така че няма как 2 милярда подарък да са хвърлени на вятъра.Ако го нямаше метрото ние нямаше да имаме 2 милярда.Злобен дъртак, време е да те пребере Господ.

25

A

преди 10 години

К'ви са тия изкуфели дъртаци.Ей Хейтъри скрийте се някъде, никой не го интересува скапаното ви мнение.

24

кретенче

преди 10 години

от написаното почти нищо не разбрах, а малкото неща които успях да смеля , е че предложенията на тия са напълно неадекватни.

23

Анонимен

преди 10 години

Като ги гледам тия "архитекти", идеално си пасват с пенсиите от контрапротеста. Да си се возят на партийните чайки и да отлитат на Бузлузжа, а да не дават акъл. Търсят евтина популярност само. Като са толкова гениални, що не ги послушаха другарите им БСП и да бяха направили преустройствата? Къде се криха досега като някакви мижитурки?

22

EMO

преди 10 години

Злобните пенсионери си направиха инициатива. Някой май не си е пил хапчетата?

21

Анонимен

преди 10 години

Нали щяха да пускат някакви рейсчета около крайните спирки на метрото, в които да важи билета от метрото. За квартали градове като Люлин примерно спирките са на майната си спрямо накои части. Иначе метрото е супер.

20

Doppel Herz

преди 10 години

До 17 Анонимен: Баце, ако си спомняш, Борисов затвори Витошка към отварянето на първите два мол-а... Кво да ти кажа...

19

Анонимен

преди 10 години

Арх. Димитър Димитров, или както е познат в обществото - митьо лудия, е известен най-вече с факта, че негова сграда е съборена след строителството й, тъй като иновативно той е предвил придвижването в нея да става само с асансьор. Аварийното стълбище според Димитров не е необходимо. Та ако той е човекът, който трябва да дава идеи - нека ги дава на 4-ти километър, ама не за Тех парка.