18

Р-29РМУ-2

преди 12 години

Това е огромен удар върху руското пътническо самолетостроене /до колкото може този самолет да се нарече руски-в разработката участват американци, италианци, дори седалките са немски/, макар че на 99% е сигурно че виновни за катастрофата са пилотите на самолета! След разпада на СССР голяма част от гражданските пилоти заминават в чужбина, а на техните места застават военни пилоти /обикновено съкратени от армията/. Разликата в пилотирането на пътн. самолет и истребител е огромна, все едно шофьор от "Ферари" да го сложиш на ТИР. Освен това военните пилоти са доста зле с английският, на който се комуникира в граж. авиация. Освен това в Европа работим в метри, а в държавите от британската общност се ползва още мярката фут /1фут= 30см/, най-вероятно пилотите /бивши военни/ са объркали мерните единици, те са заявили височина в метри, а диспечерите са им дали височина във футове .. и белята е станала.

17

Ний сме №1!

преди 12 години

Трябва да си луд, за да летиш на тая руска ***--Американските кочини също падат - всяка години хиляди хора загиват с американски летателни апарати.Няма значение какъв е самолетът. Всички падат. Само българските са номер едно - никой дасега не е загинал в български самолет, хеликоптер, ракета!Ний сме 1!

16

Анонимен

преди 12 години

Аерофлот се оплаква от качеството на СуперджетРуският национален превозвач Аерофлот не може да експлоатира ефективно новите си регионални самолети Сухой Суперджет 100. Това съобщава руският всекидневник Ведомости, позовавайки се на източници в авиокомпанията. Основните причини за това са недостатъци в климатичната система на самолета.Суперджет 100 направи първия си търговски полет за Аерофлот на 16 юни 2011 г. летейки между Москва и Санкт Петербург. От тогава до днес единствената машина на Аерофлот се е намирала цели 17 дни на земята. Машината не е летяла на 23 юни, след което между 29 юни и 2 юли и след това най-дългия престой до момента от 5 до 16 юли.Според Ведомости това се дължи на откази в климатичната система на самолета, и по-точно в сензора, който следи за нейната правилна работа.За първия месец от експлоатацията на новата машина, Аерофлот е изпълнила с него 60 полета или 101 часа, но от компанията са се надявали на двойно по-голяма утилизация. В момента авиокомпанията плаща лизингови вноски в рамките на $165 000 на месец, а ремонтните дейности отиват отново за нейна сметка. От Аерофлот ще предявят гарантийни искове към производителя.Напомняме, че Аерофлот имаше и сериозни забележки към кабинното оборудване на самолета, което бе непълно, а също и към големите забавяния, с които се доставят машините.В същото време другият Суперджет 100, който се намира в ескплоатация в арменската авиокомпания Армавиа е изпълнил 216 полета от средата на април и от тогава е бил приземявам за неизправности само 13 дни.

15

Анонимен

преди 12 години

Почти нямяма самолет и авиокомпания с които да не са се случвали сериозни инциденти, но проблемът с руснаците е, че при тях това става много по често...

14

mm

преди 12 години

Трябва да си луд, за да летиш на тая руска ***.

13

зико

преди 12 години

Автора на статията е изпуснал да пише че самолета е руско-италиянска разработка.

12

Анонимен

преди 12 години

В случая вероятно човешка грешка стои в основата на катастрофата.

11

Анонимен

преди 12 години

Жалко за загиналите, но руснаците скоро ще могат да си пишат опит в катастрофите при представяне на новите си самолети. Преди години Ту144 се разби на Бурже, сега този самолет... Общо взето, не само заради този случай, отдавна съм на мнение, че руските граждански самолети са абсолютни бараки. Груби и елементарно изработени като автомобилите им. Но в авиацията грешките струват много скъпо.

10

Анонимен

преди 12 години

Една от малкото линии по света където може да пробвате самолета Сухой Суперджет 100 е София-Москва с Аерофлот.

9

с.до 8

преди 12 години

Всеки път когато се случи трагедия в западния сят и най-вече в САЩ!Друсне някое торнадо и веднага се почват коментари за Божие възмездие над империалистите и подобни простотии!Дива радост!Няма по-ненормална и жалка *** от тия!Пак ще кажа жалко за загиналите!Явно условията за летене не са били добри!

8

Анонимен

преди 12 години

Жалко. Надявах се на чудо.

7

до 6

преди 12 години

Ти *** ли си? Кога си виждал русофилите да се радват на каква то и да е било смърт???

6

Анонимен

преди 12 години

made in Russia

5

с.

преди 12 години

Ако разбилият се самолет беше американски тук щеше да се е събрала мощна дружинка русофилистична ***,която изпаднала в дива радост щеше да злобее и злорадства!Жалко за загиналите!

4

Гошо Тъпото

преди 12 години

Може да е...терористичен акт;на борда са били доста...важни хора.

3

Дядо Мраз

преди 12 години

Самолетъте е съвместна разработка на Русия и Италия. Разбил се е на почти вертикален склон, което ме навежда на мисълта, че някой му е дал грешни координати за движение. От последната точка в която е имало връзка с него до мястото, където се е разбил е около 1.5 км, горе-долу около 10 секунди като време, и тъй като мястото, където се е разбил е почти вертикално и по-високо от последното им познато местоположение, то явно някой е объркал заповедите. Черната кутия дано даде повече яснота! R.I.P

2

УУУу

преди 12 години

Сега тия от кулата да ги осъдят на по 20 години затвор за предумишлено убийство, понеже много знаят и не им е харесала височината.

1

Анонимен

преди 12 години

То никъде не пише дали самолетът е руски.Жалко за загиналите.Жалко и за това, че винаги подобни трагедии се обръщат на политика.