Как искаш да си доволен когато и те и Булстаком работят с некви допотопни у-ва.Бях им абонат преди да сменят името си.Качество нула.Отидох в Булстаком на HD пакет същата работа.Сменяш последователно каналите и приемника блокира.Изключване от контакта да се оправи.Не си ли купиш качествен HDMI кабел забрави за хубава картина с техните кабели.Иначе в офисите им естественно не знаят за проблемите.
Приятелката ми е на тия *** , сменяйте навреме , защото ви подновяват договорите без да питат ! Homelan са българска фирма за , от която съм повече от доволен , сега имат ново име , не знам как е точно , но в България съм ги ползвал дълго време без проблеми. Data е техен сайт или поне беше преди.
Вярно са много нахални! Отказах се от тях ,както си е реда! С входящ номер и т.н. После тия *** ме торомозеха 3 месеца ,че имам неплтени такси ,като при последното им обаждане така и се накарах на каката отсреща ,че разбраха ,че не съм от балъците! От тогава не са ме тормозили - големи са ***!
То фирмата трябва да се закрие, а не да сменят изпълнителния си директор. Толкова некоректно отношение имат към клиентите си, че нямам думи. Хора не се лъжете да им ставате абонат.
Blizoo от този месец и мен ще ме загуби като абонат! Освен ,че когато има проблем и спира телевизията ,ги няма никакви и с часове няма нищо на екрана освен тяхното лого , ми звънят на вратата в къщи всеки месец. Първия път ги изгоних ,втория ги поразпитах ,но при всички положение ,това е нагло! Защо ме притесняват и то цяла група (по 3-4 души) за да ме уговарят да си сменя договора ? Защото съм на безсрочен ли? Не са ме хванали в капана? Какаъв е тоя тормоз , при положение ,че са некоректни?
Браво!Сега да сменят и екипите по региони.Ако си оправят и цифровата телевизия,клиентите няма да бягат при "Булсатком"
И това трябва да е новина защото???? Нез познавам човек, който да е доволен от услугите на тези...
Blizoo смени изпълнителния си директор