32

Анонимен

преди 12 години

За 3 години при ГЕРБ, БДЖ губи приходи от над 150 милиона лева на година от спада на товарните превози и фалита на Кремиковци. Или загубите от 2009 г. вече са около 400 милиона лева поради липса на ефективно управление на директорите на БДЖ. Трябва да си гербав ***, за да твърдиш, че от стачката БДЖ е загубила 400 хиляди лева, а да не виждаш, че при министрите на ГЕРБ БДЖ се ликвидира на практика.

31

до 24

преди 12 години

Приятелю, а НКЖИ от къде получава пари - от инфраструктурните такси на БДЖ, като нямаш БДЖ, кой си мислиш, че ще вози по нашта инфраструктура - немци, пакистанци или конгоанци ли? Всичко отива по дяволите.И като дойде ден да има пак нужда от жп всички ще се строи от началощото и такъв ден ще дойде, макар в момента да изглежда невъзможно

30

ахахахха

преди 12 години

АЗ ПЪК НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН ПРЕМИЕР ДА МИ НЕГРАМОТЕН СИКАДЖИЯ, МУТРА, КОЙТО Е ПРОЧЕЛ САМО ЕДНА КНИГА - ВИНЕТУ, АХАХАХАХАХАХАХАХАХ

29

До 25

преди 12 години

Да напълно съм съгласен, защото инфрастуктура е АКТИВ /едва ли знаеш значението на тази дума, но карай/, а да ти плащам билета, за да се разкарваш из страната е разход и то напълно излишен! Пътищата създават условия за икономическо развитие, а да ти плащам билета са пари хвърлени на вятъра!

28

Анонимен

преди 12 години

28 е за 23:)))) С любов!

27

Анонимен

преди 12 години

25Пък аз не съм съгласен с мойте данъци да ти плащам пътищата, защото нямам кола:)))) Върни си ми ги! Веднага!:))))

26

robeen

преди 12 години

ДО 23, ДО 23, ДО 23, ДО 23, МАЛОУМНИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИК, АУУУУУ ТИ СИ БЕЗНАДЕЖНО ***, НО ТОВА Е НЕЩО НОРМАЛНО ЗА БИВШИТЕ БКПета и НАСТОЯЩИ ГЕРБАДЖИИ, Т.Е. ГЕПАДЖИИ, НАЛИ ТИ ОБЯСНИХ БЕ, НЯМА ДА СЕ ПОВТАРЯМ, А ТИ КАКВО СИ СЪГЛАСЕН ИЛИ НЕ СИ КОЙ ТЕ ПИТА БЕ *** ? АХАХАХХА, ЗАЩО ПРОДАВАЛИ БИЛЕТИ ? Е, БАТИ ТИ СЧУПИ ГЛУПОМЕРА ! ЕВАЛА !

25

Анонимен

преди 12 години

*** БДЖ нали е на загуба, какво отчитат , че са заубили:)))

24

до 23

преди 12 години

а съгласен ли си с твойте данъци да се строят пътища, които не използваш, защото няма как да си минал по всички пътища в страната, нали.с един съкратен влак, колко според теб допълнителни тира се юрват по пътищатаили автобуси?

23

До 22

преди 12 години

Приятел ти като не знаеш за какво става въпрос, защо въобще пишеш? Железопътна инфраструктура е едно, а БДЖ е съвсем отделно дружество - първото се занимава с поддържането на инфраструктурата, а второто е просто превозвач!

22

До 19

преди 12 години

Това са пълни глупости! Защо тогава се продават билети бе умник? Защо държавата трябва да субсидира БДЖ, след като това дружество има всички нужни му инструманти да се самоиздържа. Напрактика БДЖ си е търгавско дружество, макар и държавно. Ти били извършва пътнически превози ей така безвъзмездно? какъв е смисъла на това? Кой печели от това? Не съм съглесен аз с мойте данъци, да ти плащам твоя билет!

21

до 13

преди 12 години

Ограничено мислене на някои хора е изумително! БДЖ няма нищо общо със строежа и рехабилитацията на пътната мрежа в България! Ето това е напълно невярно. И не знам дали си ограничен или недостатъчно информиран, но по света всички инфраструктури са обвързани. Във Финландия дори са под общо управление - пътна, жп, водна и въздушна, те щото са по-прости и ограничени де, не за друго

20

baj hoj

преди 12 години

Не знам кога някой от вас е пътувал с БДЖ за последно, но при това състояние на нещата там е най добре да ги закриват.Няма да има загуби няма да има кражби няма да има стачки. После от пепелта ще излезе само това което работи и от което има нужда.

19

robeen

преди 12 години

do No 13 : МНОГО СИ ***, КОХ СИ КАТО БОКО ТИКВАТА .... БДЖ В ПЪТНИЧЕСКИТЕ ПРЕВОЗИ ТРЯБВА ДА СЕ ДОТИРА ОТ ДЪРЖАВАТА( ДЕМЕК ОТ БОКО ), А ТОВАРНИТЕ ПРЕВОЗИ СА НА ПЕЧАЛБА, ДОТИРАНЕТО НА ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ СЕ ПРАВИ ВЪВ ЦЯЛ СВЯТ - СПРАВКА - ФРАНЦИЯ ! АМА ТИ НЕ МОЖЕ ДА ГО ЗНАЕШ, ЗАЩОТО СИ *** ГЕРБЕРАСТ, ТЪМ МИЛИЦИОНЕР ! ОСВЕН ТОВА БДЖ СЕ ИЗТОЧИ ЗА ДВЕ ГОДИНИ ОТ ПРЕМИЕРА БОКО...ТОВА Е ...

18

до 14

преди 12 години

Теоретично си прав :) но съкращенията няма да решат нищо в БДЖ, дори и да игнорират целия разход за труд, пак няма да излезат на печалба при сегашния подход

17

Воелн

преди 12 години

добре тогава яжте асфалт и не ривете тогава , че работите без пари.

16

До 12

преди 12 години

"ТЕЗИ ОТРУДЕНИ ХОРА" - това твърдение е доста спорно, да не коже смешно! Познавам хора работещи в БДЖ които доста рядко се вясват на работа /по тяхни думи/, а повечето от тях просто симулират дейност - ето и защо те протестират, защото някой иска да им наруши готованския начин на живот!

15

ОМГ

преди 12 години

Още ли има глупави атакисти. Не разбрахте ли че това е най- антисоциалната и най- антибългарска партия.Ако трябваше да подредя политическите сили във възходящ ред като почнем от най-противните : Атака=ДПС<РЗС<БСБ<ГЕРБ<всички останали. Като "всички останали" също са ***...............

14

Анонимен

преди 12 години

4, теоритично БДЖ трябва да е на печалба от стачката, но на практика се получава, че губи допълнително, защото дори и движещите се влакове пътуват празни, а хората препочитат да пътуват с по надеждните автобуси!Тази стачка реално вкарва още по дълбоко в тинята БДЖ и ще се принудени да направят още по големи съкращения!

13

Анонимен

преди 12 години

Ограничено мислене на някои хора е изумително! БДЖ няма нищо общо със строежа и рехабилитацията на пътната мрежа в България! БДЖ е холдинг който би трябвало да се самоиздържа, но виждаме, че това не се получава, следователно е нужна реформа, оптимизация на разходите и преструктуриране - неща са много прости, но някои хора не искат и нямат желание да го проумеят, защото на тях сегашното положение повече им харесва.