И в чужбина карат коли на гас. На чисто нови си слагат газови, а имат повече пари. Така че не мога да разбера защо да караш с газова е признак на селяния и бедност(Това е до 20-ти)
Ако това на снимката чисто новичко с 5 години гаранция го дават за 12-15 хилки, защо не? А ако има проблем с колата, направо я водя в завода в Ловеч да ми сглобят новичка :D :)
За мен големия въпрос е как тези коли са получили разрешение за продажба в ЕС?! Как са минали тестовете за сигурност? Ето това ме вълнува. Иначе схемата е ясна - ние просто сме депо за сглобяване на китайските ***, за да могат да пишат "произведено в ЕС" и да си продават стоката в Европа. Това няма да е завод, а работилница за елементарни довършителни операции. Колите ще пристигат разглобена на няколко части и ние тук ще имитираме производство.
Заглавието ме хвърли у смут и нервност....тамън бях хукнал да си купувам но обаче добре че прочетох и се оказва че не е така както пише.....Разлика между сегашно и бъдещо време правите ли некаква ?
Много интересно, никой от вас не е направил един Test drive на тези автомобили, обаче вече им лепнахте етикет. Никой не ви кара да ги купувате щом не ви харесват. Карайте 20 год. тУнинговани Баварци или Гоуфове с газови уредби и се правете на гъзари(киселяци). Мен определено ме интересува, как ще се развиват след като ще се произвеждат в България. Скептиците- ви винаги ще си останете аутсайдери с това мислене, взимайте трошките от Дупница и Горубляне и пълнете гушите на псевдотърговците.
За тези пари не може да очакваме да са на нивото на Ауди Мерцедес или БМВ, нито дори на Опел, Шкода и Шевролет (Деу).. Дано получат подкрепа от държавните институции които да ги купуват за служебни коли, а и подръжката им да е по евтина от на 7-8 гоидшен Опел или Фолксваген - иначе просто нямат шанс да се наложат
Почнаха се пак комплексарските изказвания! Ми не ги купувайте китайските каруци, между другото рикши в Китай не съм виждал! Аз се радвам, че най-после в България ще има предприятие за коли, още не са излезнали и разбирачите вече ги сравняват с Волга и Варшава! Да, бих си купил Нова Грейт Уол, а не 15-ен Фолксваген или Ауди, дрънчащ отвсякъде, въпрос на личен избор! След 3 години я сменям с друга Нова, пък вие си карайте трошките! Дачия не бих си купил никога, возил съм се, пълен *** за мен...
Желая им успех! Но като видях официалните ценови листи, Волекса базов модел е 16 000 лева!! Вярно има климатик и други екстри, но мисля, че трябваше да пуснат един наистина спартански базов модел за 9999 лева например и да таргетират най-ниския сегмент! За момента не ми се струва удачно позиционирането, на фона на кризата и най-ниската покупателна способнос от ЕС, както и доста изгодини подобни оферти от Шевролет, Форд и др... Дано мениджърите им да се осъзнаят! Иначе 5 год гаранция е добре...
Какво му е на Реното? Голям си специалист ама да не взема да ти направя дупето на емблема на Рено
Историята на българското автомобилостроене е трагична още от началото си през 20-те години. Връх на изцепките беше издънването на производството на Булгаррено през 70-та. Гриша Ганчев само записва само нова тъжна страница в тъжната поредица от ялови проекти.
до 6, чудя се как може в едно изречение да допуснеш 2 правописни грешки и в същият момент да очакваш че изразяваш някакво умно мнение?
to4no towa i az 6tq da kaja. Dacia-ta q srawnqwat po nemskite awto testowe s VW, Peugeot, s Seat i ima naistina kakwo da predloji tazi kola. Tq e to4no kato Skoda. Za cenata si predlaga powe4e ot drugite koli. Samo design i lipswa.
Еми за 6500 евро по-добре Рено-Дачия отколкото Великата стена на Гришата. След 10 години китайците сигурно ще правят качествени коли, но сега е рано.
Най-после! Стартират продажбите на Great Wall у нас