47

???

преди 12 години

Проява на мазохизъм е да се приветстват все по-строгите мерки предлагани от некадърниците от КАТ, вместо да се отива към по-малко строги мерки, но и към прилагането им, а не както е сега, мерките по закона се прилагат само към тези, които нямат пари за подкуп на катаджиите. За какъв дявол ще се санкционират някои шофьори - по младите и по-старите в случая, само и само пак да им вземат пари за шофьорски курсове, от които очевидно няма полза? Корупция и некадърност!!

46

Аз

преди 12 години

Това ми звучи като нова много добра възможност служителите на КАТ в България да увеличат материалното си благосъстояние. И както означава при нарушение ? При неправилно паркиране ли ? Освен това има много от така наречените "опитни шофьори" имащи книжки от 20 години и все още не могат да карат ! С тях какво правим ? Само да каже имам книжка от 7 години.

45

Deko

преди 12 години

Защо тия които са написали този проект не си напишат имената за да се знаят имената на кукавелниците. И като водача е на 65 г означава ли че с допълнително обучение ще му подобриш диоптъра и че този на 30 не би могъл да е по-голям слепец. Повсеместна простотия и разсипия във всяка област с това разсипническо управление на гербавите комунисти и некадърници. Един нормален закон за 2 години не сътвориха

44

Стефан

преди 12 години

Да и стикера да е отпред за да знаят полицайчетата кого да спират!?!! ЩО ЗА БЕЗУМИЕ Е ТОВА ?!?! Имам книжка от 5 години и до сега единственото ми нарушение е неправилно паркиране. Всичко зависи от качеството на шофьорския курс!!!

43

С 4 години опит

преди 12 години

Това с придружителя е най-смисленото нещо, което са предлагали от доста време насам. Хората, които имат малко мозък в главите и сега го правят по един или друг начин - или карат с някой по опитен в страх, преди да вземат книжка, което е незаконно, но е доста по-добре отколкото да ги пуснат сами на пътя след 30 часов курс. Или карат след като вече имат книжка, но не сами. Аз лично карах с баща ми близо една година, преди да ме пусне сам.

42

c0ldblooded

преди 12 години

с нетърпение чакам някой да ги погне тия *** за дискриминация ОТНОВО. Преди години тъпите алчни тикви пак предлагаха новите шофьори да са с по-малко точки ама им сецнаха мераците. Тука работата е идеално ясна - искаме да прибираме пари за курсове - само дето тоя път са хептен нагли.

41

Реалист

преди 12 години

Номер 36, а останалите имат ли право на грешки по твоя списък или това е забранено само на младите шофьори, щото така излиза от написаното от теб? Проява на формена глупост /ум под фуражка не вирее/ е да се санкционира по подобен начин най-неопитния, вместо да му се даде шанс да се научи. Разбира се, че за всяко нарушение той трябва да си понесе санкцията като всички останали, но закона би трябвало да е малко по-търпелив към него, а не обратното както предлагат КАТ и шофьорските школи.

40

Rad

преди 12 години

Поредната милиционерщина на другарите комунисти. Професионалист съм с 30 г. стаж, но такова чудо по света никъде няма. Щом като човекът е положил изпит и комисията не е била корумпирана, той е водач с всичките права и задължения като останалите. Опитът ще се развие на пътя и със съответните санкции за нарушенията. Затова с това законодателство бугаристан ще е последната дупка на кавала в целия ЕС и нормалния човешки свят, докато се пишат закони от любители и милиционери.

39

Анонимен

преди 12 години

Ако ще и 100 години да им е изпитателния срок-не започне ли съда да си върши задължението да вкарва в затвора убийците на пътя-нищо няма да се промени,както се и вижда.Какво значение има след като шофьори с дълъг стаж карат пияни,убиват хора на пешеходни пътеки и т.н. и получават глоби и условни.*** е в съдебната система!

38

Ani

преди 12 години

Не мисля, че е по-добре да си взел книжка и 3 години да не си карал, след което да се качиш да караш без опреснителен курс. Доста по-добре е да си карал три години и да си направил едно нарушение, за което в друг случай не биха ти взели книжката.

37

до 33 реалиста

преди 12 години

Не бе лошо нЕма.Даже може талона му да е без точки в смисъл докато се научи разбира се.Излизайки на пътя трябва вече да си готов а не да се учиш ТЕПЪРВА. Защото аз като млад шофьор видиш ли ти докато се науча да не минава на червено съм блъснал тебе и цялото ти семейство и съм оставил децата ти кръгли сираци. Ама то НОРМАЛНО викаш аз ще имам повечко точки за да мога да се науча. След това ще оставя друго семейство без деца или без родители а може и цялостно да ги затрия докато изпреварвам.

36

77777

преди 12 години

Ако тази комисия наистина мислеше за безопасността на движението, щеше да съсредоточи вниманите си на други неща:1/ Състоянието на пътищата - дупки, маркировки, знаци, ширина, обезопасеност на самия път и т.н. и това е най-важното - повечето катастрофи в България са заради лошото състояние на пътищата.2/ Работата на КАТ, която сега е да се крият в храстите и да взимат подкупи. А трябва КАТ да санкционира нарушителите, както е по закон, а не да принуждава шофьорите да се взират в храстите.

35

до 33

преди 12 години

Колега, това не е в училище да не кажеш закона на Кулон например, а да не знаеш какво е С в него. Тук грешките могат да са фатални. Може да не знаеш това онова, ама СТОП, път с предимство, пресичане на път с предимство и ВСИЧКИ огранищения за скорост (най-вече в града), както и пешеходни пътеки - ТУК ПРАВО НА ГРЕШКИ НЯМАШ!!!

34

И ТАКО И ВАКО

преди 12 години

На пръв поглед изглежда добра идеята щото повечето младите шофьори особено тези дето са до 26-30 години се държат бабаитски на пътя и шофират по престъпен начин - съзадават напрежение и са си потенциални килъри - по-лошо от притежание дори на незаконно оръжие. От друга страна пък, те ще бъдат подложени на системен рекет от КАТ, дори и при леко съмние за нарушение, т.е. ще имаме налице още по-голяма корупция. Помислете добре, така че да няма потърпевши, или поне техния брой да се минимизира!

33

Истината

преди 12 години

Истината е, че никой не се е научил да шофира само от шофьорски курсове. Трябва си практика, а да се пращат масово хора да плащат за нови шофьорски курсове е корупция и лобизъм, които за съжаление са призъщи на КАТ и на тези транспортни структури предлагащи подобни дивотии.

32

Реалист

преди 12 години

Нормално е младият шофьор да извършва нарушения в началото, докато се научи да кара. Вместо да му се дават по-малко точки, би трябвало да е обратното - да има повече точки, защото все още няма опит, но дайте пак да дадем едни пари на едни наши фирми - школите за шофьори.

31

boomslang до 25 Рист

преди 12 години

Съгласен съм и по двете точки с теб :) Поне може да се направи, първите пет години, след като си взел книжка, да нямаш право да караш кола над 90 коня примерно. Така след като мине време и се качиш на такава, дето е 150, ще ти се струва самолет, за над 200 да не говорим. А според това, което искат да въведат, на 16 може да се метнеш в джипа на татко 300 коня, с пияния му примерно придружител и...

30

TooN

преди 12 години

Шофьор съм с 16 год. стаж, но тези промени са глупости и ще вдигнат още повече корупцията сред КАТ-аджиите! Нека им се удвояват наказателните точки на новите шофьори, нека карат с придружител не от 23.00 - 05.00, а в натоварения трафик (и без това през ноща няма кой знае какво движение!), нека карат без никакъв разрешен алкохол в кръвта! Другото като предложение е корупция и нищо повече!!!

29

Анонимен

преди 12 години

Всичко е до човек и пример.Няма ли самосъзнание какъвто и закон да измислят пак ще има катастрофи.А проблема е ,че сме на класи и няма средна класа.Едно време всички карахме москвичи и жигулки.Тук-там някоя волга фиат или трабант.Общо взето бяхме равни по автомобили и закона се спазваше.Днес някой изкарал пари за джип и ми се надува,вре се отпред на колоната и ми демонстрира,че ме има за ***,защото съм с шкода.Това надменно отношение образува агресия.Когато надживеем това,ще се оправим.

28

Обективен

преди 12 години

Промени с цел КАТ да взимат повече подкупи и да се осигурят още клиенти на школите за подготовка на шофьори. Никаква връзка нямат тези промени с безопасността на движението.