70, ако се вярва на рекламните листовки от Пловдивския панаир, същата фирма предлага и стъклопластови кабини, даже и с отопление зимно време.Предлага и варианти със хидроусилвател на кормилното управление.Но нали се сещаш, че първо е по-скъпо, и второ-при първия удар на пияния електрокарист в някой ьгьл или машина, или изпускане на нещо тежко върху кабината , стъклоплата ще стане на трески, и ще трябва нова кабина?Но не това е проблема.Проблема се нарича масово производство и износ.
Еволюционно като дизайн не е нещо революционно крещящо, но зависи какви параметри има? Ако събера пари ще си купя, защото рядко карам автомобил. А и ще има и други леки модели предполагам и ще е интересно? Пък и нали ще правят някакви леки ел. автомобили тука, значи пазара ще живне на такива? не може да се сравняваме с "Хонда", но като за начало все нещо ще се почне? Шкода почнаха с евтин модел и сега правят супер качество, защо не и ние?
Че това си е жив електрокар от преди 20години на "Балканкар". Ако не бяха разсипали това предприятие от световна величина, кой знае какви модели щяха да имат сега. Виждал съм на Пловдивския панаир електрокар, на който батериите се намираха под седалката на водача и имаше пробег от 100км. Били някакви руски създадени за космически апарати.
Няма по-грозно "нещо" от това. Все едно гледам тухла сглобена в някой гараж от любител с минимално оборудване. Хората правят цели кабини от стъклопласт, а у нас все още се режат листове ламарина заваряват се и си мислим, че правим нещо.
Виц:Тодор Живков на смъртно легло.До него бившите му съпартийци, взимат си сбогом и го питат:-Другарю Живков, къде и как да Ви погребем?-На мястото на мавзолея, по корем и със свалени панталони..., *** отгоре, да се вижда.-Но защо така,другарю Живков?-Защото ще дойде ден, да ме оцените, и да ме целувате по ***....Като гледам това мотокарче,на което се радват много хора, и като знам какво огромно по обем производство се съсипа, мисля че е правилен вица, ама много!Да живее Костов!
Ще ме извините, ама това за мене си е жив ***.Къде и за какво ще се ползва това "чудо на инженерната мисъл бе".
Такива електрокарчета имаше и в пристанище Бургас преди 10-15години имаше и вилкоповдигачни с тях се разтоварваше памук от вагони беше голямо наказание да се работи с тях ,на смяна съм сменял по 3 елчета работиш 2 часа и като му падне батерията ходи го вади от вагона
dolna turska *** nqmash pravo na glas !!! Vajnoto e da se proizvejda neshto dano i da go kopuvat
За голямо съжаление, Турчина 52 е напълно прав.В Турция по лиценз вече се произвеждат какви ли не автомобили, докато ние ВЕЧЕ и електрокар не можем да произведем.А беше време, котаго по производство и износ на електрокари и мотокари се конкурирахме с Тойота, Линде, Кларк...Но това вече е минало.Бъдещето ни е ясно-садене на картофи, домати и износ .След 2 години ни обещават по примера на Кувейт и на новородените да открие сметка държавата, в евро, от печалбите от продадени дочмати, чушки и др.
А беше време, когато пристанището в Лом беше задръстено с такива електрокарчета, по всички жп гари ги имаше,теглеха ремаркенца с багаж-също Ломско производство...Във заводите бяха вдътрешно заводски транспорт...София, завод Георги костов има линия на БОШ за производство на електродвигателите им, произвеждахме от гумите до батерията сами, и изнасяхме.Който не вярва, да влезе в един немски или австрийски сайт за употребявани машини, и да види ,че и там са работили "Балканкар" машините...
И знаете ли защо вратите се отварят на обратно(отпред назад)? Да може шофьора да пуска крак на завоите.
Ние тия неща ги произвеждахме в огромни количества, и то качествени, когато на власт бяха едни дето ви смениха имената, и ви биха шута към Анадола.Казваха се КОМУНИСТИ!
Батерията се зарежда 5-6 часа,а работи 1-2 часа.Та правете сметка каква рентабилността му.А цената е 20 бона.
че т епо онова време бяха по убавки тези малки товарни бръмбъзъчета...накъде тръгна тая татковина,мале мила.....
Turk!"А в напреднала България едно мотокаче не могат да направят." Можех ме ама преди около 20 години!
Да, а между другото в изостанала Турция произвеждат всички видове автомобили.А в напреднала България едно мотокаче не могат да направят.
Браво! Такива навремето произвеждаше едно предприятие, което се казваше БАЛКАНКАР. Освен такива товарни електромобилчета произвеждаше електрически челни повдигачи, известни като електрокари, и челни повдигачи с ДВГ, които бяха известни като мотокари.Това предприятие произвеждаше продукция за МИЛИАРДИ и изнасяше в целият свят, включително в Япония!В това предприятие работеха ХИЛЯДИ българи!Но, орисията ни е била, винаги всичко да рутим до основи и после да почваме на ново.
Товарният БГ електромобил на турне