211

с.

преди 13 години

90% от домашните телефони са наследени!Аз живея в стар апартамент и винаги си е имало телефон там!Държа го защото баби,лели и изобщо представители на старата генерация звънят на него!Иначе да го бях разкарал отдавна!Въпреки,че и мобилните оператори са едни читави-ум да ти зайде!Ама това е съвсем различна и много дълга тема!Мила бантустанска картинка!

210

До агент 191

преди 13 години

Клиент 1: Виваком е зле!Агент 1: Е дааа ,ама и М-Тел и Глобул са зле.Клиент 2: Вивиком е най-зле!Агент 2: Аааа, Глобул и М-Тел са по-зле - имат повече оплакванияКлиент 3: Виваком са зле, обслужването е под всякаква критика, не си казват фамилията...Агент 3: Е даа ама, е да амаааа, то таковата, М-Тел надписват, Глобул са гадни гърци! :D :D :D ;)

209

Анонимен

преди 13 години

отиваш в офис на виваком и какво виждаш - 90 % от персонала момченца на по 20-21 години.90% от момченцата с гел и иглички.90% от гелосаните даже не могат да говорят, а позлват стандартни въпроси.Отврат. Отврат.

208

Анонимен

преди 13 години

Към БТК останаха само старците на село, че даже и те вече се ориентират и минават към някой друг. Кой ви е бил по главата да се обвързвате с БТК? Махайте се и забравете тази компания.

207

123

преди 13 години

Ами съжалявам но друго не ми остава защото ми писна от офис на Виваком да се обаждам на оператор така че поне Господарите може да направят нещо!!!

206

Сульо

преди 13 години

Господарите на ефира са печени, обаче и те са обвързани с реклама. Няма да посмеят да закачат операторите, за съжаление...

205

Анонимен

преди 13 години

Изходът е да не се подписват никакви договори за 1-2 години. Плащаш, докато ползваш. Развалят качеството и им биеш шута.

204

Анонимен

преди 13 години

За съжаление опряхем до там, за помощ да се обръщаме към Господарите на ефира. Те излезнаха по-авторитетни от държавните институции. Направо да ги направим национален (забележете, не държавен) орган за контрол над всякакви монополии, включително и над държавните органи.

203

gs

преди 13 години

затова - всички комуникации с различен доставчик. като не ти харесва е по-лесно да откачиш едно, отколкото 4 неща. Малко плащането е по-сложно, ама качеството е къде-къде по-добро.

202

опитен

преди 13 години

Откачането става и без предизвестие, стига да ти се дават кинти. Можеш да заплатиш всички такси до изтичането на договора и те откачат. Демек ако ти остават 10 месеца, а месечната такса е 15 лв. заплащаш 150 лв. и заминаваш.

201

123

преди 13 години

Аз имам горе долу същия проблем но моята сага започна от месец декември 2010 със 1 месец предизвестие за прекратяване на договора и до ден днешен имам проблеми като всеки месец ми отговарят едно и също че всичко от следващият месец ще се оправи.Но аз съм решила да се обадя в Господари на ефира и да ги направя медийни звезди явно това е начина защото ми писна.Успех на всички!!!

200

с.

преди 13 години

...и да добавя!Та след като му обясних тия работи на отворкото той явно шашнат от тая злостна атака взе да се обяснява,че бланките им били стандартни и не знам какво си!И в тая връзка го попитах кой им дава право на тия *** да лепят тия простотии по вратите на хората и да ги тормозят по телефона!И се приключи цялата история!В тая държава е крайно време да се озаптят всичките тия *** и лешояди!Правят си каквото си искат!Жалка история!

199

с.до Тяан

преди 13 години

Е,точно тия същите налазиха сестра ми!По някакъв стар договор с Глобул отпреди 7-8 години били останали някакви си 14 лева!Та като вдигнах телефона му обясних на ждрольото отсреща,че първо въпросното огромно вземане е погасено по давност много отдавна!Второ изобщо не съм сигурен,че сестра ми наистина дължи тия пари и трето много ми е интересно как точно за 14 лева ще и запорират заплатата и ще и забранят да напуска страната!?Още повече ВКС категорично постанови,че подобни забрани са незаконни!

198

Историкът

преди 13 години

А спомняте ли си в началото? Когато все още набираха клиенти? Обслужване на ниво, любезност, бързина и най-вече точност. Офисите им едни лъскави, служителите им едни приветливи. Отидеш тогава в енергото или в парното намръщене лелки. Сега стана май обратното. Върна се като във времето на комунизма, когато властваше само държавния монопол. Е, сега разликата е, че се замени с частен такъв. Помня хлебаря, който не даваше хляб, ако не му носиш точно приготвени стотинки и в супермаркета лелката и беше все тая дали си доволен от обслужването. Разглезиха ни малко, свикнахме да сме като западняци и европейци, ама бе до време. Сега си е по-зле и от комунизма, щото е див капитализъм. Халал на партията държава дето ни дърпа конците и близките й фирми!

197

Хах

преди 13 години

Четох ,четох и много ми напомняше за една компания с която и аз имам проблеми и към края на статията гледам - Viv. Цак в десетката! След като изчаках шест месеца и многократно заявявах ,че искам да си спра нета , най- сетне ми казаха в един от офисите им ,че след две седмици ще мога защото ми изтичал договора. За тези шест месеца никой не спомена договор и кога изтича... И как си го преподписват ,след като аз съм слючила такъв с БТК и не съм подписвала с тяхната фирма? Не ме интересува какви активи и пасиви са наследили , нито как от БТК е станало Виваком , Вивател и пр.! Те с мен нямат подписан никакъв договор за да си го преподновяват както им падне!

196

klient

преди 13 години

Mili hora, tova, che davate glasnost na podobni problemi, e hubavo! Ot edna strana.No ot druga strana, dovedete neshtata dokrai: sled oplakvaneto, ami osadete gi tezi kompanii, napravete nujnoto, obedinete se i ne im pozvoliavaite da si igraiat s Vas. Daite im da razberat, che sa postaveni tam da rabotiat za Vas, klientite. No, taka e s tazi psevdodemokracia v Balgaria. Vseki si pravi kakvoto si iska. Vse govorim za Evropa, no sme tolkova dalech po mantalitet i kultura ot istinskite evropeici!

195

Тяан

преди 13 години

А знам ги тия за събиране на сметките, най-зли са СГ Груп на едни селяни *** от Варна дето събират дълговете на Глобул. Абсолютни мутри са. Не им плащайте нищо! Рекетьори!

194

с.

преди 13 години

Фирмите за събиране на вземания да си таковат таковатата!Нещастници скапани!Наскоро тормозиха сестра ми за 14 кинта!Първо залепили един ферман пълен с заплахи на входната врата!След ден и звъняли по телефона и мило и обяснявали,че заплата щели да и запорират,страната да напуска щели да и забранят и не знам какво си!И като ми накипя и като вдигнах телефона един миекащ *** го направих на салата!И да видиш как се спряха набързо!

193

№172, до Петя(190)

преди 13 години

Пратих 2 смс-а и ми отчете 0.60 лв. За обаждането към оператора не мога да ровя във фактурата, но къде е логиката въобще нещо да ме таксувате, при положение, че имам включени минути в мрежата? Не звъня на чужд оператор.

192

seti

преди 13 години

Аз ги мразя отдавна, отидох в офиса в Телефонна палата, платих всичко, прекратих договор-а и закрих номера. След това започнаха да ми звънят от някакви фирма за събирания, имало още 24 лева да дам и ме заплашиха, че ще ми звънят докато си платя. На първия необразован оператор му казах, че и аз записам всички разговори, ей така да си ги имам, и човека затвори веднага. След месец звънна една кака която явно беше в час и й казах че това си е рекет по закон - не съм клиент и ме заплашват. И край.