36

Бау

преди 4 дни

Да лети към земята се нарича имелман!? По скоро се опита да спре въртенето и го спря, но за излизане от ситуацията нямаше височина и време! Възможно е фигурата, която е трябвало да се извърши да не е лупинг, а именно имелман, но тогава трябваше да се завъртят в най високата точка и продължат хоризонтално на 180 градуса! Ако са започнали да се превъртат, когато вече са надолу, става както казваш, но това е загуба на ориентация, грешка и това, което се видя!

35

Ямболски цървуль

преди 4 дни

За мен е пилотска грешка.Неправилна оценка на минималния радиус на завой при тази фигура,както и предварителната височина,от която започнаха се изкачват.Мир над душите им!

34

Анонимен

преди 4 дни

До хм..32. Даже американските пилот започват обучението си на витлов тренировъчен самолет. Никой не произвежда всяка година нови самолети. Имат си ресурс и поддръжка за по 30-40 години

33

Анонимен

преди 4 дни

До хм..до 33. Баш си има логика Авиошутата без "Сини ангели", "Тъндърболт", "Русские витязи" са все с учебно-тренировъчни самолети.

32

хм..до 33

преди 4 дни

Това изобщо не е вярно, това е самолет за новобранци, да се учат на тях, а излиза, че това са ни двамата най-добри пилоти. Няма никаква логика ако са такива наистина, да правят шоу на подобна машина...

31

Анонимен

преди 4 дни

До хм..32. Еми те навсякъде по света летят на подобни "таралясници". Да не мислиш че всяка година им измислят и строят нови учебни самолети.

30

хм..

преди 4 дни

Дано черната кутия внесе яснота. Ще се чуят командите и разговора на пилотите. Възниква въпросът, ако е пилотска грешка, защо втория пилот не я е предотвратил, нали той затова е бил там ?! Другият въпрос е , защо се продължава да се лети на тия таралясници и защо се опитват да се правят на Асове с машини с подозрителна техническа изправност.

29

Анонимен

преди 4 дни

Факт е, че твърде скоро на НАТО-вско учение имаше друга трагична смърт на пилот. Каквато и да е конкретната причина тя е резултат от НАТО-вското ни членство.

28

6353

преди 4 дни

аеродинамиката също както и при пистовите автомобили се нуждае от определена висока скорост, за да действа. затова самолетът се изправяше толкова тромаво доближавайки земята - объркаха предишната фигура и понижиха много скоростта. не е техническа неизправност (секунди по-рано се вдигна рязко нагоре) нито лоша команда кога и как да изправиш падащия самолет - това се прави по усет.

27

Анонимен

преди 4 дни

МНО да плаща самолета 100 милиона народна пара :)))

26

Анонимен

преди 4 дни

До 5653434. Черните кутии са сложени за тая работа.

25

Анонимен

преди 4 дни

До Гледах записа 22. Тази фигура се нарича "имелман" и просто не излезе от нея до земята. Забави се критично след превъртането.

24

5653434

преди 4 дни

На видеоклипът се вижда достатъчно добре че самолетът е маневрен. Нито е проблем коя година е произведен нито в коя държава. Но нищо здраво не остана от него за да правят достоверни експертизи.

23

Анонимен

преди 4 дни

За мен направиха много бързо превъртане през крило и за миг са загубили ориентация или съзнание или е причерняло на пилота. Това се вижда на видеото (един проблясък на крилата, на което някои много умни му викат взрив). Когато са се възстановили вече беше късно поради ниската височина. Физическа и летателна подготовка - 0.

22

Гледах записа

преди 4 дни

на катастрофата. L-39 се опитваше да направи лупинг. След преминаване на точката на зенита, самолетът тръгна вертикално надолу. Останах с усещането, че не искаше да завърши фигурата. Нещо го държеше с носа към земята. Тогава пилотът направи опит да излезе от критичната ситуация чрез полутоно и хоризонтална осморка в обратно направление, но височината бе недостатъчна и се вряза.

21

до 17

преди 4 дни

Лупинга не се получи, самолета се завъртя и почти влезе в свредел Бързо спряха въртенето, не е трудно, но за да се измъкнат, самолета трябва да е управляем, а за това трябва скорост! При тази височина няма как да я постигнат.

20

Гламчев

преди 4 дни

Ще наредя разследване в Сметната палата!

19

Анонимен

преди 4 дни

Румен Грипенов е за е пал самальота като е слизал! Това версия ли е?

18

Бау

преди 4 дни

Вместо тази абсурдна версия за погрешно дадена команда, по добре поставете като причина метеорологичните условия - вятър! Тук няма условия за погрешна команда, примерно да направят лупинг на 3 метра от повърхността. Ако нещо не се е получило и да го повтарят, както казват очевидци, че и първия лупинг не е бил перфектен! Погрешна команда имаше когато загина Дело Жулев! От Равнец към Безмер при липса на видимост му казват да снижава, той пита ,,не е ли малко ра..." и това е последното! В Бакаджика

17

Анонимен

преди 4 дни

До Кръчматъ 15. Птица не е понеже двигателят работеше до последно. Техническа неизправност може, но ниско при земята се опитаха да го вдигнат, значи е бил управляем.