35

Анонимен

преди 1 месец

От ЕС имат полза само мутри като Бойко Борисов и Делян Пеевски които крадат европари в замяна на дупене пред джендърите в европарламента!

34

Анонимен

преди 1 месец

Шевролет у ФАЩ 1950 г. нема катализатор - Ама никой не го спира :)))

33

Анонимен

преди 1 месец

Драги сънародници, тоя ми звучи като някой, който си мисли че ни притежава и може да прави каквото си иска с нас. И отвреме-навреме да ни прави някакви "отстъпки", от добро сърце.....До кога ще ги търпим, питам?!

32

Анонимен

преди 1 месец

Значи минаваме на дизел , разхода за мен е същия дали 11 газ и малко бензин, или 6 нафта, но нови коли няма да си купят хората , най много да излязат със своите ако продължавате безумиците

31

Анонимен

преди 1 месец

Ала бала и нищо. Директивата на ЕС не е задължителна господа. Хиените ни чакат като автосервизи и ГТП. Какво ще направи сервиза на 30 г. Лада н-р след като тя е в заводските показатели на изгорените газове, ще искате за 1000 лв. да и се сложи катализатор ли, тогава за кого лобирате?Нали се внесоха катализатори от Китай и сега трябва да се пласират.

30

Пиронков

преди 1 месец

Тия дни да си купил още някой и друг вагон за скрап. За неизгодни сделки се носи наказателна отговорност. Защо още не са те разкарали? Каква е неустойката за отказаните от поляците вагони????И за мед хеликоптер има въпроси.

29

Анонимен

преди 1 месец

Ще излезе ли бaйгaня на улицата или скоро ще го затворят в 15 минутни градове-затвори. Ограмотете се бе, преживни.

28

Анонимен

преди 1 месец

Ако толкова ги е грижа за замърсяването, първо трябва да спрат камионите и автобусите. Но не това им е целта. Искат да контролират придвиването ви, овце. Ако тая година покривате нормите, след година-две и вие ще ходите пеша, ако позволите това да мине.

27

Анонимен

преди 1 месец

Спокойно, след 5-10 години ще ви светне , че ковида и зелените сделки и такси за емисии са просто , за да ви поробят. Който от сега не се сеща няма грам акъл.

26

Анонимен

преди 1 месец

законите се пишат от победителите (управата) и се изпълняват от победените (народа), които също така имат задължението да работят в бизнесите на управата, да им плащат данъци и да гласуват за тях. това се нарича демокрация, защото народа върши всичко, тоест от него зависи всичко, или казано по така завоалирано - той е шефа, суверена

25

Комуняга

преди 1 месец

Шъ купувате електрички вий и това си е! Иии дано нямате малки деца, че ако почне да фъшти батерията имате 3 секунди да изскочите от колата, преди да сте станали на дървени въглища!

24

До 21

преди 1 месец

Верно ли. Ходи в Германия да минеш ТЮФ с неизправен фар да видиш как няма да мръднеш колата от пункта дори. За катализатор да не говорим

23

Анонимен

преди 1 месец

Докога ще търпим зеления терор, питам?!!!

22

Спирай от движение

преди 1 месец

И това е. Притеснява ли се били. А не се притесняват за тровят хората с тия неизправни трошляци

21

Анонимен

преди 1 месец

Никъде в Европа не спират от движение автомобилите, дори 50 годишни! На някой места плащат ако навлизаш в градските центрове, това е.

20

Комуняга

преди 1 месец

Аз съм убеден, че комунистите са виновни! Това не са прозападни послушковци (yes men), които изпълняват на ЕС измишльотините! Комунистите са, комунистите са! Тодор Живков е, той е виновен. И за инфлацията и за ниските заплати. Кой не скача е червен!

19

Факт

преди 1 месец

Автопарка в България е на 20 години средно. Няма как такива автомобили да са в движение ако трябва да сме обективни

18

Анонимен

преди 1 месец

Този за липса на катализатор ли говори при дизелите? Иначе как се "отстранява" подобна неизправност за един месец? Ако някой автомобил е твърде замърсяващ има смисъл да има забрана за такива само в центъра на големите градове иначе няма смисъл из селските и междуградски пътища да се забраняват.

17

Анонимен

преди 1 месец

Урсула да ми плаща 10 бона за Голфо - иначе спиране йок :)))

16

Анонимен

преди 1 месец

Купете си нова кола, като бели хора, и не се занимавайте с андрешковски глупости!