Ами трябва човек да е много залюхан, да си мисли че 10 годишна кола минавала по 10 хил на година. Много хора по чужбина те пътуват 80, 100км на ден до работа само и обратно. Тва с 10 хил на година може и да е било вярно през 60те години на миналия век. Ама пък някой хора обичат да ги лъжат, кеф им става
Той Путин като ни почне с ракетите и дроновете,всичко ще запали и коли, и блокове пепел ще стане.Ще се почва от начало!Тук ще стане като в Украина,ако не го спре западът.
До Анонимен 48Това е измама и би трябвало да се затварят такива автокъщи връщаши километрите.
Причината са баламурниците, които си купуват коли на старо, които в Европа не покриват никакви екологични изисквания.
Необходимо е за един месец да избухне граждданска ввойна за да се разчистят сметките между:Левскарите и ЦесекаритеДизел и БензинПартиите...Тъпо народ сме!
Проблемът със старите е,че в БГ им връщат километрите и уж я взимаш на 100 000,а та реално е на 500 000км.Ако е върната от лизинг километрите са ок,ама от автокъщите масово въртят километражите.
Каквато е причината и цените на панелните коптори да минават четвърт милион. Една причина - алчност.
Я не ми излизай с номера за замърсяването на въздуха. Крадеш катализатори и понеже вече всичко окрадохте, искаш държавата да ни наложи да си слагаме нов катализатор всеки месец, за да има какво да крадеш.
Новата кола си е нова,караш ново.Е първоначалната вноска ти идва повече,после чак след една година за смяна на масло в оторизиран сервиз.Каското е задължително и да трепериш и да не трепериш покрива щети ако има.В Европа има и камери за замърсяване,ако те лефнат със старата гориш!Ако си караш само в БГ си карай стара,но пак като закъсаш пътната помощ потрива ръце.Сервизите и аточасти-търговците също те чакат с охота.Като теглиш чертата по-добре нова,защото читавите на старо са от 20 000лв нагоре
Основната причина е в обедняването на американците. Звучи парадоксално, но е така - по-бедни означава по-високи цени.
А, електричките... първите които пуснаха на пазара въобще не стават, батерията им е за обиколка на двора. Има някакви читави модели на 10-ина години, но като посвикнаха да ги правят се почна с калпазаниите - евтини материали, производство извън белите страни, цени до небесата. Ми, да имат да вземат новите, проблемите са им досущ като на колите с ДВГ.
Защото всеки иска премиум клас кола.!Няма си вземе нещо обикновено за 20-30к Но да е 30-40к висок клас на 200-300 хиляди километра
Сметка на човек който може да си позволи нова кола: 500лв месечно лизинг, през 3 месеца в сервиза, трепериш за всяка драскотина, т.нар. екстри са там за да се чупят, всичкото обслужване при дилъра по неговите цени... 15-годишна кола: 500лв ГОДИШНО за сервиз, разход на гориво приблизително същия (ама най-често е на газ), ако някой я чукне проблемът е почти изцяло негов, вози 1:1 с новата... ама била стара. Жена ми е ОК с това, а мнението на другите не ме интересува въобще.
Как е в САЩ не ме интересува.В България таралясниците са по 2000лв.Колата е като жената,ако ти се падне читава успял си.
повсеместна инфлация. друга причина е че новите трошки вече и с добра заплата и без много екстри трудно се изплащат. за една т6 с вестфалия отгоре ми искат 100 бона. вие луди ли сте бе. а и старите коли са в пъти по евтини за подръжка и доста работи може да си ги прави човек сам ако няма две леви ръце, вместо да оставя псевдомонтьорчета да му се учат на колата.
До Анонимен 31В Сащ, ако живееш в предградията без кола си загубен.Дори и да не ти се иска там да си вземеш кола ще ти се наложи да си вземеш и има американци които не могат да си позволят нова кола, да кажем са от скоро в Сащ и сега почват да работят там.
Слагат си една голям надценка, за да има да смъкват от цената когато клиента се пазари и накрая клиента да остане с впечатлението, че е купил нещо много изгодно и на третия месец колата се поврежда и го оставя на пътя.
Коя е причината цените на колите втора ръка да растат?