19

Анонимен

преди 3 месеца

Порше, Тесла и Zeekr в ютюб - "Drag Race: Zeekr 001 FR vs. Tesla Model S Plaid vs. Porsche 918 Spyder"

18

Игра на полове

преди 3 месеца

Така от ЮЕСЕЙ налагаха глоби и санкции на западни фирми стоящи СП2, защото според тях на Германия не и трябва руски газ, а й трябва по- скъп краварски втечнен газ. Сега пък Германия и ЕС налага големи мита ( санкции), защото китайците прават нещо по- евтино и качествено. Спомни си руска и краварска газ. В същото време 90% от ЕС купува още руска газ и нефт, но през др доставчици. Демокрация!!!

17

Анонимен

преди 3 месеца

Надушвам, че тези негодници им трябват данъци за финансиране на Украйна, правят го от зор, всичко друго е пълно безумие.

16

Анонимен

преди 3 месеца

Zeekr 007 - 2.6 секунди ускорение до 100 км/ч, пожизнена гаранция, цена 44 хиляди долара, обурудване както в немска кола лукс класа от порядъка на 120 хил долара.

15

Анонимен

преди 3 месеца

На всички страни, които купуват руски петрол и съдействат на военнопрестъпницитенв Кремъл трябва да се наложи 50% наказателно мито

14

Анонимен

преди 3 месеца

Митата не са за китайците а за нас, ние плащаме сметката и тези начело на ЕС ще ги изринем!

13

Анонимен

преди 3 месеца

ЕС вместо мита, да произвежда автомобили с ДВГ, чините да си карат електрическите фоерверки, които в ЕС няма кой с желание да ги купи.

12

Анонимен

преди 3 месеца

В Германия си задават въпроса, защо в класацията за краш тест на Euro NCAP за 2023г. в топ 3 няма нито един немски производител, дори европейски, а там са само Тесла и китайски марки.

11

Анонимен

преди 3 месеца

Китайските коли са с пожизнена гаранция. Освен това салона е много по изпипан от немските, с много по качествени материали, всичко е направено монолитно и стабилно, почти винаги кожата е перфорирана с вентилация, а в немските вътре всичко е евтино, скърца и клапа, само колите от висок клас над 100 хиялди евро стават.

10

Анонимен

преди 3 месеца

До Анонимен 9 Между другото панелите и перките също са китайски. Китай също така контролира към 90% от редките метали.

9

Анонимен

преди 3 месеца

Объркан съм, тази същата ЕК не пищеше ли неистово за зелената сделка, колко важна била за планетата? Явно зелената сделка им е само за да си затворим ТЕЦовете и да им купуваме панелите и перките.

8

Анонимен

преди 3 месеца

Новият Zhiji LS6 e с три пъти повече конски сили от BMW iX3 и струва само 41 хиляди долара за пълна комплектация. BMW iX3 с пълна комплектация е 80 хил долара. При това BMW iХ3 също е с китайска батерия.

7

Анонимен

преди 3 месеца

Така е като не можеш да предложиш нито по-добра цена, нито по-високо качество.

6

Анонимен

преди 3 месеца

Новият модел BMW iX1 вътре е по-зле и от лада. Някакви евтини пласмаси копчета за регулиране на седалките, head up дисплея пълна трагедия, всичко скърца вътре като при Тесла ако го натиснеш, всичко евтино. Батерията слаба, три пъти по ниска мощност конски сили от Тесла. 313 конски сили, ускорение до 100 км/ч 5,6 сек. за 313 hp са много зле. Шумоизолацията мизерна. И за това му искат 65 хиляди евро. 65 хиляди! A в Китай го продават за 52 хиляди, за 3 месеца продажбите са практически нула.

5

Анонимен

преди 3 месеца

Китай да сложи на мита на луксозните френски стоки.

4

Анонимен

преди 3 месеца

До 2030 година китайските автомобили ще заемат 33% от световния пазар.

3

Анонимен

преди 3 месеца

Тоава ще си купя 30 годишен малийски дизел нов внос.

2

Анонимен

преди 3 месеца

ми що бе, нали никой не ги купува?

1

Анонимен

преди 3 месеца

Тоест облагат крайния европейски потребител.