Порше, Тесла и Zeekr в ютюб - "Drag Race: Zeekr 001 FR vs. Tesla Model S Plaid vs. Porsche 918 Spyder"
Така от ЮЕСЕЙ налагаха глоби и санкции на западни фирми стоящи СП2, защото според тях на Германия не и трябва руски газ, а й трябва по- скъп краварски втечнен газ. Сега пък Германия и ЕС налага големи мита ( санкции), защото китайците прават нещо по- евтино и качествено. Спомни си руска и краварска газ. В същото време 90% от ЕС купува още руска газ и нефт, но през др доставчици. Демокрация!!!
Надушвам, че тези негодници им трябват данъци за финансиране на Украйна, правят го от зор, всичко друго е пълно безумие.
Zeekr 007 - 2.6 секунди ускорение до 100 км/ч, пожизнена гаранция, цена 44 хиляди долара, обурудване както в немска кола лукс класа от порядъка на 120 хил долара.
На всички страни, които купуват руски петрол и съдействат на военнопрестъпницитенв Кремъл трябва да се наложи 50% наказателно мито
ЕС вместо мита, да произвежда автомобили с ДВГ, чините да си карат електрическите фоерверки, които в ЕС няма кой с желание да ги купи.
В Германия си задават въпроса, защо в класацията за краш тест на Euro NCAP за 2023г. в топ 3 няма нито един немски производител, дори европейски, а там са само Тесла и китайски марки.
Китайските коли са с пожизнена гаранция. Освен това салона е много по изпипан от немските, с много по качествени материали, всичко е направено монолитно и стабилно, почти винаги кожата е перфорирана с вентилация, а в немските вътре всичко е евтино, скърца и клапа, само колите от висок клас над 100 хиялди евро стават.
До Анонимен 9 Между другото панелите и перките също са китайски. Китай също така контролира към 90% от редките метали.
Объркан съм, тази същата ЕК не пищеше ли неистово за зелената сделка, колко важна била за планетата? Явно зелената сделка им е само за да си затворим ТЕЦовете и да им купуваме панелите и перките.
Новият Zhiji LS6 e с три пъти повече конски сили от BMW iX3 и струва само 41 хиляди долара за пълна комплектация. BMW iX3 с пълна комплектация е 80 хил долара. При това BMW iХ3 също е с китайска батерия.
Новият модел BMW iX1 вътре е по-зле и от лада. Някакви евтини пласмаси копчета за регулиране на седалките, head up дисплея пълна трагедия, всичко скърца вътре като при Тесла ако го натиснеш, всичко евтино. Батерията слаба, три пъти по ниска мощност конски сили от Тесла. 313 конски сили, ускорение до 100 км/ч 5,6 сек. за 313 hp са много зле. Шумоизолацията мизерна. И за това му искат 65 хиляди евро. 65 хиляди! A в Китай го продават за 52 хиляди, за 3 месеца продажбите са практически нула.
ЕК вдига мита за китайски електромобили