Само в България и Африка съм виждал да се карат коли с такъв километраж. Продават се коли на по 300 000 километра и оня в обявятa вика - 'доказани километри' ... да се смееш ли да плачеш ли.
Поръчвам частите от онлайн магазини където са най евтини и си правя всички ремонти сам. На сервизи отдавна не вярвам. Навсякъде са се навъдили все мошеници и некадърници че и вземат скъпо и прескъпо.
Те двигателите не са ги променяли последните 20 години единствено ходовата част дето вече се прави в Индонезия, Малайзия, България, Турция и т.н. Нормално е на по старите коли да сменяш оригинални части на 300 000км а на така наречените нови на 50-60 хил км да ти тропа цялата
Незнам но документално за година да я вкараш колата в ред ето там е голямото даване та чак ми идва да я хвъля за скрап като се сетя. И през това времи и милицията те опали с някоя скрита камера в трънака и работата отива че си купувам колата още веднъж за тая година
Изчакайте електричките със "златните" батерии да станат масови, след това можете да умножите броя на отписаните коли стократно.
Преди час пред кооперацията гледах комшията, беше отворил капака на колата и умно гледаше кората на двигателя.
Вече се събират пари и с наличните технолигии, ще го клонираме и върнем. Знам, че звучи отчаяно, но на този етап той е единственият, който може да спаси Европа!
До до 24 2 г. гаранция и фъргай. Трошка излиза двойно по-скъпо че няма части и пак трябва нова.
Компютрите с остаряват и се износват за 2-3 г. а ко работи всеки ден. Колите няма как всеки ден и на 2-3 г. по 50 бона цена е безумие за нова кола.
Като гледам цената на новия дъстер ще стъпи на 500юро месечна вноска, така че не е учудващо че хората вече ремонтират/подменят двигатели и продължават със старите коли.
Преди 2-3 години смяната на ремъка на разпределителния вал струваше15-20лв и безплатно ти сменяха и маслото.Сега ти искат"*** и баща ти"(суми извън разума)и то без подмяната на ролките.Затова и скрабът се увеличава.Внасят се автомобилите на по 200к километра с цени на нови.И след 10-тина години се "изнасят като скраб на цената на старо желязо.Кога ще поумнеем,че да забогатеем?
Кола за еднократна употреба: Все повече автомобили за скрап заради скъпите ремонти