39

Анонимен

преди 3 седмици

Само в България и Африка съм виждал да се карат коли с такъв километраж. Продават се коли на по 300 000 километра и оня в обявятa вика - 'доказани километри' ... да се смееш ли да плачеш ли.

38

Анонимен

преди 3 седмици

Поръчвам частите от онлайн магазини където са най евтини и си правя всички ремонти сам. На сервизи отдавна не вярвам. Навсякъде са се навъдили все мошеници и некадърници че и вземат скъпо и прескъпо.

37

Анонимен

преди 3 седмици

Те двигателите не са ги променяли последните 20 години единствено ходовата част дето вече се прави в Индонезия, Малайзия, България, Турция и т.н. Нормално е на по старите коли да сменяш оригинални части на 300 000км а на така наречените нови на 50-60 хил км да ти тропа цялата

36

Анонимен

преди 3 седмици

Вземайте атмосферни двигатели , дори ако си намрите с ръчна кутия и си свиркайте

35

Анонимен

преди 3 седмици

Рав 4 2002година , бензин - пушка е

34

За Ремонт

преди 3 седмици

Незнам но документално за година да я вкараш колата в ред ето там е голямото даване та чак ми идва да я хвъля за скрап като се сетя. И през това времи и милицията те опали с някоя скрита камера в трънака и работата отива че си купувам колата още веднъж за тая година

33

Анонимен

преди 3 седмици

Изчакайте електричките със "златните" батерии да станат масови, след това можете да умножите броя на отписаните коли стократно.

32

@@@

преди 3 седмици

Преди час пред кооперацията гледах комшията, беше отворил капака на колата и умно гледаше кората на двигателя.

31

Рицарите на капитала

преди 3 седмици

Вече се събират пари и с наличните технолигии, ще го клонираме и върнем. Знам, че звучи отчаяно, но на този етап той е единственият, който може да спаси Европа!

30

Анонимен

преди 3 седмици

До до 24 2 г. гаранция и фъргай. Трошка излиза двойно по-скъпо че няма части и пак трябва нова.

29

до 24

преди 3 седмици

те вече се произвеждат само трошки!

28

Анонимен

преди 3 седмици

Нов Компютар е 2 бона е кола 100 бона.

27

Анонимен

преди 3 седмици

Компютрите с остаряват и се износват за 2-3 г. а ко работи всеки ден. Колите няма как всеки ден и на 2-3 г. по 50 бона цена е безумие за нова кола.

26

В Испания

преди 3 седмици

Като гледам цената на новия дъстер ще стъпи на 500юро месечна вноска, така че не е учудващо че хората вече ремонтират/подменят двигатели и продължават със старите коли.

25

Анонимен

преди 3 седмици

Братята китайци имат части за всичкооо по 5 лева :)))

24

българина

преди 3 седмици

страшно е екологично когато произвеждаш неремонтируеми неща....

23

Анонимен

преди 3 седмици

Добре е че идва края на трошките по тротоарите и отива на ***

22

Фак нюз

преди 3 седмици

Как уе, урсула каза че всичко е ток и жица в името на опазването на околната среда.

21

Анонимен

преди 3 седмици

Преди 2-3 години смяната на ремъка на разпределителния вал струваше15-20лв и безплатно ти сменяха и маслото.Сега ти искат"*** и баща ти"(суми извън разума)и то без подмяната на ролките.Затова и скрабът се увеличава.Внасят се автомобилите на по 200к километра с цени на нови.И след 10-тина години се "изнасят като скраб на цената на старо желязо.Кога ще поумнеем,че да забогатеем?

20

Анонимен

преди 3 седмици

ИИ ще ги направи скъпи буклуци