До 36 - Но аз си обичкам количката. Взех си Мустанг 2016-та, конвъръбул Койоте двигател и ше я карам, докато се пенсионирам :)!
Между медианна кола като Голф и Т-Рок за хора с медианна заплата и коли среден клас като Инсигния, е-клас, А6 и подобни за хора със средна заплата разлика правиш ли? В ЕС медианна и средна заплата се различават в пъти. Еле пък в България.
"Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар"" А сега може ло на български?
Урсула от трибуната на Европейския парламент: "Да глобал маркетс са заляти с по-евтини китайски електрически коли. Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар". Немската автомобилна индустрия умира, а това е гръбнакът на немската икономика. А без немската икономика ЕС се разпада.
Да обясним за непросветлените. Взимаме за пример кола за 100к. Давам 10к първоначална вноска и 50к ОС. Сменям след 2 години с 0% лихва. Смятай колко съм дал и колко ми пука кое се е обезценило. Да обясня ли какво е ОС? Никога не я плащаш. Плащате я баламите, дето купувате дараците 5та употреба. Парите се обезценяват, както и колата. Ама не за моя сметка. Моят доход се качва, а с някаква вещ, която сменям редом с мобилния си телефон, грам не ме грее какво става. А ти влагай хиляди годишно в дарак
Китай блъска с ритници на вратата. Вика отворете мързеливи западняци, китайската народна република Ви е приготвила по-хубави и по-евтини коли. Въпреки ,че Европа ги мачка с данъци мита и какво ли не за да им ограничи вноса. Пак пробиха. Идват коли които имат по-добро окачване от Ролс Ройс! Китайски.
Китайските коли отдавна вече превъзхождат немските по всички показатели, при това са значително по евтини.
Нали сме демокрация та има избори, не е нужно да пускате за парламент, може само жълта картон за безумията в ЕС, с и без системи имам 0 нарушения, глоби и катастрофи. Сега тия които мачкат ламарините първо трябва да са без книжка, никой да не иска да ги застрахова и да са на топло а не да гледа коли в мобилето!
Защо само за новите? Ако въвеждате нещо задължето ретрофит и на старите. Това е дискриминация към новите собственици. Вместо 100 тъпотии да въведете, въведете едно наистина смислено и накарайте всички да го сложат - примерно увеличете максималната скорост и сложете ограничител в колата да не може над нея и да ннастъпва шофьора.
До 18 "Появи се някой каже как сменя нова среден клас кола за около 100 000лв. като всеки нормален европеец " - и местните лапнишарани дет гласуват ЕС да им даде МРЗ вярват на тези лъжи. Абе про'с'так неграмотен, Коя кола среден клас до тази година в ЕД е струвала 50000 евро и ВСЕКИ нормален европеец е можел да си я позволи?! Средната кола в ЕС вече 12 годишна и цифрата расте с всяка година. В топ 10 на новите коли са Дачия, клио, Пежо 208, Корса, Ярис, Октавия. Ти Рок и Голф. Все коли по 50000
До Анонимен22 Дал си 60к за ламарини и след 5 години същите тези ламарини струват 25к лева. Супер а :D *** на някакъв курс да те научат да смяташ
Значи като набутате всички тези ненужни, но скъпо асистенти в колата, намалете и скоростта на 100 км. За сме сигурни, че някоя некадърна и неадекватна леля ще може да стигне от точка А до точка Б жива.....
И защо бе, евротерористи тъпчете колите с толкова глупости. Помислете как да ограничите книжките за хора, които нямат уменията да карат кола. Всеки ден виждам такива неадекватни хора по пътищата.
Ще има ли поскъпване на новите коли от 6 юли?