Скоро цяла България ще е в дупки у срутища. Всичко построени през последните 25 години ще се срути и разруши.
Смятайте, ако имаше пострадали, особено нормални българи с хубава нова кола, не функционално неграмотни бачкери, какви милиони обезщетение щеше АПИ да плаща. Хубаво е! Гарантирано от ГЕРБ!
Че Бибтко Джипков е крал е ясно на всички ни...но по-тревожното е, че в тази страна няма вече истински инженери, няма доктори, няма мед.сестри, няма заварчици, няма стругари, няма учители, няма нищо, а следващата стъпка е да няма и държава. Как няма да се срути за трети пък, след като е правен от някого приет в университет със среден три и завършил отново с същата оценка, след като си е платил естествено и на преподавателите за да го добута ??!?!?
Тя и магистрала Тракия между Стара Загора и детелината Ямбол - Сливен е разрушена вече,но на никой не му пречи, реално е опасна и неизползваема. Оня банкянски тупань гали пищова, шкафчинциту пращи под тежестта на купища евра и тонове кюлчаци и всичко е наред.
да бяха поканили китайци да свършат работата... неграмотните ни сроители само пари прилапват.
Всъщност "преместване на земни маси" е терминът.... Един тунел може да се сметне точно колко кубика е и бетонът може да се сметне съвсем точно. Но насипи и бутане на цели хълмове е ... куче влачи, диря нема.
Преди около две години пак се беше срутила и я правиха няколко месеца. Ясно е как са я направили.
Това сигурно е четвърти и ли пети случай на срутване на обект, строен по времето на банкянския изз руд. Свлича се два пъти пътят към Рилския манастир, някакъв мост в Родопите се свлече. Конкретно магистралата се свлича вече Н-ти път, защото скатовете очевадно не са направени с необходимия наклон. Те са почти отвесни, защото е крадено от транспорт и извозване на скалите. Всички мафиози по места имат транспортни фирми и извозват "земни маси", както се хвалеше известният бандит Иво Ториното.
Продължение: Благодарение на това, че човекът в колата беше имал късмета да не пострада, случаят се замаза, все едно нищо не е било. В следващите два дни екипи с вишки експресно изчегъртаха всичкия стиропор и премахнаха всякакви доказателства за случая.
На 4 Януари тази годин се срути ... как да го кажа... "таванът" на моста на 4-ти километър. Боковите ур роди отдолу го бяха облицовали със СТИРОПОР... Да не мръзне. И мазилка. Санирали го , бе! Верно, само изотдолу, но... голема раота, нали са им платили едни грешни бюджетни пари. Естествено, сичката вода от платното се пълни между моста и стиропора. Едно парче падна и влезе през предното стъкло на един минаващ отдолу мерцедес. Продължава....
На 31 януари 2007 година стартира изграждането на магистрала Струма, срокът на строителството е 3 години. Тогавашният министър-председател Сергей Станишев прави първата символична копка на трасето с багер на турския строителен консорциум Мапа Дженгиз ДЗЗД.
баш строителят на българия героят на соц труд другаря борисов да даде компетентномнение по въпроса
До Анонимен 12. Леко не бързай с фалшивите новини. Това го строи турска фирма по времето на Сергей Станишев.
Подпорна стена на "Струма" се струти, затруднява движението