Тия поръчкови пропаганди ми идват в повече. А колко губим от златните концесии? Колко губим от износа на капитали от чуждите енергоразпределителни. Някой сигурно ще се сети и че от шенген ще има подобни вреди...след като ни завържат.
Превозването на стоки в камиони е с цел да се развива автомобилостроенето и да се създават раотни места, които са изгубени заради изчезването на много производства, било поради изчерпване на ресурс, било поради преместването им в евтини страни в Азия и Африка, От гледна точка на ефективността е глупотевина, след като може да се превозва с влак. Но железниците не изискват толкова персонал. Европа е унищожила огромно количество земя, за да "създаде заетост"(Както във филма на Чаплин "Хлапето")
Колко ще загуби България, след като влезе с двата крака у шенген? Не само пари заради шантажа на австрия? Не е ли ценност свободно да решаваш, кого да пуснеш у дома, а не да ти натрапват гости всякакви. И да се чувстваш свободен и в безопасност в собствената ти страна?А битовите условия за шофьорите шенген ли решава? Пропагандна статия.
А колко губим от пропуснати ползи от това, че 35 години ни управляват някакви каpикатури без знания и умения, но със силни първобитни инстинкти за крадене и далавери? Някой изчислил ли е?
Това е щото сме много умни. Много,, умно" гласуваме .Сега се юртете да гласувате за Копейкин и останалите мошеници и после се жалбите колко сте разочаровани и ГЕРБ и Борисов са ви виновни
"България губи 1 млрд. лева годишно от неприсъединяването към сухопътен Шенген" - но печели по 1000 афгански "инженера" на месец заради въздушно-капковия Шенген уреден ни от продажните ПП!
или Доган губи - защото целя зор за шенген е за да може Доган да подбива цените на Френските и Холандски ТИР-аджии, а за България ще остане на теслата дръжката и тъплите чалмалии, които ще ни разтоварят
Всеки път като видя такива статии и се чудя ТУЙ защо ми го казвате на мен. Има едни 240 безполезни дебеловрати kpeTeHи в една сграда на жълтите павета. Срещу тях има още едни към 500 в една друга сграда наречена Министерски Съвет. Що ми го казвате на мен? Можем колкото си искаме да обясняваме как Австрия или Холандия използват имиграцията като предтекст да не ни приемат ама ако нашите неуправници си свършат работата като хората ония няма да има за какво да се хванат!
Да не забравят какво говорят сега и да свалят цените след като влезем и по душа в Шенген.Но съм сигурен,че тогава ще измислят нещо друго и пак няма да свалят цените.
Днес съобщиха, че във Велико Търново са дадени 15 (май) хиляди лева, за да се възстанови !!!!! изградена по времето на социализма площадка за въртолети към болницата. Което явно показва, че преди няколко десетилетия Б-я е била напред в техниката и се е действало . Б-я изостана, по-точно - се даде да я сринат. станишев е прав, като казва, че сега не могат и да боядисат това, което е било построено.
С тия кантрабандни канали Шенген нанай. А от тях България губи ДЕСЕТКИ милиарди....влизащи в джобчето/шкафчето.
Е как България губи като в моето чекмедже има пачки и кюлчета, а в офшорките имам към 40 милиарда?
ЕС е свобода, ЕС е демокрация, ЕС е всичко, от което се нуждаем! Ще ги следваме, ако ще и в ада да ни вкарат! Това е истината. За това се бориха милиони българи в продължение на почти половин век.
Изчислено: България губи 1 млрд. лева годишно от неприсъединяването към сухопътен Шенген