Заслужават завалиите. Трудът им е квалифициран, возят гражданите като чувал с картофи и най-важното -"всички шофери са културни и възпитани хора :)
Транспортът е важен. Самолетът на Блинкин се повреди и с какво той се прибра от Давос, кой да ви каже.
Никой не иска да си работи професията като призвание. Затова и учителя Тео, който подготвя олимпииците по физика винаги е заявявал, че и с 2 лева на ден може да живее. Да се чуди човек как е отгледал 2 деца, работел е на половин щат, бил е мразен от колегите и въпреки това е подготвял такива кадри, които много от тях са световно признати. Няма вече такива хора, които да гледат да вършат работата си не докато им е "приятна", а докато не бъде свършена докрай...
Понеже AI измести до голяма степен IT, смятам, че всички такива ще се преквалифицират на шофьори в градския транспорт, понеже ще взимат по-големи заплати от тях :)))) Няма лошо, все пак и Вожда на микроцефалите е бил шофьор на такси :)))))))))
Моите уважения към шофьорите, но откъде накъде държавата да субсидира Софийския транспорт. И аз искам субсидия като каруцар. Вие ко си мислите, че не моа стачкувам ли?
Работата на водачите е тежка и отговорна. Трябва да се отнасяме с уважение към тях и може би те ще ни отговорят със същото. Не може началната заплата на водач да е по-малка от тази на продавачка в мола! От своя страна СКГТ трябва да актуализира критериите за подбор на персонала на всички нива - и за водачите и за инспекторите по превозните средства. Да провеждат обучения за поведението им и как да контактуват с пътниците, за да не се стига до конфликти и произшествия.
Прави са колегите! Който смята, че стартовата заплата не трябва да е поне 2 бона да хваща геврека и да види как става! По цял ден шофираш между калмуци, не е като да седиш на бюрцето и да щракаш с мишлето! Ставаш посред нощ за първа смяна, прибираш се по нощите след втора и си постоянно под напрежение! Да не говорим за липсата на шофьори и увеличащата се такава!
колко плащат на резачите на паднали клони. мога да режа с моторната безплатно но само нощна смяна
Терзиев предложи 15% ръст на основната заплата в градския транспорт