55

Пияндето

преди 4 месеца

След всеки здрав запой следва махмурлук

54

Анонимен

преди 4 месеца

Само промитите изкуфели атрофирали мозъчета искат електрически коли, било то нови или използвани.

53

Анонимен

преди 4 месеца

Най-добрият all road на всички времена - BYD YangWang U8 представя технологии, пред които цялата немска автомобилна индустрия със 100 годишната си история изглежда като детска ясла. 3.6 сек ускорение до 100км/ч, салон клас лукс.Две версии - градски комфорт и all road. Хибрид с 5 двигателя, ДВГ 230 кс и 4 електромотора на всяко колело обща мощност 1200 кс и 1280 въртящ момент. 37 сензора, лидари и камери, автопилот и автопаркиране. Принципно нова технология окачване, наречено "облачно". BYD Yangwang U8 :Revolutionary Tech Unleashed - Takes the World by Storm

52

Анонимен

преди 4 месеца

Немците да заминават в Китай да се учат как се правят автомобили "2024 Huawei Luxeed S7 in-depth Walkaround"

51

Анонимен

преди 4 месеца

То ако беше ефективно, немаше да ползваме петрол, пък и те тежат много тези "иновационни" електрически батмобили, от тез батерии са като динозаври :))) Все пак живеем в идиокрация, населението затъпява все повече... :)))

50

Горублянски джамбаз

преди 4 месеца

Батерията на тази кола е само на 8 цикъла. Кълна се в децата си!Била е на една баба от малко градче в Германия, която е ходила с нея само на църква в неделя. Женицата е имала Алцхаймер, като бедната ми майка и е забравила, къде е контакта за зареждане. После една съседка я карала със стария си Мерцедес за църковната служба, но внуците пратили бабата в старчески дом. Те не искали да карат колата, защото имали ел тротинетки и затова ми я продадоха. Гръм да ме убие ако те лъжа!

49

Анонимен

преди 4 месеца

в Китай /41/, за 11-те месеца на тази година, руснаците похарчиха 1,4 трилиона рубли за китайски автомобили /не само електрички/.

48

До крундел

преди 4 месеца

Нещо си в грешка. Електромобил на 3-4г и мижав пробег може да се намери за около 30к лв. Гаранцията на батерията е 8г! Разход в града около 3-4 лв/100 км. За тия пари и Фиеста не може да вземеш... Както са писали вторичния пазар на електрически е НУЛЕВ, при това е вярно

47

Анонимен

преди 4 месеца

Някак си 6-литров турбо бензин ми звучи по добре от количка на батерии

46

Анонимен

преди 4 месеца

"Китаеца" пак е налазил с невероятните китайски трошки...

45

Анонимен

преди 4 месеца

До 45 Най-големия завод на Илона е в Китай, не знам защо си толкова облъчен от пропагандата около него :)))

44

Анонимен

преди 4 месеца

Zhiji LS6 e с три пъти повече конски сили от BMW iX3 и струва само 41 хиляди долара за пълна комплектация. BMW iX3 с пълна комплектация е 80 хил долара. При това BMW iХ3 също е с китайска батерия.

43

До 43

преди 4 месеца

Супер, ама що се вълнуваш, сякаш си член на китайската комунистическа партия и лично прибираш рушветите? Нека си произвежда, а ние ще ползваме. Като с компютрите.

42

Анонимен

преди 4 месеца

Новият модел BMW iX1 вътре е по-зле и от лада. Някакви евтини пласмаси копчета за регулиране на седалките, head up дисплея пълна трагедия, всичко скърца вътре като при Тесла ако го натиснеш, всичко евтино. Батерията слаба, три пъти по ниска мощност конски сили от Тесла. 313 конски сили, ускорение до 100 км/ч 5,6 сек. - жалка работа. Шумоизолацията мизерна. И за това му искат 65 хиляди евро. 65 хиляди! A в Китай го продават за 52 хиляди, за 3 месеца продажбите са практически нула.

41

Анонимен

преди 4 месеца

Новият suv NIO ES8 отвява BMW и Mercedes обратно в училище да се учат да правят автомобили. На краш тест Euro NCAP набира повече сумарни точки от BMW X5, BMW iX и BMW серия 3. Изцяло алуминий. Максимална комплектация 84$ хил. 33 сензора, автопилот, автопаркиране, два елмотора 650 конски сили, 4.1 сек. до 100км/ч. Въздушно окачване с техлнолгия CDC, 6 лидара сканират постоянно неравности на пътя и се грижат за перфектен комфорт, регулиране височината на клирънса(12 - 21 см.). Фаровете с лидари и знаят как и кога да светят. Кожа напа навсякъде с масаж, вентилация и отопление.

40

Анонимен

преди 4 месеца

Просто бизнесът с втора ръка автомобили почти ще изчезне и всеки ще кара нови, до последно. Освен това ел. автомобилите рязко ще поевтинеят до няколко години. Нещо като мобилните телефони. Навремето имаше страшно много магазини за употребявани, вече всеки си купува нов.

39

в Китай

преди 4 месеца

В Китай се продават много добре даже. Има зарядни навсякъде, освен това китайските батерии са най-добрите. Времето като цяло е топло, няма студове, пробегът на китайските коли е около 600-700 километра. Освен това са много по качествени и значително на по-ниска цена от електричките на Ауди, БМВ, Мерцедес и цялата имираща германска автомобилна индустрия.

38

Анонимен

преди 4 месеца

Кото кажат от Брюксел тва ще стане щото само членството ши ва опрай . Българина сляпо вярва че извън членството няма живот и американците швейцарците и англичаните са по прости от нас че не се кланят на новия бог . Бог Брюксел който единствен мой да ва опрай с разни зелени сделки субсидии усвояване по разни схеми и войни с Русия . И казват на Га.ня - Ти само са хвани за палците на краката и наща партия като та даде на Брюксел те ща опраят . Гласувай за нас с члвнството в зелените глупости .

37

крундел

преди 4 месеца

10 годишен електромобил на цената на нова кола нисък клас?с батерия, готова за смяна на цената на ОЩЕ една кола нисък клас?Как може да има хора, които не искат да си купят подобна евтиния?Чудно направо.Всъщност при тия цени на новите батерии, трябва да ги продават по 500-1000лв втората ръка електромобили, за да са конкурентни на колите с двг втора ръка.отново: електромобилът е най-хубавото нещо, което може да се направи като кола, батериите му са проблемът.

36

Jackie

преди 4 месеца

Любимото ми е като кажа на някой коминочистач колко пари съм дал за S-ката ми, и той да почне да рони сълзи "Ейй, ама ти за толкова можеше да си вземеш не знам си кво си". А, още по любимото ми е когато ме пита къде я обслужвам. Ха-ха!