13

До 13

преди 5 месеца

Я пак! През 1985 година София е с население 1121800 човека. Какви 800 хиляди през 1989 сънуваш?!

12

Анонимен

преди 5 месеца

След всяка новина си личи, че 80-90% от пишещите коментари в този сайт са ***. Цел на внушение - всичко е грешно, всяка умна идея е ***, по добре беше при бай Тошо. Всички освен Русия са ***, кравари, капиталисти и правят всичко само за собствени облаги. Нон стоп се цитират ТОТАЛНО грешни факти. Не ви ли писна да пишете всеки ден едно и също, единствената друга работа подобна на вашата е - доносник на ДС... аа има някои които го правят и като хоби, това ми е още по смешно

11

Анонимен

преди 5 месеца

В София преди 1989 година нямаше метро, но градския транспорт беше препълнен при 5-6 пъти по-начесто от сега и много по-добре организиран. Въпреки това много хора ходеха на работа с личната си кола. Сега градския транспорт е в пъти по-зле и на много повече хора им се налага да използват личния си автомобил. Решението според някои било и в София да се налагат всякакви ограничения за автомобилите!!!

10

До 11

преди 5 месеца

Това са пълни глупости- 89 та София беше 800 хиляди, колите бяха малко и между другото катастрофи пак имаше и всъщност доста повече и с по-голяма смъртност от сега но нищо не де говореше . Наистина стига стенене по Спца като Георги Любенов

9

Анонимен

преди 5 месеца

До РеалистНито катастрофите са били по-малко, нито колите са били колкото сега. Аман от носталгия по Партията.

8

Реалист

преди 5 месеца

Би трябвало да направят точно обратното - да вдигнат разрешената скорост от 50 на до 60 км/час. В България до 1989 година ограничението в населено място беше до 60 км/час и имаше много по-малко катастрофи и задръствания, а колите не бяха по-малко, Сега почти всички си мислят, че колите са много повече заради сегашните огромни задръствания заради силно влошената организация на движението и паркирането.

7

от село

преди 5 месеца

По добре и по сигурно е ,че трябва да се спазва скоростта ,колите да се движат на заден ход!!

6

Анонимен

преди 5 месеца

В София когааа?

5

Анонимен

преди 5 месеца

Наркомани :0

4

Анонимен

преди 5 месеца

Ама няма проблем колко са 5-10км в посока я пеша, я с костюмче и въртиш *** и стигаш вир вода смърдящ на пот. Или замръзнал. Тези хора съвсем дадоха на късо. А движейки се с 30кмч няма ли да изгориш повече гориво,за да изминеш едно и също разстояние с нормално шофиране.Този зелен тероризъм взе да минава всякакви граници. Като при нас в БГ еко категории и ограничения за автомобили ама не и за камиони дето като миная след тях 5мин пътя не се вижда от сажди. Изключително неумни действия

3

пияница мистик

преди 5 месеца

Ама то в Амстердам открай време си няма почти никакви коли. Всичко живо е на колелета. А това че за цяла година имат само 15 загинали в катастрофи си е направо за Гинес. Най-вероятно са били някакви емигранти - българи, обичащи да въртят гуми със стари БМВ дараци, румънци, руснаци или някакви арабели

2

Анонимен

преди 5 месеца

Я само за сведение колко катастрофи с колко жертви има за същия период в София?

1

Христо Христов

преди 5 месеца

След като амстердамски съдия казва, че "да караш кола без да имаш книжка не е престъпление" и дава две седмици общественополезен труд на шофьор рецидивист без книжка който убива човек на тротоар, карайки бързо - всичко може да се очаква.