Ако просто се насърчава работата от вкъщи,за всички които работят само пред компютър, изобщо няма да нужда от такива глупости.
Моята работа е свързана с ходене по инстанции /общински и държавни/ и е невъзможно да я практикувам без автомобил. Изкарайте администрацията в покрайнините и няма да ви стъпя в центъра.
Да, това също - правят невъзможен живота на хората в Европа, докато Китай и Индия си горят въглища и си карат каквото си искат. Смог колкото искаш, но дай европейците да нямат коли и да са на режим на тока - и това се задава, ако не знаете....
Човекът пише, че се движат, не че са регистрирани в София. България е като всяка пропаднала държава със стара слава. Например Египет. Живот има само в София, Варна, Пловдив, Бургас и Русе. Всички, които могат се изнасят натам. А тези които могат нещо - в чужбина. Което изобщо вече не значи в западна посока. Там вече има кой да мие чинии, да сменя гуми и т.н. Експерти и специалисти им трябват.
И по какъв начин това е справедливо?!? Бедните, които не могат да си купят електрически коли в центъра нямат да ходят, а само паралиите ще се разхождат по Витошка. Като искате чист въздух защо не забраните автомобилите в центъра. Или ограничите паркирането до 1 час и готово. Хем без коли, хем еднакво справедливо за всички.
Един милион автомобили може и да са регистрирани в в София, но в град София ежедневно се движат около 50000 автомобила, някои за по 20-30 минути на ден. Това с броя на регистрираните автомобили е една голяма лъжа, в резултат, на която ни показват нереално много коли.
Е, колко пък да лъжат? Вдигат прахови частици, които вече ги има. Те от какво са? Като се има предвид свръхзастрояването? Няма откъде да идва тази прах - вече няма паркове, полянки и пръст.
И като сложат ограниченията и бизнеса ще напусне и ще се премести . И центъра ще стане един просторен и чист и няма да има никой . И така 6 месеца . После всички търговци и заведения фалирват и се преместват там дето няма ограничения . За справка - Испания . В ццентъра на Мадрид вкараха такава зона преди години и след като паднаха оборотите на търговците я махнаха .
Лъжат ни отново. Според изследване по поръчка на столичната община, при движението си едно ППС вдига 24 пъти повече ФПЧ от неизмитите улици, в сравнение с ФПЧ от ауспуха на автомобила. С други думи електрическото превозно средство и същото по размери с ДВГ, замърсяват почти еднакво. Общото замърсяване с ФПЧ от неизмитите улици и от ауспусите достига до само 30% от максимално допустимите норми, а през зимата заради отоплението надскача няколко пъти нормите.
Пич! В София се движат 1 000 000 автомобили, от които 10% да отговарят на Евро 3. Втора Индия сме в това отношение. На никой не му стиска, пардон, няма политическа воля, да направи това, което трябва. Един автомобил на семейство. Точка. Дигитализацията дава достатъчно средства за контрол.
граници не знае. Цялата планета е един организъм. Съставен от органи. Заради това и има континенти. Това, че си пазите мозъка(Северна Америка), не пречи белите дробове(Испанска Америка), дебелото черво(Африка), Азия(Мускулите), да откажат. Защото Имунната система(Русия) не търпи дисбаланс между горните.
Имитация на дейност. В София единственото наднормено замърсяване е с Фини прахови частици (ФПЧ) през зимата заради отоплението с твърдо гориво. Делът на автомобилите в него е под 1% от максимално допустимите норми, а те се надвишават няколко пъти заради отоплението, при което дела на автомобилите спада също в пъти.
Освен това е крайно време за по-бързо решаване на въпроса с ***! Има решения, но досега се наблюдаваше яростна съпротива към решаване на проблема!
Това не е направено за чист въздух. Направено е, да не им се пречкате в краката на богатите с теслите и да им задръствате улиците със старите си таралясници. Вие трябва да ходите пеша, да ползвате гр.транспорт или да карате тротинетка. Колите ще са само за супер богатите. Останалите ще ги гледате как ви подминават и ще им дишате екологичния прах и екологичния пушек като горят три дни, а като ви тряснат с 2.5 тона, ще пълните черната хроника.
Ще има ли София по-чист въздух с първата нискоемисионна зона за коли?