В Москва всички градски автобуси без изключение са електрически, а в държдепа на всички нива назрява метеж. Сътрудниците на държдепа готвят обръщение с критика на позицията на Пиндостан относно Израел.
Тези действат откровено и директно, а при нас по-рафинирано, първо започват да замайват населението как бил замърсен въздуха, след това въвеждат ограничения за стари коли и накрая ти предлагат и налагат западните си коли.
В Москва всички градски автобуси без изключение са електрически, почти всички таксита са електрически Москвичи - електричката е идеална за градски транспорт. Москва е един от най-чистите и най-добре уредени градове.
BYD HAN, такси в Шанхай. 218 хиляди километра, нито един ремонт, само редовните годишни сервизи, нито една поправка. Вътре всичко е стабилно, не скърца, нищо не е олющено и износено, вратите без никакъв луфт, кожата на седалките не е като нова, но е напълно здрава.
Lynk & Co на Geely вече са осезаемо на европейския пазар, навсякъде може да се видят по улиците на европейските градове, по-често и от Тесла. Тесла е тесла, електричката е добра само за градска кола, да даваш толкова пари за такъв камион като Тесла е rлупост. Lynk&Co e много по-добър концепт, и пазара веднага го оценява. BYD също са с много силна маркетингова кампания в Европа.
Новият BYD HAN 2023 разбива теслата и немските по-всички показатели - технически параметри и пърформанс, комфорт и поведение на пътя, сигурност, дизайн, цена. Салонът на BMW изглеждат като скърцаща пластмасова кухня от евтини материали в сравнение със салона на BYD, да не говорим за Тесла, където интериора е пълна мизерия.
Като гледам интериора на този китайски кош за 40к, сравнен с БМВто за 80к. Ясно е откъде идва разликата. За вградените компоненти също. Все една да сравняваш Тесла с Тaycan, *** теслата била по-евтина. Едното е тип-зрънчо, другото е почти ювелирно. Китаец кола все още не може да направи, само с цена не става...
BMW iX M60 - цена $150 хил. Китайски аналог Avatr 11 - цена $57 хиляди с батерия 116kwh, ($51 хил с батерия 90kwh). Avatr 11 не е по-лош - и дизайн, и комплектация, и комфорт, и салон, шумоизолация, и driving experience. Натискаш леко газта и моментално излита все едно е без тегло, като перушинка, такава голяма кола. Скоро никой няма да им купува безумно скъпата продукция на европейците, а и самите те дори вече нямат пари да си платят отоплението и държавите печат пари да им го плащат, какво остава за коли.
Антирекорд 2022г - произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както преди 30 години през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно.
и хич няма да им е зле! а у нас 120 модела западни трошки с безбожно скъпи резервни части!...България е автоморгата на запада! ето ви една от "ценностите" на урсулата!
Русия строго препоръчва: Само руски и китайски автомобили на държавните служители