38

Анонимен

преди 10 месеца

Имам си кон и магаре и бойна каруца на две колела. За какво ми е автомобилна каруца. За какво става? За нищо! Кат купиш автомобилната каруца не можеш нито да я нахраниш с трева, нито да и издоиш здравословното мляко, както от конете и магаретата. Питам ви: За какво стаат тия така наречени леки коли - дет не стаат за нищо, освен да плащаш такси, данъчни, да одиш на курсове за книшка, по пътя да те спира и глобява милиционер? За какво ти е тая Лада и Москвич превърнали се в Мерцедес и БеЕмВе?

37

Програмист

преди 10 месеца

Българите са бедни, защото са некадърни и не владеят никакъв занаят

36

Анонимен

преди 10 месеца

Копейкин: за всичко са виновни, ЕС, НАТО, Сорос и американския империализъм.

35

до 34

преди 10 месеца

В момента има и 20 годишни бараки в диапазона 10-15к лв.

34

ддддд

преди 10 месеца

Само че вторичният пазара се регулира. В момента 20 годишните бараки струват по 5 6 000 лв а какво остава за по нови.

33

Анонимен

преди 10 месеца

До Анонимен 28 А ти кой си, да не си ония замаян в главата от лидл, дето жена му работила там...хахахаха :))

32

Анонимен

преди 10 месеца

Трябва да се има предвид, че и лизингът също е кредит, макар и малко по-различен от потребителския, да речем. Лизингът е ок за фирми, които извършват доставки или работят с колите и въпросните коли трябва да са винаги на разположение и при дефект да се получава заместващ автомобил. За частни лица лизингът си е чиста набутвация.

31

хм

преди 10 месеца

До Анонимен То и с гаранцията е една играта, не ми я хвали. Първо, че тази удължена гаранция е само за определенби детайли и части, не е като пълната и в повечето случаи си мислиш, че имаш гаранция, а като се наложи - майкоооо, тези ме излъгаха. А то си пише в документите, кое покрива. Другото - 7 години хубаво те връзват да сменяш всичко при тях на двойни цени - масла, филтри и т.н. 7 годишната гаранция хваща със сигурност и голямото обслужване на 100 хил.км. - познай кви кожи се свалят?

30

Анонимен

преди 10 месеца

За какво са ви автомобили ве! Вчера видях един си кара цялото семейство от София към Слънчака на Черното Море на "ТРОТИНЕТКА" .... Купувайте си нови ТРОТИНЕТКИ, а не стари коли! Тротинетка може да карате навсякъде и по тротоарите даже, без правила, без да плащате данъци, без да имате документ за каране.... Кефффф!

29

Анонимен

преди 10 месеца

България е малка, 20 годишна кола спокойно може да те закара навсякъде където поискаш, разбира се поддържана. Колите са машини с дълъг живот или поне бяха, така че, ако не се нуждаеш от куп екстри в салона, не виждам причина да си купуваш нова кола, и стара и нова може да поддържа скорост от 100 километра. Това с екото.., да караш еко кола в бетонен град, не ми е хич еко.

28

Анонимен

преди 10 месеца

Нищо не скача кой знае колко. Друго, освен нова кола, няма да погледна. От години само нови автомобили в семейството. Сменяме на няколко години с новия модел, пускаме ОС 45% и не ни дреме. Вече, ако сте бачкер с 3-4к заплата, няма как нов, това е ясно.

27

хм

преди 10 месеца

До Pen Не е това идеята. Ако беше това, щяха да сложат някакви сериозни ограничения за старите коли, а тук виждаме, че всяко семейство с 3 таралясника. Седят си така пред блока. Данъкът му 15 лева, една ГО плаща, винетка не му трябва в града. И всичко задръстено с барутници. В днешно време, кой не може да отдели 2-3 хиляди за някой барутник.

26

Анонимен

преди 10 месеца

До Хмм На лизинг значи да плащаш една кола с години, ако плаща 20-30 години и некакъв убит апартамент, тогава мазалото ще е пълно :)) Ако са мутри от големите може, те без лизинг взимат най-новото, ама бачкатор в БГ да разчита да остане на работа и да плаща на банките до живот...не знам :))

25

Анонимен

преди 10 месеца

Не виждам за какво му е на човек чисто нова кола, след като напр. Киа/Хюндай вече предлагат 7 години гаранция за колите си, за разлика от германците, чиято гаранция по принцип е две години. Т.е. купувате си една Киа на 4 години на половината цена на новата, и хем ползвате гаранция, хем сте спестили хиляди евра. Само че купувате колата задължително от дилър в Западна Европа, а не от дилърите в БГ

24

Анонимен

преди 10 месеца

И защо да дам 55000 лева за нов "евтин автомоби", при положение, че мога да си взема 10 годишен такв за 6500 лева и да го стегна за още 3500?! Не е, ноият да гори по 3 на 100, а стария да гори по 8 на 100, нали? Освен вечно оглемяващи се екрани и повече селдене, какво ново има те "нови коли"?

23

ако нап ти

преди 10 месеца

продава скъпата лизингова кола ще спечели повече . Така е в Чехия .

22

Пришълецът

преди 10 месеца

Явно 123 или 1023 днес ви е много важно:)))

21

съседна

преди 10 месеца

турция взе от туризам 37 милиарда и ги дава за противоземетръсни здрави с арматура къщи . На свои строители . Тук може да се субсидира лизинга и заплатата на работещия , за да е по-добре . Бюджета се напълни . Недаваме всичко за украйна, не воюваме .

20

Анонимен

преди 10 месеца

До Pen - Няма лошо ... точно ще прат да се избиват по пътищата.

19

Анонимен

преди 10 месеца

До Хмм 17 - Не бяха толкова високи и беше някак си по-смслено. Акоо имаш 80000 лева за нора кола, по-добре дай 15000 да я вземеш и инвесирай станалицте 65к