38

Анонимен

преди 9 месеца

Имам си кон и магаре и бойна каруца на две колела. За какво ми е автомобилна каруца. За какво става? За нищо! Кат купиш автомобилната каруца не можеш нито да я нахраниш с трева, нито да и издоиш здравословното мляко, както от конете и магаретата. Питам ви: За какво стаат тия така наречени леки коли - дет не стаат за нищо, освен да плащаш такси, данъчни, да одиш на курсове за книшка, по пътя да те спира и глобява милиционер? За какво ти е тая Лада и Москвич превърнали се в Мерцедес и БеЕмВе?

37

Програмист

преди 9 месеца

Българите са бедни, защото са некадърни и не владеят никакъв занаят

36

Анонимен

преди 9 месеца

Копейкин: за всичко са виновни, ЕС, НАТО, Сорос и американския империализъм.

35

до 34

преди 9 месеца

В момента има и 20 годишни бараки в диапазона 10-15к лв.

34

ддддд

преди 9 месеца

Само че вторичният пазара се регулира. В момента 20 годишните бараки струват по 5 6 000 лв а какво остава за по нови.

33

Анонимен

преди 9 месеца

До Анонимен 28 А ти кой си, да не си ония замаян в главата от лидл, дето жена му работила там...хахахаха :))

32

Анонимен

преди 9 месеца

Трябва да се има предвид, че и лизингът също е кредит, макар и малко по-различен от потребителския, да речем. Лизингът е ок за фирми, които извършват доставки или работят с колите и въпросните коли трябва да са винаги на разположение и при дефект да се получава заместващ автомобил. За частни лица лизингът си е чиста набутвация.

31

хм

преди 9 месеца

До Анонимен То и с гаранцията е една играта, не ми я хвали. Първо, че тази удължена гаранция е само за определенби детайли и части, не е като пълната и в повечето случаи си мислиш, че имаш гаранция, а като се наложи - майкоооо, тези ме излъгаха. А то си пише в документите, кое покрива. Другото - 7 години хубаво те връзват да сменяш всичко при тях на двойни цени - масла, филтри и т.н. 7 годишната гаранция хваща със сигурност и голямото обслужване на 100 хил.км. - познай кви кожи се свалят?

30

Анонимен

преди 9 месеца

За какво са ви автомобили ве! Вчера видях един си кара цялото семейство от София към Слънчака на Черното Море на "ТРОТИНЕТКА" .... Купувайте си нови ТРОТИНЕТКИ, а не стари коли! Тротинетка може да карате навсякъде и по тротоарите даже, без правила, без да плащате данъци, без да имате документ за каране.... Кефффф!

29

Анонимен

преди 9 месеца

България е малка, 20 годишна кола спокойно може да те закара навсякъде където поискаш, разбира се поддържана. Колите са машини с дълъг живот или поне бяха, така че, ако не се нуждаеш от куп екстри в салона, не виждам причина да си купуваш нова кола, и стара и нова може да поддържа скорост от 100 километра. Това с екото.., да караш еко кола в бетонен град, не ми е хич еко.

28

Анонимен

преди 9 месеца

Нищо не скача кой знае колко. Друго, освен нова кола, няма да погледна. От години само нови автомобили в семейството. Сменяме на няколко години с новия модел, пускаме ОС 45% и не ни дреме. Вече, ако сте бачкер с 3-4к заплата, няма как нов, това е ясно.

27

хм

преди 9 месеца

До Pen Не е това идеята. Ако беше това, щяха да сложат някакви сериозни ограничения за старите коли, а тук виждаме, че всяко семейство с 3 таралясника. Седят си така пред блока. Данъкът му 15 лева, една ГО плаща, винетка не му трябва в града. И всичко задръстено с барутници. В днешно време, кой не може да отдели 2-3 хиляди за някой барутник.

26

Анонимен

преди 9 месеца

До Хмм На лизинг значи да плащаш една кола с години, ако плаща 20-30 години и некакъв убит апартамент, тогава мазалото ще е пълно :)) Ако са мутри от големите може, те без лизинг взимат най-новото, ама бачкатор в БГ да разчита да остане на работа и да плаща на банките до живот...не знам :))

25

Анонимен

преди 9 месеца

Не виждам за какво му е на човек чисто нова кола, след като напр. Киа/Хюндай вече предлагат 7 години гаранция за колите си, за разлика от германците, чиято гаранция по принцип е две години. Т.е. купувате си една Киа на 4 години на половината цена на новата, и хем ползвате гаранция, хем сте спестили хиляди евра. Само че купувате колата задължително от дилър в Западна Европа, а не от дилърите в БГ

24

Анонимен

преди 9 месеца

И защо да дам 55000 лева за нов "евтин автомоби", при положение, че мога да си взема 10 годишен такв за 6500 лева и да го стегна за още 3500?! Не е, ноият да гори по 3 на 100, а стария да гори по 8 на 100, нали? Освен вечно оглемяващи се екрани и повече селдене, какво ново има те "нови коли"?

23

ако нап ти

преди 9 месеца

продава скъпата лизингова кола ще спечели повече . Така е в Чехия .

22

Пришълецът

преди 9 месеца

Явно 123 или 1023 днес ви е много важно:)))

21

съседна

преди 9 месеца

турция взе от туризам 37 милиарда и ги дава за противоземетръсни здрави с арматура къщи . На свои строители . Тук може да се субсидира лизинга и заплатата на работещия , за да е по-добре . Бюджета се напълни . Недаваме всичко за украйна, не воюваме .

20

Анонимен

преди 9 месеца

До Pen - Няма лошо ... точно ще прат да се избиват по пътищата.

19

Анонимен

преди 9 месеца

До Хмм 17 - Не бяха толкова високи и беше някак си по-смслено. Акоо имаш 80000 лева за нора кола, по-добре дай 15000 да я вземеш и инвесирай станалицте 65к