9

Анонимен

преди 10 месеца

До GTI V5 2.3 150 коня. Аз под 300 не падам бе бавняк.

8

GTI V5 2.3 150 коня

преди 10 месеца

под 180 не падам никога! да му мислят каруцарите с тойотите и теслите!

7

Анонимен

преди 10 месеца

Как всички се правят на улави, завеяни, утрепани, ударени и въобще пълна амнезия. Само констатираме и не търсим причините и престъпните действия за да не обидим някого. Все едно марсианците са ни ги правили тия пътища и няма от нас виновни.

6

Анонимен

преди 10 месеца

Е как Бокувите магисрали да са най-лошави бе ?! Толкоз резане на ленти падна толкоз хвалби и сега най-лоши. А и най-скъпи също понеже полвинта е за чекмеджеата.

5

Момо

преди 10 месеца

По нашите магистрали скоростта ми е 100км/ч. Може временно при изпреварване да кача до 120км/ч, но после отново си карам със 100км/ч. Това, че ограничението е 140км/ч не означава, че трябва да се шофира с толкова.

4

Анонимен

преди 10 месеца

Имаме лоши пътища, висока позволена скорост и родния байганьовец/младеж състезател/мутра джигит, и гледай какво става. Състезания из лунния пейзаж.

3

Анонимен

преди 10 месеца

А по брой шуробадженакорушветчийски корумпирани лапачи първа категория хрантутници сме първи на глава от населението в галактиката.

2

Стига сте писали

преди 10 месеца

Глупости за Германия. Участъците без ограничение са само 10 % от магистралите. Масово е 130 км. Отделно има динамична система за ограничение на скоростта според пътните и климатичните условия. И участък без ограничение може да стане и с ограничение 80км при лошо време или трафик.

1

...и катастрофите...

преди 10 месеца

....СА НАЙ- ЧЕСТИ И ГОЛЕМИ С ТРУПОВЕ....ХАХАХА...