До Анонимен 61: И така да е. Няма лошо. Пазарът не търпи празно пространство. Който работи против пазарните принципи и налага санкции губи.
До не е ли ясно..... Това не е сериозно! Като гледам, 99% имат като мойте предпочитания! А китайски коли има отдавна в България, все пак ние не сне някоя азиятцка република, за да имаме ограничения! За Great Wall, чувал ли си? Ама даже и таксиджиите не я искат, предпочитат Dacia!
До Joker: Има ли значение какво предпочиташ? Предпочитания може да има само този, който има избор. Сигурно има и добри китайски автомобили, но можеш ли да си купиш? Не, нали. Не си ги виждал даже. Няма и да ги видим. Това е то правото на избор на сателитите.
До Реалист: Напред към светлото частно бъдеще на сателит на САЩ. За всеки - чекмедже с пачки и кюлчета като на бат'ти Бойко.
Написах... Предпочитам осма ръка немски автомобил, пред чисто нов китайски! Точка по въпроса! И имам 4 минуса???? Излизам през терасата и на паркинга няма нито една китайска или руска кола, ама имам 4 минуса!?! Смятай колко са се издухали русоробите, вече не знаят каде се намират! Всичко им е западно, пък плюят ли плюят! Като си купиш китайски автомобил, тогава ше плюеш немския! Точка, балъци!
До 35. Не виждаш, защото си зомбиран съветски глу.пак. Стотици са, само че частни, а ти такива не си свикнал да забелязваш.
До Анонимен 47: БОШ, 600 човека, чудесно. Но не са ли на минимални заплати или близки до минималните? На ниското магаре всеки се качва. И БОШ не се отказват. Така разбират те интеграцията на сателитите.
До Анонимен 28 ---- Съмнявам се, че нещо може да лети на Марс - атмосферата почти я няма. Гледал си някое холивудско филмче и се радваш на "постиженията" в кинематографията.
А можеха да продължат да купуват западни коли. Е, кой печели и кой губи от санкциите. Май излиза, че Китай печели, а Западът губи.
Нормално да сглабят китайски консерви в Беларус ! Тя беларуската работна ръка е по-евтина от китайската! Ама балъците не го разбират това нещо!Нормалният човек, гледа качеството! Предпочитам осма ръка немски автомобил, пред чисто нов китайски! Точка по въпроса!
Освен Мерцедес и Бош, в България има различни по големина фирми, както малки, така и големи, произвеждащи части за автомобили и то за известни марки, като общият брой на тези фирми и фирмички, надхвърля 185 броя. Абсолютно не си правя майтап.
Беларус ще произвежда собствени автомобили – маскирани китайци