Табелите по пътищата не ги спуска Господ на Мойсей, а Околовръстното на София далеч не е градска улица. По параметри е един клас нагоре от "магистралите" ни - има три активни ленти в посока, плюс две локални (в южната част и северната "тангента") и по три акивни, плюс аварийна лента в източната. Ако на този тип път 80 км/ч е правилната скорост, то на Хемус и Тракия не трябва да е повече от 50 км/ч, а на междуградските ще трябва да се кара само на задна
Сама по себе си скоростта не е основния проблем а кога и къде тя се надвишава.Човек трябва да кара с акъла си. Буквоядството от страна на КАТ и налагане на тежки глоби няма да намали фаталните инциденти предизвикани от рецидивисти и Георги Семердживци, тези хора нищо и никой не може да ги спре да убиват. Глобите към редовите имат ролята на допълнителен данък към бюджета, нищо повече.
човеко подо обно не е обида.Не виждам защо и това се трие, но тук без друго писачите на "статии" и редакторите, ако изобщо ги има не са особено грамотни.
Ако бяхме нормална държава, всяко изловено *** в нарушение ще му се връчи ЕФ до 48 часа, ако МВР работи, де, и ще се премине след влизането му в сила към спешно изпълнени А в ЗДвП трябва да има предвидена алтернатива - конфискация на автомобила, ако не се плати глобата.
значи тука няма нито начин да се засекът тези престъпления нито начин после те да бъдат адекватно наказани! Значи глоби си спомням как имаше хора с над 38 000 лв глоби и никога не ги плащаха! значи после хора каращи без книжки и убиващи хора по пътя, тях ги награждават даже! Та какв осега ми пишете тука!? Докато няма ТОЯГА! До тогава ще има хора дето карат и с 400км/ч по пътя! И какво ще им направите освен да ги почешете по долуподписания!!!!???
"отнемане на книжка" - нищо не значи. В България тези неща се купуват по лесно, отколкото си купуваш домати на пазара.
Много комплексари по пътищата се навъдиха, не им се удават други работи и избиват чувството си за малоценност с колите си.
За тези със скоростите ясно, че са виновни и трябва да си понясят последствията. Трябва да има строги наказания. Но има и друга страна на нещата. някой извършва ремонт някъде и после знаците си остават, пример Хемус, пълно е с неадекватни знаци и реално човек не знае има ли ремонт няма ли. Скоростта на аколовръстното трябва да е 90 км там където е ремонтирано. Да не говорим за дупките които са навсякъде от най малките улички до така наречените магиистрали.
Пред Промахон. Преди два месеца. Петък около 14,00 часа с 30 км над. Свали ми номерата, взе ми книжката, написа ми една бележка с 200 евро на нея и каза - плащаш в пощата в Серес, връщаш се и ако ме няма тук ще ги търсиш в полицията там. С голям късмет успях. Добре, че колеги ми услужиха с тиксо та закрепих номерата.
82, 'ЩЕ ТИ ИЗВАДЯ ЧЕРВАТА С ГОЛИ РЪЦЕ, РАЗБРЛИ ПЛЕБСКО ИЗЧАДИЕ! Генетична ГРЕШКА НА ПРИРОДАТА!' -- щото законосъобразните еурогеьове дето не си знаете пола сте много висши генетично
Предложение към закона: Засече ли се кола да лети с над 200 - конфискация на същата и отнемане на книжка за 10 години и глоба 10000. При повторно - книжката завинаги и затвор 3 години. Над 100 при ограничение 50 - книжката за 5 години и 1000 при първо провинение. При 2ро 10000. При 3то 50000 и затвор 1 година. А сега бъди пак Speedy Gonzalez
Европа освен "другоземци", сега въди и нискокачестван маса, като тоя със 150-те коня. Но "сегашна Европа" си отива и скоро ще има разчистане. Хе хе хе....
238 км/час? То даже и да може да я развие тая скорост ще е вече в Плодив преди час. На околомръсното. Дето подскачаш все едно си на лунапарк. Айде стига тъпотии.
Когато няма трафик в града обикновено карам малко над ограничението. Но гледам да не превишавам 65км/ч Тези дето вдигат 200+ в града са за лудницата! Това нормален човек не би го направил. Мен дори на магистралата ме е страх да вдигам повече от 150. И предпочитам да си карам заедно с камионите в дясната лента.
Кола лети на "Околовръстното" с 238 км/час, над 50% от шофьорите карат бързо