15 години карам тойота над 400 хиляди км. влизал съм в сервис само за смяна на масло, гуми и накладки, това е! па Вие си карайте немските, китайски и всякакви други трошки
Нищо не разбират англетата от автомобили.Да включат Голфо в класацията за ненадеждни автомобили? Голфо е жеуезен.
Адски слабо ме интересува подобна бракма, струваща колкото дохода ми за няколко дни. А прочее, със сигурност една нова Мазда 6, Сюпърб или Инсигния ще отвее 12-годишна Е-класа. Разбира се, струва поне 7 пъти повече, де. Мисленето на човек, който не се е докосвал до нвоа кола, си личи отдалече- не се засягай. Не съм съгласен. А Дачия не е кола прочее, а клоака. За това съм съгласен.
До Анонимен 17 По-добре 12 годишна Е класа отколкото нова Дачия ,Форд,Сузуки,Сеат Шкода и тн. Ако не си съгласен значи си нямал нито едното нито другото. По-принцип най-добре нов мерцедес ;)
Употребявани автомобили слабо ме интересуват. От години имаме 2 нови автомобила и сменяме на всеки 3-4 години със следващите модели. Нито един път друг проблем, освен обслужването. Повярвайте ми, да имате нов автомобил е доста по-евтино, отколкото си мислите. 45% ОС, плащате само 55% от него и това е. Вече, ако сте бачкер текезесар фен на разни дърти немски бараки с ментални проблеми, не мога да ви помогна. И не, немската дърта барака не е по-добра от новата, ама хич...
"2023 HiPhi Z Exterior and Interior, this car comes from 2041!" - 670 конски сили, 90 хил долара, БМВ, Тесла, Мерцедес могат само трева да пасат.
В руския град Калуга започва производството на Опел ,Рено и Пежо тази година . От догодина и на Фиат . Всичко това е предимно за европейския пазар а Русия не е в ЕС за разлика от България . ЕС гони инвестициите от България а 10% данък не привлича инвестиции . Тоест управлявалите до сега партии не трябва да се връщат на власт . И фолксваген искаше Турция а не България щото не е в ЕС .
В Китай няма демокрация и не се провеждат избори. Всичко се контролира от Комунистическата партия Средната заплата в големите градове е около 3 хил долара. Кола от ранга на Мерцедес Е класс може да се купи за 30-40 долара - имат над 80 автомарки и голям избор. Около 50% от колите са електрически, тока е евтин, батериите също, китайските са най-добрите. Стандарт е поне 500 конски сили и ускорение под 4 секунди, дори за семейните мини ван.
Китайците идват, отворете си алибаба и пребройте колко са електричките между 20 и 30 хляди долара, погледнете ги как изглеждат, сега разбрахте ли защо Тесла намали цените?
Само дето не може да се отваря вратата теслата, иначе е уникален, вътре е като евтина кухня.
ТЕСЛА е уникален автомобил.Конкуренцията постоянно финансира статии и "проучвания" срещу марката,които водят до още по-впечатляващи продажби.
Новият BYD HAN 2023 разбива теслата и немските по-всички показатели - технически параметри и пърформанс, комфорт и поведение на пътя, сигурност, дизайн, цена. Салонът на BMW изглеждат като скърцаща пластмасова кухня от евтини материали в сравнение със салона на BYD.
До В класацията няма, ми щото е британска класация, как да има като никой там не купува китайски коли, все пак живота им е ценен:)
Lynk&Co на Geely вече са осезаемо на европейския пазар, навсякъде може да се видят по улиците на европейските градове, BYD също са с много силна маркетингова кампания в Европа.
Voyah Chasing Light с пожизнена гаранция. 30 датчика и сензори, автопилот и автопаркиране, видеозапис, два ел. мотора общо 510 конски сили, пробег 730км, ускорение до 100км/ч за 3.8 сек, пневматично окачване, регулиране на височината на клирънса. Максимална версия обурудване 60 хил долара, стартова ценa 322,900 yuan ($43 хил). Немски аналог от такава класа (Full-size luxury car E-segment 5th category of the European cars) Mercedes Benz EQE AMG 43 4MATIC, 2 години гаранция, (476 коня, ускорение 4.2 секунди, пробег на батерията 506км) - 150 хил долара за пълна комплектация.
Аudі Q7, Реugеоt 2008... Кои са нaй-нeнaдeжднитe yпoтpeбявaни коли?