В цял свят хората ходят с градски транспорт на работа. Само в София всеки е взел по три кошника и задръстванията и мръсния въздух нямат край. Таратайки по 1000 лв. бълват зловоние. "Богатият" софиянец обаче не ще и да чуе за метро.
Защо някой трябва да изнудва за увеличаването на заплатите със стачка? Ами никой не е вързан и може да напусне по всяко време и да търси по платена работа, ако намери.
Хората живеят с по няколкостотин лева, трябва да се взимат големи заплати, рискова професия е - но - не трябва да се завижда един на друг, има богаташи и има нормални хора, има и - които се изхвърлят в Космоса - както много наши политици, актьори и всякакви други - просто се самозабравят. А е важно да се успокоят хората, че това е положението.
С премахването да някои превозни документи много хора предпочетоха личните си автомобили вместо да ползват градският транспорт. Като няма приходи от къде ще им увеличат заплатите.
.... И тогава ватманите решили "да извъртят номер", спрели трамваите точно по времето, когато искали пауза за закуска. Не знам как са се развили нещата след това.
.... И тогава ватманите решили "да извъртят номер", спрели трамваите точно по времето, когато искали пауза за закуска. Не знам как са се развили нещата след това.
Колкото и да увеличават заплатите в градският транспорт пак няма да има работници, защото началниците са пенсионирани комунисти и никой не може да ги понася и хората напускат.
Разказвали са ми случка от късната есен на 1973 г. Един ден ватманите по не-знам-коя линия спрели трамваите точно между 7.30 и 8.00 ч. сутринта. По спирките станали тълпи. После се оказало, че по този начин ватманите протестирали заради това, че на искането им към 7.30 ч. да имат пауза за закуска било отговорено, че точно тогава хората отиват на работа. Те се инатели и тогава им предложили тази пауза да е стъпаловидна, да не е за всички едновременно, за да не закъсняват хората за работа. И ....
Ха ха хаааа, не стига, че им се качваме в раздрънканите таралясници, ами и билети да сме били валидирали. Как не! Те трябва вътре да ни сервират кафе като премия само заради това, че им се возим в градския транспорт при това негово дередже! Защото ние, пътниците, сме причината те да очакват да получат заплати!
Ха ха хаааа, не стига, че им се качваме в раздрънканите таралясници, ами и билети да сме били валидирали. Как не! Те трябва вътре да ни сервират кафе като премия само заради това, че им се возим в градския транспорт при това негово дередже! Защото ние, пътниците, сме причината те да очакват да получат заплати!
Фандъка затова се спасява. Градския транспорт пред фалит, Топлофикация преди фалшит, градът - ***.
..., но шофьорът потегли и в движение затвори вратата, мърморейки "Не била видела, не била видела, я да не съм бюро справки".
..., но шофьорът потегли и в движение затвори вратата, мърморейки "Не била видела, не била видела, я да не съм бюро справки".
Не мога да забравя злобната мимика, която направи ватманката. Хубостта на девойчето ли беше причината или това, че и неспециалист можеше да прецени, че и шапката, и коженото палто, с което то беше облечено явно бяха скъпи. 4. Автобусната спирка при СУ. Възрастна жена пита водача кой номер е автобусът. Той й сочи табелката на предното стъкло и изръмжава "Те, не видиш ли?" Тя отговаря, че наистина не вижда. Отвътре младежи се провикват, за да й кажат кой номер е автобусът и тя понечи да се качи,но
А пък в сутрешните блокове на телевизиите гастролират опоркаджиите и говорещите глави от българската политика, надежда няма, посредствеността е превзела държавата
3. Пресечката на "Г.М.Димитров" и "Драган Цанков" по времето, когато там все още вървеше трамвай. Снежна вечер, трудно се гази в натрупания сняг. Ватманката прави същия отвратителен номер - затваря вратата почти веднага, а всички виждат, че мъж на средна възраст и доста хубаво младо момиче се опитват да стигнат до вратата на превозното средство. След няколко метра ватманката спира заради светофара. Мъжът думка по предната врата и крещи, че момичето е с температура. Но ватманката не отвори.
3. Пресечката на "Г.М.Димитров" и "Драган Цанков" по времето, когато там все още вървеше трамвай. Снежна вечер, трудно се гази в натрупания сняг. Ватманката прави същия отвратителен номер - затваря вратата почти веднага, а всички виждат, че мъж на средна възраст и доста хубаво младо момиче се опитват да стигнат до вратата на превозното средство. След няколко метра ватманката спира заради светофара. Мъжът думка по предната врата и крещи, че момичето е с температура. Но ватманката не отвори.
2. Спирката след хотел "Плиска" в посока към "Младост". Жега. Полупразен тролей спира, но само една жена тръгва да се качи и се вижда, че накуцва. Водачът изчаква момента, в който тя протяга ръка, за да се хване за ръкохватката на стъпалата на тролея и затваря вратата под носа й. Останалите хора на спирката виждаме гадната му тарикатска усмивчица. лично се обадих по телефона да кажа номера на колата, не знам дали е имало ефект.
Градският транспорт в София готви стачка