Айде по сериозно, искаш да кажеш че тия 99% карат колите, които 1% изхвърлят? Математиката!!!!
Едва 1% от населението кара нови коли, другите 99% си карат втора употреба, нема какво да се лъжем :))) Аз винаги съм знаел, че 100% горивото в БГ е руско, но други хора не го знаят :)))
Търсене и предлагане - елементарно е. Преди 10 години хората си изхвърляха старите грамофонни плочи, а сега когато станаха пак на мода вървят по 50-100 лева.
В момента на нашия пазар трудно могат да се намерят автомобили до 5 години, които да са по-евтини от 20 000 лева. . . . . . . . Не виждам проблема! В Германия старите брички над 5 години са под път и над път т. е. със самолета за 30-50 евро към и с тортонетка на 6-7 години до 20000 лева обратно! Колата си я избираш интернет, ако продавача е съгласен я запазваш и всичко е точно! Вие от редакцията - стига сте правики стрес, че има и сопи!
Месомелачката на Путин мели не само стари западни оръжия и нацистко месо, но изпразва и касите на държававите в ЕС. Към това се добаваят високите цени на енергията в ЕС. А в ЕС има десетки милиони мигранти и местни от африкански и арабски произход + 10 милиона нови украинци които живеят само на социални помощи от държавата. Нали се сещате какво ще стане по улиците, когато държавата вече няма да има пари за социалки. А вече нямат.
Затварянето на автомобилната промишелност в ЕС ще доведе до затварянето на 13-15 милиона работни места. БМВ и Фолсксваген вече започнаха да се изнасят САЩ и в Китай, в САЩ енергията е по евтина, в Китай работната ръка. Скоро автомобилите в ЕС ще се внасят от Китай, разбира се ако европейците могат да платят, иначе ще се продават в Китай и САЩ, пазарът там е голям.
До Студент БригадирНа Запад е лукс да караш кола, ама нали рашките ни дават евтино гориво, отде да знаем :))))
Ехх само си мечтаете гроздето е кисело щом е недостъпно. В бъдеще колите ще са лукс и това е нормално дори се радвам да намалеят силно броят на българите които могат да си позволят да карат изобщо кола. Така ще ми е спокойно да си карам и да оправям със секс чуждите жени. Много пари се печелят от студентските бригади и нова кола е дреболия вече важното е другите хора да не могат да си позволят да купуват и карат коли.
Крайно време е да се вдигнат яко данъците. От вчера както се изпразни София е много по приятно и спокойно. Просто всеки с минимална заплата е взел една щайга и прави задръстване, паркира където му скимне. Не трябва да има по нисък данък от поне 300лв. Не може всеки да кара има ГТ. В Ню Йорк цялата агломерация е 15млн жители и познайте как в Манхатън 90% нямат коли, пък нищо не им е станало. Значи и без да може да имаш кола пак е привлекателно, тая работа с необходимоста да я пеят другаде.
Търсене и предлагане. Търсите, значи ще плащате. Като се наводни пазара с трошляци и няма кой да ги купува, тогава ще паднат.
Няма проблем ще ги спечелим тези пари с бачкане в чужбина и после че се фукам тука с нова кола. Даже ме радва че ще съм в елита защото ще са малко българите като мене с лъскави нови колички. Млад студент бачкатор съм ще ми е голям кеф като се върна в БГ с лъскавата нова кола всички жени ще ми се лепят като пчели на мед дори и женени палави съпруги ще ми правят кефа. Много е важно колата да е скъпа и да събира очите на женичките от всички възрасти.
Това не е никакви ЕВТИНО е дори. С бране на ягоди и сезонна бачкаторска работа в чужбива че ги избием тези пари и ще куфея из градските и селските улици със новичка лъскава количка ей така за единия кеф да се напраииим на по-велик от другите задръстени и смотани българании. Женичките на колене ще ми се кланят и кючек ще ми въртят на бясна турбо чалга. Еехеей какъв кеф само.
До 42 "... ще залеят Европа с нови автомобили на прилични цени!" - хахаха... За да защитим немското производство ще въведем ЕС данъци.
Тойота Корола нова струваше около 45К лева и ще издаяни поне 15 години без особени ремонти.И нема да се занимавам с джамбазки истории и глупости.
продавам голф единичка, топ състояние, металик, пернишка регистрация, 20 бона кеш или в злато, банкови преводи не приемаме дръжте си ги сами,
20 годишен бензинов опел ми изкарва минимум 5 години. За цялото време сменям едни тампони, тук-там биалетка. Даже масло не сменям, само доливам. Струва 3 000 лева. След 5 години следващия, а от стария 500 лева печалба. Една пропан уредба прехвърлям и съм готов. Колко пък автомобила ще сменя през живота си? Който му е кеф, да си плаща по 50 000 лева за нов, че то каско, че скъпи масла и консумативи,че то там поддръжката е 10х кинти.
Високи цени: От 13 000 лв. нагоре за кола над 10 години