Споко, автопроизводителите в Германия и в целия свят, а и Apple, ще обявят търг за чипове, и че си купуват чипове от некакви други доставчици.
Селската мечта. Всякакво БМВ на 10+ години. Размазано от каране... И аз карам БМВ де, ама от магазина. Комплексарска работа е да скачаш на премиум кола без да имаш пари за поддръжка... Като тука един с 3к заплата, дето и студентите вече повече взимат в ИТ сектора и ми карал джип, дето гори 15/100... Смешна работа. Като взимаш 3к, купуваш икономичен малък или среден автомобил, но не и параход.
Няма лошо човек да има поддържан автомобил, гаражен. Държа си една Селика с Ямаха мотор 220 коня (стоково 192), леко тунингована с оригинален TRD боди кит, Брембо спирачки. Еми, жал ми е да я продам. Лично аз си я купих на 21. И не мръдна това нещо сума години. Хубаво де, ама на човек му се иска вече като има повече доход нещо ново и мощно. Та от години все нови коли карам, но Селиката си стои. Лично съм й навъртял 160к км. Не е мръднала. Бетон. Като нова- с фолио е против надиране. Гаражна.
"премиум" на 20 год за 15- 20 бона ( визирам х5) не е нормално , тази кола е избушена от каране и трябва да се вкарат още 3-4 бона поне, за да не те остави на пътя . трябва да си тотално откачен , за да хвърлиш 20 хил в такъв таралясник !
Чета ви глупотевините за даймлери 9-ки, екстри и хилядарки и искрено се забавлявам. Карам Вектра А, 1990 г., 1,8и, има АГУ, люк, серво и теглич, гаражна е и ползва само най-добрите гуми, масла, филтри и ремъци, 230 000 км. Не гори масло, обаче гори 7,5/100 смесен цикъл и не мога и не мога да смъкна на 7,0 :-) . А вие с мерете кожените салони. Приятен ден.
на знанието, я да ви попитам за да няма дефицит на хранителни стоки, вдигат ли цените на застоялите и ще ги купувате ли тогава за храна ? Защо сте такива мАрши в главите ? А друсайте сега минуси, че да поумнеете с тях !
Дилърите не са махнали никакви отстъпки, прелива от специални оферти за налични автомобили. Като започнем от Волво, минем през Рейндж Роувър, Тойота, Хонда, Опел, Пежо, Мазда... Всички имат наличности и някои доста прилично оборудвани.
Интересен факт - преди 1989 година коли в блока ми имаха живеещите в същите апартаменти, в които живеят сега хора с коли,обикновено децата на онези преди 1989 година. Броят на колите на хората в блока ми си остава същия - приблизително 3 коли на 5 апартамента. Разликата е, че тогава ги купувахме нови, а сега на старо.
Преди 1989 година всеки, който искаше кола си я купуваше и то нова, а сега купуваме стари коли на по 10-20-30 години на висока цена. За нова кола даже и не мислим.
Хи-хи, през 1986 си купих новата кола 17 дни след като си направих вноската от 1500 лева за нея. Сега чакат година и половина...
Ти разбираш ли за какво се спори, да си прочел някъде колко са се олихвили внесени пари за автомобил ? Спориме за години на чакане бе бушмен !
До ПрепатилТака става, но е нормално да се очаква, когато купиш кола за 4-5хил лв, която иначе върви по 8-9-10. Няма какво да се правим на изненадани, знаем как да стоят нещата. Имам един познат автомонтьор, великата му реплика "ко стана е, нищо му няма, карай си.. кат'са счупи, ще го сменим" и така.
Търсене и предлагане. Когато предлагането е недостатъчно, вдигат цените, докато останат само най-платежоспособните купувачи. Така имитират, че няма дефицит. Сега ще ни продават стари коли на цена по-висока отколкото е купена като нова преди години
С 50% са скочили цените на автомобилите втора ръка