53

Алекс

преди 1 година

Този измислен "експерт" предлага обучение на нарушителите.На какво точно ще ги обучава не става ясно.Те съвсем съзнателно правят нарушения.Единствено наказанието и последващото му прилагане има ефект върху нарушителите.

52

Куку

преди 1 година

Ква магистрала, в София ако караш с 50 ще те пребие някой батка или ще те отнесе някоя мутреса.Вие нясно ли сте в каква държавица жалка живеете бе.Контрола е да съберат пари.Полицията НЕ КОНТРОЛИРА движението.Половината Катаджии са пласьори а останалите се скатават по сенките боднали камерата на ограничение 30 и печатат.В земята наречеена Българска всеки сам се оправя.

51

Старата школа

преди 1 година

До Анонимен - 57 - Ако камион кара със 110, ДАИ ще го санкционира. Научи правилника, ***.

50

Анонимен

преди 1 година

До Старата школа - 100-110 по магистрала означава да караш камионите да те изпреварват, което създава огромни тапи в лявата лента и предпоставки за ПТП. Нормалната скорост за съвременен автомобил е 130-140, като лявата лента се ползва само за изпреварване, а не за влачене.

49

Върни си Книжката

преди 1 година

До Анонимен - на магистралата максимално позволената скорост (ако няма други ограничения) е 140.

48

До милиционер

преди 1 година

Да обаче ако влязат в кварталите трябва да си вършат работата. Ако сложат едни камери на околовръстното и хакнат табела 80км/ч фишовете сами се пишат. Това, че на никого не застрашаваш живота ако се движиш там със 110-120, ако ще и 150 не им дреме. Аз съм в Центъра, ако караш из уличките с повече от 40-50км/ч 100% ще сгазиш нечие куче или дете, патрулка на КАТ дори транзитно не минава, а на Сакъзов редовно разни джигити карат със 90-100 по трамвайните релси точно до Заимов дето е пълно с деца!

47

Дрифт с 14км/ч

преди 1 година

Нали щяха да правят писта за F1 до Сливен. КВО СТАНА?

46

Анонимен

преди 1 година

51, '40-150 се вдига само на някой много прав и хубав участък.' ---- а старата школа знае ли че 130 е макс скорост?

45

Георги

преди 1 година

Скоростта не е проблем. Проблем, е че младите нямат респект от полицията. Глобите също трябва да са пропорционални на доходите. 50лв. за едно хлапе, което едва събира 20лв. за гориво и за един бизнесмен, който на ден има по няколко хиляди лева разходи по работници и т.н. - имат съвсем различна наказателна тежест :). Освен това трябва да не се дават вече книжки на неграмотни хора.

44

Старата школа

преди 1 година

До Георги - абсолютно си прав. 100-110 км/ч е супер скорост за магистралата, има доста дупки, карат кат луди. 140-150 се вдига само на някой много прав и хубав участък.

43

милиционер

преди 1 година

Крайно време е полицията да влезе и в кварталите. Вечерно време в Овча купел 2 е страшно и не са само абитуриентите. То не са мотори, то не са дрифтове по завоите, общо взето изключение са тези, които шофират нормално. Ако трябва да се глобява поголовно! Разбирам за натрупаните комплекси и за оправданието с "прехода", но това застрашава живота и здравето на всички околни. Наблизо има и детски площадки! А това да се спира на пешеходна си е екзотика от Запада!

42

Анонимен

преди 1 година

Методите за контрол са неадекватни. Всички научават къде са камерите и къде са потенциалните стоянки на патрулките (до знаци 60 на разклони или на изходите на градовете). Извън тези точки, всеки си кара без да му пука. Къса дистанция, опасни изпреварвания, гонки и т.н.

41

Анонимен

преди 1 година

46, 'взех си едно джипче, не толкова мощно.. карам си по магистралата 110-120 и даже е по-спокойно. Така че - аз подкрепям мерките за по-ниски скорости.' ---- настоящ спазващ законите е бивш престъпвал ги

40

Анонимен

преди 1 година

Пешеходна пътека пред детска градина, някой кара с 80км/ч и НЕ спира на пътеката за да минат ПЕТ ГОДИШНИ ДЕЦА С ЛЕЛКИТЕ! Камера? НЕ! Ограничение на околовръстен път с 3 широки ленти пуснат преди 8 месеца, път слънце, където има слизане/включване в околвръстното стават 4, даже 5 ленти - 80км/ч, камера на всеки километър. Това е хранилка за КАТ. Там където си направил условия, които позволяват бързо предвижване КАМЕРИ, ХЕЛИКОПТЕРИ, където стават трагедии и катастрофи - ЩУРЦИ!

39

Георги

преди 1 година

Преди имах доста бърза кола и редовно карах по магистралата с 160-170 (понякога и повече), по междуградските 120-130.. това беше нормална скорост за колата. Сега обаче съм с две деца, взех си едно джипче, не толкова мощно.. карам си по магистралата 110-120 и даже е по-спокойно. Така че - аз подкрепям мерките за по-ниски скорости. Винаги може да тръгнеш 10-20 минути по-рано и вместо да караш с 180, да караш с 120-130. Пък и при нас няма кой знае какви разстояния

38

Парашкев

преди 1 година

До Радослав - съгласен съм бате. Дай да се съберем още няколко човека и да правим партия. Отиваме у парламента и променяме ЗДВП

37

Млад, но много богат

преди 1 година

Кварталните взимат Kick-down-ите. Виждам бате палка, директно подминаване.

36

КАТ в храстите

преди 1 година

Ами те патрулите на КАТ каква функция изпълняват освен да се развозват нагоре-надоле и да харчат народен бензин? Джигитите ги подминават като пътни знаци, дори и да се пробват да ги спрат.

35

Анонимен

преди 1 година

Не разбирам, защо е проблем, че не си спрял на знак СТОП нощно време на празен път или караш 20км/ч над макс разрешената скорост на прав хубав трилентов булевард когато няма трафик. Ако обаче сменям ленти без сигнализация или "само да попитам" карам в лява лента за да "изпреваря" задръстването и после като съм най-отпред изведнъж пускам мигач и почвам да се присламчвам в трафика надясно това не е проблем! Не е проблем ако на кръгово влизам без да изчакам или не пускам пешеходци там камери няма!

34

емигрант

преди 1 година

В България имате "никакви" закони, вие не знаете какво означава строг закон ? Преди 2 г. в Миранда де Ебро на пешеходна пътека младеж бутна един дядо с колата си, счупи му се ръката и някакви охлузвания - 4 години ефективен затвор, роднините на дядото завеждат дело за 100 хил.евро и ще плати 10 хил.евро застраховката на дядото "живот" която е имал ! По българските закони такъв случай какви санкции ще има ?