Големи мрънкачи сте всички .. Само такситата са ви виновни, но като останете без превоз ревете, че няма таксита. Возете се там на метрото и мълчете. Таксито е за хора с пари не за мизерници..
Защо базират сметките за тарифите върху средната заплата? Предлагам базата да е средна заплата на зает в АйТи сектора - примерно 8к лева.
Попринцип мразя бакшетата, но не може 10 години всичко да расте а те да не вдигат цените. Във всички големи Европейски градове таксито е лукс, само тук е на цената нс билетче за градския транспорт. Редно е да се завиши цвната, но да се въведе таван 5 или 7 години на възрастта автомобилите, а не 15 както е сега
Единично прехвърляне от десен в ляв крачол , тия не ги ползвам от мноого години , сега няма никакъв шанс , може и тройно да си вдигнат "услугата" и да си возят смръдливите , безочливи , алчни , некъпани *** в умирисаните на евтин слкохол , фим и въшки таратайки. Да дойде УБЕР , стига комуницизми.
При така заявените цени клиентите им ще намалеят драстично. Такситата се ползват като алтернатива на градския транспорт от доста не особенно заможни хора, които сега ще се качат на метрото или трамвая. Броят на такситата ще бъде тотално редуциран от тази мярка, защото хората ще се преорентират към обществения транспорт. Няма как, ако досега си плащал 10 лева за 10 км пробег на следващият ден да започнеш да плащаш двойно... Таксито е лукс, а не необходимост.
Несе качвам от години при тея. Кожудери. Ползвайте градския транспорт. Както се прави в нормалните страни. Така и парите отиват в общината.
държавата да организира социални таксита като в другите европейски държави, ние другите ще се оправим и без тея специалисти по всичкология. проблемът е за най слабите пак, те ще го отнесат.
Мда, данъците им да паднат тройно, цените да се вдигнат двойно и после ще има 10 000 нови таксиджии. Отказват курсове, външния им вид е неугледен, отношението на повечето е неприемливо. Пълно е с копърки. Предпочитам градския транспорт или да ходя пеша.
Двойни цени, двойно по-малко клиенти - същите пари ..Пазарна икономика.А масата фирми предлагащи ваучери за таксита ще минат на бусчета.
България е единствената страна, където като спрат да ти идват клиенти щото предлагаш неадекватна услуга, почваш да протестираш и да чакаш на държавата. Кеф сервитьори, кеф бакшиши. Свикнали на нищоправене и държавата да ги издържа, докато те *** и смучат цигари по цел ден. Ниви за копане колко искаш, ае у лево.
Влезе ли Юбер, тези търтеи с шкембета на сумисти, римляни слушащи чалга и пушещи вътре ще изгърмят като стой та гледай
Намалете такситата наполовина от 6000 на 3000 и няма да са на ръба. По цял ден стоят по стоянките пият кафета и ядат и искат да са на печалба. Има една приказка Който го мързи да работи, става бакшиш.
Супер новина, сега ще имат още по-малко клиенти и ще почнат масови фалити - после ще протестират, че хората не се возят при тях.
От години не съм се качвал в такси, практиката ще бъде продължена! Имаметро, има автобуси, краката са ми здрави, пеша с кеф ще ходя, но за такси пари НИКОГА! 10 км ги изминават с литър газ, преко сили 1.20, амортизация да сложим 1.50, за труд 2 лева, такси и налозидето плащат още 2, стават грубо и закръглено 7 лева, всичко друго е алчност до небесата! За бога, братя, не ползвайте таксита!
Двойно поскъпване на таксиметровите тарифи в София