36

Реалист

преди 3 години

Сбъркана история. Най-много замърсяват ел.коли, следвани от бензиновите, а най-малко замърсяват дизеловите коли. Въпреки фактите, се твърди, че класацията е наобратно. Вижте как е с СО2 и стандартите за изгорели газове за бензиновите и дизеловите и сами ще се убедите, че дизеловите са по-чисти.

35

Анонимен

преди 3 години

Хахахах, от онлайн проучване ще ми говорят какво искат европейците :-)Ами то по онлайн проучванията не спечели ли Христо Иванов изборите??

34

Реалист

преди 3 години

Едва ли европейците са толкова залупени. По-скоро 99% са да няма забрани, а само насърчаване на производството на по-замърсяващите природата ел.коли, мислейки ги за по-чисти.

33

БуранАга

преди 3 години

Имам чувството,че тук,в коментарите,пише и Грета Тумберг.Някои неща не са толкова розови колкото изглеждат,но-ок.Колите на кукуруз са по екологични от тези на газ.Ходи празнувай сега.

32

Анонимен

преди 3 години

Мен не са ме питали

31

.

преди 3 години

Дизелите и аз съм твърдо да забранят, но бензините никой да не е пипнал, че ще има пата-кюта! ;)

30

Анонимен

преди 3 години

На вода ли да караме?

29

Въпрос

преди 3 години

И като ги забранят ще се движат с коли на фотосинтеза ли?

28

ааа

преди 3 години

С камионите и автобусите какво правим? И те ли ще са на ток?2030 е дооооста оптимистично.

27

Христо Христов

преди 3 години

То и 70% в холандия искат зелени ковид паспорти САМО за ваксинираните.

26

БуранАга

преди 3 години

26,а този биоетанол сам ли се получава или изисква обработка?Какво количество тръстика трябва да изразходиш за един литър от тоя биоетанол?Колко големи полета трябва да се засадят,колко човека трябва да работят на тях,колко вода и химикали трябва да се вложат в производството и т.н.?Ако сложим нещата на кантар може да се каже,че новите дизели са по-екологични от колите на ток и от тия на тръстика.Трябва да се мисли глобално,а не на парче.

25

Анонимен

преди 3 години

бизнес майка, като с ваксините. Те тези коли искат наземна инфраструктура . Станцийки кой ще ги произвежда монтира захранва, еднс голяма сигурна пара е това.

24

реалист

преди 3 години

Тези 63% дето искат забраната да не би да карат колело за да отидат на работа или са излъгали за статистиката.

23

БуранАга

преди 3 години

20,намали чиновниците,че ще започна да ликвидирам дечицата!Нещо математиката ти куца.Ние сме 6 милиона държава,но ти говориш за 3 милиона администрация.Ся да се разберем.Децата,пенсионерите или *** са администрацията?Пък и тая система-да държим едни хора на едно работно място,че да им вадят заплатите бачкаторите си е от времето на БКП.Колкото по-бързо забравите социализъма,бай Тошо,Гошо тарабата и бозата беше шес стинки,толкова по-бързо ще разберете как се правят масови съкращения.

22

Анонимен

преди 3 години

Болни мозъци май Меркел трябва да им вкара още един милион черни да ги плющат да им дойде акъла.

21

МЪСК

преди 3 години

И на електрическите коли им са преброени дните, производителите включително и МЪСК се насочват към водорно-кислороден горивен елемент.....Основен проблем са батериите които създаване, усигуряване за да не се палят със химии производство но химии и най вече ТЯХНОТО РЕЦИКЛИРАНЕ(не е като да си хвърлиш гумата в реката) са по замърсяващи от твърдото гориво.А това проучване е правено наистина от 9 годишен с ел тротинетка.....

20

Анонимен

преди 3 години

айде бе, че в моето семейство никой не е питан. Кои са тия 63%.Хсйде въс с тия поръчкови истории. Стига с тия измислени представителни извадки от 1000 човека, Европа е 580 милиона..

19

Анонимен

преди 3 години

Ихааа,това означава че съвсем скоро всеки един *** ще може да се обзаведе с Калакотра-нов Ф'нос!

18

БуранАга

преди 3 години

А тоя спирт как се добива?Сигурно извира от някъде.Що се подлъгвате толкова лесно?В България голям процент от хората карат на газ,което е възможно най-екологичното и съвместимо към момента.В цяла Европа,който кара на газ не плаща данъци,но таг ги е страх,защото това за тях е бомба в багажника.Иначе ако се зачетеш,ще осъзнаеш колко съм прав и един друг от коментиращите тук,който каза,че това пак е игра на корпорациите.

17

ИСТИНАТА

преди 3 години

Разбрахте ли сега защо Англия избра Брекзит.Защото не яска глупавите чиновнически решение на евросъюза и в момента хем не ги спазва хем си ползва това което наистина им трябва от него.Само в нашата страна има над 2 900 000 чиновника.ЧИНОВНИЦИСами си правете изводите....И сме на 3 то място по чиновници, и на 4-то по чиновници в МВР структурите.Има назначени хора които незнаят къде реално са назначени но взимат заплатака докато работят друго нещо.ДА ЖИВЕЙ ГЕРБ