23

Анонимен

преди 3 години

Ами продават родните селяци щото с изтърбушен DPF и после залъгване на компютъра от разни гаражни майстори след Юли месец няма еко стикер и ще трябва да си ползват бангиите само за кокошарници. Затова продават, надяват се някои други балъци да клъвнат.

22

Анонимен

преди 3 години

23 сегашните млади още нямат собствени пари, мутрите изподъртяха кои остаха живи и сега гледаш катастрофи 60 годишен с джип, 56 годишен излетял с 200. На запад не случайно се правят по поръчка разни бентлита, точно за старци

21

г-н Марешки

преди 3 години

Благодаря ти. Радвам се че трошката ти върви с моето КАЧЕСТВЕНО гориво

20

Чичо Манчо

преди 3 години

Предлагат се повече дизелови, защото хората си седят в хоум офис и не пътуват по 20-50 километра на ден до офиса. Всичко друго написано е наизуст малко. Данъци и еко такси над 150 конски сили 4000? хахахах за 3 литра дизел е 370 на година.

19

г-н Марешки

преди 3 години

Дизела е горивото на безпаричника, на тракториста и тираджиите.

18

Анонимен

преди 3 години

аляли пазара ама цените дори са по-високи отколко преди Ковида.Изключение правят някакви много скъпи коли втора ръка с огромни дизелови двигатели -та тия са пиевтунели.Предполагам че наистиня никой не ги купува.Ама то кво да ти хареса такова хем 60-70 хиляди поне хем му е дошло времето за скъпите ремонти щото почти 10год са му вземали душата по магистралите.Наши се сещате че кротка баба или флегматичен дядо няма да си купи 8 цилиндъра с 400 коня?

17

Анонимен

преди 3 години

И повече ще ни заливат, Германия и скадинавците 2030 г. казаха че ще се отказват от ДВГ

16

Анонимен

преди 3 години

Аз пък си купих Мерцедес B200 дизел от Силвър Стар. На 1078 км. Беше като го взех преди 3 месеца.Много съм доволен от малкия мечок.

15

Дунава

преди 3 години

от цяла Европа в Черно море,новия внос и той тука.После се сърдим на чешкия художник за тоалетната чиния.

14

...

преди 3 години

Мерцедес дизел 450 коня няма. Не и от 2012г. Осмак-а е 320 коня и след 2011 не се предлага. Друг е въпросът, че кола от Германия на 150к км., на 6г. за 3000 евро, дори не Мерцедес можеш да докараш само след челен удар....

13

Анонимен

преди 3 години

Тази медия за пореден път се оказа поръчкова!!!! Това е платена статия. Преди 2 години притежавах дизелов автомобил и живея в една от страните на Бенелюкс. Еми плащах данък под 100 евро. Айде леко с лъжите, моля. Вярно, че преди близо 2 години я продадох, но за 2 години вдигане 100 кратно? Това само болен мозък някъде може да го роди. Ами поинтересувайте се каква е минималната заплата в Белгия, Холандия, Люксембург. Ами това са 2-3 минимални заплати

12

Анонимен

преди 3 години

Добър си е дизела, когато е изправен и фап-а му е в ред, а не е опериран. Ама тук нали ги махаме, че не били вървели! После ние и децата ни го дишаме, ама то за тоя народ си е екстра!

11

Зигфрид

преди 3 години

ИМа ли връзка с убииството на ДОлгополов от снощи

10

Анонимен

преди 3 години

Много обичам да гавря еко колежките, като ги почна - какво еко си, колата ти е на дизел, после почвам скига с тези самолети през месец, знаеш ли колко замърсяват и т.н., определено сега са по-малко еко.

9

Анонимен

преди 3 години

Мир на праха на бъдещите ракаджии от бял дроб

8

...

преди 3 години

Епа интереса клати феса! Само не правете грешката да влагате тия пари в стари дизели! Щото това ни чака и нас! Инак то е ясно, че до 10г със сигурност и бензиновите ще спрат ще останат електрички и хибриди! Докато и хибридите не спрат! Последно четох, че до 2037 ще забранят и хобридите в англия! Такъв план имали ората там!

7

Анонимен

преди 3 години

Купувай Секвоя, но да се снимаш пред нея!

6

Анонимен

преди 3 години

Ако сте европейци, веднага ще скочите на електричките!

5

българин

преди 3 години

Купувам Тойота Секвоя на природна газ от новия тръбопровод

4

?

преди 3 години

Скоро и тук ще е така. Още 2-3 години и ЕС ще ни глоби за въздуха и ще ни задължи да спрем печките.