Е как ще спира строителството? Нали трябва да се прибират парите в джобчето! Съжалявам ако някой вече е написал това.
До АнонименАПРОПО СЪЩАТА СЪДБА ЧАКА И ГРАДОВЕТЕ ПО ПРОТЕЖЕНИЕ НА "ХЕМУС" И "СТРУМА"-ПЪЛНА РАЗРУХА...ОТ БЛИЗО ГОДИНА МАГИСТРАЛА "СТРУМА"МИНАВА НА 5-6 КМ.ОТ БЛАГОЕВГРАД...И ОТТОГАВА ГРАДЪТ ЗАМРЯ...СЪЩОТО СЕ СЛУЧИ И СЪС САНДАНСКИ,СТРУМЯНИ И Т.Н.ПРЕДИ ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ НЯКОИ СЕ ОТБИВАХА ДА ПАЗАРУВАТ В БЛАГОЕВГРАД И САНДАНСКИ-СЕГА МИНАВАТ ТРАНЗИТ,ПРОФУЧАВАЙКИ КРАЙ ТАБЕЛАТА БЛАГОЕВГРАД-4 КМ.
Изглежда че вече знаем името на първия български турист за сезон 2020. Ето как се смесват работа с удоволствие. Хем "ваканцува" хем зорко инспектира.
ПОМНИТЕ ЛИ КАКВО ТРЪБЕШЕ ПРЕДИ ГОДИНИ БОЙКО БОРИСОВ:АСФАЛТ НЕ СЕ ЯДЕ,НО АСФАЛТЪТ(МАГИСТРАЛАТА) НОСИ ИНВЕСТИЦИИ...МАГИСТРАЛА "ТРАКИЯ"МИНАВА КРАЙ ЯМБОЛ ВЕЧЕ 8 ГОДИНИ НА БЛИЗО 7-8 КМ.НЕЩАТА ТАМ НЕ САМО ЧЕ НЕ СА СЕ ПОДОБРИЛИ,А НАПРОТИВ-ВЛОШИЛИ СА СЕ...ЯМБОЛ Е ВСЕ ТАКА БЕДЕН И И ДЕМОГРАФСКИ УНИЩОЖЕН.А ИНВЕСТИЦИИ-ЙОК!КАТО ИЗКЛЮЧИМ ЛОГИСТИЧНИЯТ ЦЕНТЪР НА "ЛИДЛ" ВСИЧКО ОСТАНАЛО ТЪНЕ В РАЗРУХА.МАГИСТРАЛАТА САМО ПОМОГНА НА ЯМБОЛИИ ПО-БЪРО ДА СЕ ИЗНЕСАТ ОТ РОДНИЯ ГРАД!
Строят, що да не строят. Сега в момента нафтата на едро е към 1.40 на литър. Договорите са ги подписвали на нафта към два лева на литър и толкова са заложили в цената на строителството. Основните пера разходи са нафта (камиони,багери, валяци, всичко гълта много нафта) и труд. Разликата в цената на всеки литър нафта директно се превръща в чиста печалба! Въпроса е къде отива тая печалба?
бойко борисов:ето! какво искат българите,строя им магистрала,за да ходят по-бързо да пият по баровете и ресторантите в белград!
Извънредното положение не спира строежа на "Хемус"