70

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 88Може - произвежда.А ресурсите си ги плаща.Точно германия едва ли се точи на някого.Русия се точи на германия. Защо? Не знам. комплексарщина може би.Един обикновен германец взима 200 евро. А богатия на ресурси руснак, на който концерните не взимат нищо - взима 600 евро.Що така?Кой взима парите от ресурсите в Русия? Обиикновения руснак ли?

69

Анонимен

преди 4 години

когато се научат да ги правят евтини като индийските или здрави като армейските коли,пак ще им се качат продажбите,а не както са сега,здрави като индийските а скъпи като армейските.Как се случи така,че всички модели между 1990 и 2000 г се оказаха здрави а всичко след 2004г се чупи до 5 тата година.Ако се научат да не вървят срещу потребителите-да слагат комфорт и дефекти, а да правят здрави коли с лесна поддръжка,ще имат лоялни клиенти

68

Хехе

преди 4 години

Явно не моеш да схванеш текст сиреч си т.п!

67

Анонимен

преди 4 години

До ХехеНапример?кой съсед ще я нападне?Пиян ли си?

66

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 84Някои пък твърдят точно обратното - САЩ и Англия са финансирали военната промишленост на СССР през 30-те.

65

Хехе

преди 4 години

Сега обаче Сащ и Англия дори себе си нямат пари да финансират.И германия ще бъде п.***.на който и съсед да нападне за по-малко от 4 часа.

64

Хехе

преди 4 години

За доброто на абсолютно всички е Германия да изчезне от картата.

63

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 80По-примитивно нещо от русофил селски комунист, бивш колхозник на тоя Свят едва ли има.

62

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 79Лендлийз братче. лендлийз.От САЩ и Англия - парите и техниката, от СССР месото.

61

Анонимен

преди 4 години

Не знам *** кой му дреме за космическа техника, но примитивните *** определено си падат по лъскава потребителска техника и работят като животни и взимат кредити за да се сдобият с нея - това е въпрос на престиж за тях.

60

Анонимен

преди 4 години

Абе разправят, че СССР буквално товари на влакове и изнася към Москва всички германски заводи от източната част на Германия.А СССР като е бил толкова изостанал, как е влязъл в Германия да им вземе заводит и да ги изнесе в Москва, Гернания не е ли могла да си защити заводите от изостаналите руснаци.

59

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 74На кой му дреме за космическа техника?даже аерофлот возят с повече Airbus самолети отколкото собствени руски, които всъщност са 60% вносни.

58

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 70Струва ми се че си в доста голямо заблуждение.Общ брой автомобили ( леки коли ) в Германия - 47 милиона (2019).През 2018 са продадени общо 3.4 милиона нови леки коли.Делиш едното на другото и намираш средната възраст на колите в Германия ( без да се отчитат катастрофиралите и продадените в чужбина ).Та не се заблуждавай, че една кола в германия се кара по 4-5 години. Толкова я кара първия и собственик, но я продава на 2-ри, 3-ти и т.н.

57

Анонимен

преди 4 години

А швабите защо несе притеснят,че у насвсичко пропадна,даже под този приятенминимум.Ние имахме млеконадой ,но инего направихме от нишесте.Баце взимапари за асфалт,което някак невдиганиво,макар,все това да му е в устата.Да идват у нас и да се учат на оцеляване,а не да се чудят как да ни харижатафрикански ген.

56

Анонимен

преди 4 години

Сега така ги правят, че една лампа на фара за 5 евро да изгори, не можеш сам да я смениш, а ходиш в сервиза и ти излиза най-малко 300 евро да го демонтират и да сменят крушката, ако изобши имаш късмет и не те ръсят 900-1000 евро за целия фар - изваждат го за 10 минути и слагат нов - 1000 евро.

55

Анонимен

преди 4 години

А Германия каква космическа техника произвежда?

54

Анонимен

преди 4 години

Абе направо с каруци всички заводи СССР ги откарва в Москва, и космодрумите, и космическата техника - всичко е крадено от Германия.

53

Анонимен

преди 4 години

Немските производители, а и вече не само немските харчат огромни средства за да направят колата да се разваля след 2 години, от какви материали, как да се напрви конструкцията така че да се счупи след 2 години. Като купуваш нова кола, голяма част от цената и е в тези разходи - да плаща разработки как да се счупи след 2 години.

52

Анонимен

преди 4 години

Абе разправят, че СССР буквално товари на влакове и изнася към Москва всички германски заводи от източната част на Германия.

51

Анонимен

преди 4 години

Може да се направи здрава кола с удобства която да изкарва 20 години, и да се пондовяват модули и да се модернизира, вместо постоянно да бълват нови модели, хората взимат кредити да купуват нови коли, а старите ги пращат на *** в източна европа да ги карат. Това с автомобилната индустрия е лудост.