Най-добре е без гуми изобщо. Върви страхотно и се спестяват пари, които може да се ползват за закупуването на .... ракия! Все пак си има приоритети!
Ха-ха-ха! Като си взема кола с 410 коня под капака, ще си сложа нови гуми и отзад. Обещавам.
А как се отразяват на устойчивостта на автомобила при мокър или заледен път коловозите които се образуват в асфалта от тежките камиони?
Докога ще се продават в България "изпечени" гуми на 5-6 сезона с 5мм. грайфер?Няма ли кой да забраниподобно безумие? Що за свободия е това?Гуми, амортисьори, спирачни дискове, накладки, окчаване - пълна забрана за продажба на употребявани авточасти от тези категории.
Пред да ни разказвате за американските експерименти с мощни коли, отстранете дупките и ръбовете от кръпките по улиците и магистралите. След това уредете редовно почистване и извозване на снега, както и бързото оттичане на дъждовната вода. А ние ще съобразяваме със съответния стандарт на гумите, които поставяме на колите си.
"на мокра настилка тестовият автомобил - BMW M2 с 410 коня под капака, постоянно поднася"Хахаха. Каква глупост е тая статия просто 😁Колите от световния рали шампионат са с по-малко коне. Егати "теста"
Сега, БМВ-то е със задно придвижване, так че хубавите и нови гуми е нормално да са отзад. После , експериментът е правен на дъжд и колата е много мощна. В днешно време всички гуми , продавани на запад, отговарят на определени стандарти, така че дори и с по-евтини гуми, не би трябвало да има проблем, ако не си надцениш собствените възможности и тези на автомобила. най важното гумата да е според сезона, да има поне 2мм грайфер, и да не е по-стара от 5-6 години.
Таман вчера сложих 2 нови отпред, а миналогодишните ги преместих отзад и вече написаха статия.
Две нови гуми отпред, а отзад старите. Опасно ли е?